Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Підмітально-прибиральна машина)
Очікувана вартість
4 174 460,00 UAH
UA-2020-10-15-003390-b 28444b70e19a4696a28cfe3f98de3111
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Достатній Андрій Анатолійович

+380459856171 kpbsandru@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство “Благоустрій Софіївки” Софіївсько-Борщагівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 38679366
Місцезнаходження: 08131, Україна , Київська обл., село Софіївська Борщагівка Києво-Святошинський р-н, провулок Шкільний, 5
Контактна особа: Достатній Андрій Анатолійович
+380459856171
kpbsandru@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 19:15
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 13:07
Очікувана вартість: 4 174 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 872,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Підмітально-прибиральна машина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08131, Україна, Київська область, с. Софіївська Борщагівка, Києво - Святошинський р-н, пров. Шкільний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 15:01
Зміни Підмітально-прибиральна машина Благоустрій Соф 2020.doc
26 листопада 2020 15:01
Додаток 4 зміни.doc
26 листопада 2020 15:01
ТД Пiдмiтально-приб.машина Змiни.doc
26 листопада 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 15:01
Зміни Підмітально-прибиральна машина Благоустрій Соф 2020.doc
30 жовтня 2020 12:48
Перелiк змiн до ТД.doc
22 жовтня 2020 13:26
Зміни Підмітально-прибиральна машина Благоустрій Соф 2020.doc
22 жовтня 2020 10:54
Зміни Підмітально-прибиральна машина Благоустрій Соф 2020.doc
26 листопада 2020 15:01
Додаток 4 зміни.doc
30 жовтня 2020 12:48
Додаток 4 зміни.doc
22 жовтня 2020 13:26
Додаток 4 Зміни.doc
22 жовтня 2020 10:54
Додаток 4 Зміни.doc
15 жовтня 2020 19:15
Додаток 4.doc
26 листопада 2020 15:01
ТД Пiдмiтально-приб.машина Змiни.doc
30 жовтня 2020 12:48
ТД Пiдмiтально-приб.машина Змiни.doc
22 жовтня 2020 13:26
ТД Підмітально-прибиральна машина Зміни.doc
22 жовтня 2020 10:54
ТД Підмітально-прибиральна машина Зміни.doc
15 жовтня 2020 19:15
ТД Підмітально-прибиральна машина.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо положень тендерної документації в частині строків поставки
Дата подання: 19 жовтня 2020 11:25
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 10:57
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Тендерною документацією на закупівлю по предмету: ДК 021:2015, 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Підмітально-прибиральна машина) визначений наступний строк поставки товару: «з моменту укладання договору про закупівлю до 31 грудня 2020 року в залежності від отриманої постачальником належно оформленої заявки від Замовника. «Постачальник» здійснює поставку Товару «Замовнику» протягом 10 робочих днів з моменту отримання письмової заявки або заявки в іншій форм». Згідно з пунктами 5.1., 5.2. Проекту договору про закупівлю товарів за публічні кошти: «Строк поставки товару – до 31 грудня 2020 року, за адресою: 08131, Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Софіївська Борщагівка пров. Шкільний, 5. Поставка здійснюється не пізніше 10 календарних днів з моменту одержання відповідної заявки «Замовника». Заявка складається в довільній формі «Замовником», засвідчується підписом уповноваженої особи, та направляється на поштову адресу «Постачальника»». Таким чином, аналізуючи положення тендерної документації та проекту договору неможливо встановити реальний строк поставки товару, який закуповується. Враховуючи викладене, з метою дотримання вимог Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель звертаємось з проханням надати роз’яснення щодо мінімального строку направлення Замовником Постачальнику заявки на поставку товару. Також, пропонуємо, доповнити тендерну документацію відповідними положеннями, які більш детально визначають порядок складання та направлення Постачальнику заявки на поставку товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно вивчивши Ваше питання повідомляємо про те, що вірним вважати редакцію щодо строків поставки товару наступного змісту: ««З моменту укладання договору про закупівлю до 31 грудня 2020 року в залежності від отриманої постачальником належно оформленої заявки від Замовника. Закупівля здійснюється виключно за наявності достатньої кількості коштів (фінансування), що передбачені на покриття потреби, що складає предмет закупівлі.».
Внаслідок цього Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, де пункт 5.2. розділу «V. Поставка товару» тендерної документації викладено у наступній редакції: «Заявка складається в довільній формі «Замовником», засвідчується підписом уповноваженої особи, та направляється на поштову адресу «Постачальника»
Поставка здійснюється до «31» грудня 2020 року.
Дякуємо за звернення!
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 19 жовтня 2020 11:55
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 10:58
Шановний Замовник, з метою розширення кола потенційних учасників та створення більш конкурентного середовища, просимо вас розглянути можливість внесення змін до технічних вимог предмету закупівлі, що не вплинуть на функціональні можливості запитуваного обладнання, натомість значно покращать продуктивність та ефективність підмітально-прибиральної машини. Оскільки прийнятими загальноєвропейським нормами вага транспортного засобу для пересування по тротуарам обмежена загальною вагою 3500 кг, пропонуємо збільшити цей параметр до 3500 кг, що в свою чергу дасть змогу збільшити корисне навантаження, підвищить продуктивність машини та заощадить значні кошти при експлуатації. Також, пропонуємо збільшити внутрішній радіус розвороту до 1750 мм, оскільки це суттєво не впливає на функціональність машини, натомість значно збільшує стійкість при маневруванні. Так як діаметр передньої циліндричної щітки не впливає на продуктивність видалення незначного шару снігу, пропонуємо зменшити дану вимогу до 400 мм, оскільки провідні європейські та світові виробники пропонують щітки діаметром саме 400 мм. З огляду на вищенаведене, просимо внести зміни до ТД (Додаток 3) та викласти відповідні пункти Технічних вимог у наступній редакції: «Максимально допустима вага, кг Не більше 3500», «Радіус розвороту внутрішній, мм Не більше 1750», «Передня циліндрична щітка для прибирання невеликої кількості снігу Висотою не менше 10 см, робоча ширина не більше 132 см, діаметр щітки не менше 400 мм» Також, враховуючи складну епідеміологічну ситуацію, що впливає на логістичну галузь, просимо збільшити термін поставки до 30 календарних днів та внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вивчивши Ваше запитання, повідомляємо наступне:
Встановлюючи технічні вимоги до предмету закупівлі, Замовник виходить насамперед з практичних міркувань та функціональності у сучасних реаліях, беручи до увагу кліматичні чинники та урбаністичні особливості.
Внутрішній радіус розвороту обумовлює маневреність машини та забезпечує здатність проводити операції у вузьких вулочках, запобігаючи можливого зіткнення із припаркованими машинами, стінами будинків та огорожами, що у свою чергу допоможе уникненню конфліктів із власниками та можливими претензіями. Цей параметр є ключовим та критично важливим, оскільки забезпечує функціональність та маневреність машини.
Машину планується використовувати не тільки для підмітання тротуарів, а й для догляду за газонами (підстригання трави тощо). Тому збільшення ваги машини призведе до збільшення навантаження на такі газони та їх пошкодженню.
Діаметр щітки визначає товщину снігового покриву, який така щітка може прибрати. Чим більше діаметр, тим щітка ефективніше працюватиме при несприятливих погодних умовах взимку. Тим паче, що зими у нашій кліматологічній зоні характеризуються рясними снігопадами.
Строк поставки визначається реальною та нагальною потребою Замовника у проведенні робіт з прибирання, відтак пропозиція збільшити «термін поставки до 30 календарних днів та внести відповідні зміни до ТД» не відповідає реальним строкам завершення процедури закупівлі з урахуванням можливого терміну на оскарження процедури закупівлі суб’єктами господарювання в порядку статті 18 Закону, а також потребую в початку використання даної техніки в 2020 році.
Таким чином, вимоги Замовника до предмету закупівлі цілком обґрунтовані.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-15-003390-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС", Код ЄДРПОУ:41674918
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:51
Дискримінаційні вимоги тендерної документації:
Шановний замовнику, відповідно по 5го пункту тендерної документації:
Розділ «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», підпункт «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Викладений в наступній редакції:
- Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, завірена власним підписом та печаткою учасника. * Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання колісних транспортних засобів. Аналог предмета закупівлі (товару) або аналог – товар, суттєві, у т.ч. якісні, технічні та функціональні, характеристики, не гірші ніж у товарі, заявленому у закупівлі. Крім того такий товар з технічної точки зору відповідає тій же меті використання (експлуатації), замість товару заявленого у закупівлі, якщо така заміна не містить ризиків, пов’язаних з технічною / технологічною несумісністю аналога і об’єкта призначення (експлуатації). Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким був укладений договір, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічний договір або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір; Не менше одної копії повністю виконаного аналогічного договору із попередніми Замовниками. Аналогічний договір має бути наданий від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Разом із копією аналогічного договору на підтвердження його повного виконання учасники зобов’язані надати копії актів приймання або копій накладних або копій товарно-транспортних накладних щодо поставленого товару. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. При цьому, аналогічний договір повинен містити інформацію про предмет договору, який відповідає по своїй суті предмету закупівлі та істотні умови, що є характерними згідно законодавства для такого роду договорів. - Позитивний відгук від замовника згідно виконання аналогічного договору на кожен аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції. Формування зазначеної вимоги за тендерною документацією відповідає принципам та положенням Закону та не є дискримінацією учасників закупівлі. Так, тендерною документацією не встановлюється обмежень, щоб аналогічними Договорами були виключно договори за наслідками процедур із законів України «Про здійснення державних закупівель» та «Про публічні закупівлі». На підтвердження факту проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори, максимально розкриває характер та прозорість роботи учасника закупівлі та відповідає принципам та меті Закону. При цьому, під поняттям «конкурсного відбору», як і під поняттям «публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори» не мається на увазі, що це повинні бути договори виключно із бюджетними установами або за наслідками процедур із законів України «Про здійснення державних закупівель» та «Про публічні закупівлі». Наголошуємо, що в Україні як і за кордоном, окрім системи електронних публічних закупівель «Prozorro» створена ціла мережа торгових бірж, комерційних майданчиків, публічних аукціонів, конкурсів та інших відборів, що досить ефективно використовується, зокрема, комерційними (приватними) підприємствами для відбору постачальників продукції, саме з метою забезпечення конкурентного середовища та максимальної економії при закупівлях та продажах. В переважній більшості інформація про такі конкурси, як і про правочини, за результатами яких укладаються договори, знаходиться у публічному доступі. Тобто, отримання такої інформації або посилання на конкурсний відбір є абсолютно недискримінаційним, а таким, що не обмежує участь у закупівлі добросовісних постачальників. Разом з тим, такі вимоги запобігають участі у закупівлях тих суб’єктів господарювання, які є не прозорими в своїй діяльності, та звикли вирішувати питання ведення своєї господарської діяльності у непублічний, а отже, прихований спосіб, що в свою чергу, може містити ознаки корупційних дій.
Відповідно до Вашої вимоги, задля підтвердження наявності аналогічного досвіду потенційними учасниками закупівлі, вимагається підтвердження досвіду шляхом надання інформації про проведення конкурсного відбору або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. Дану вимогу вважаємо дискримінаційною, та такою що порушує основні принципи проведення публічних закупівель у розрізі недопущення дискримінації потенційних учасників. Адже на ринку комунальної техніки, та і в інших сферах, є безліч постачальників що мають успішний досвід постачання аналогічного обладнання працюючи з суб’єктами підприємницької діяльності різних форм власності, без публічного розголосу та проведення конкурсних торгів. Такий вид постачання проводиться шляхом усних перемовин, та підписання прямих договорів в разі їх успішності.
Вимагаємо змінити існуючу редакцію даної вимоги щодо надання підтвердження наявності аналогічного досвіду, та викласти в новій редакції, що не буде мати дискримінаційних ознак, і штучно обмежувати коло потенційних учасників.
Наприклад:
1. На підтвердження наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати:
1.1. Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Данна довідка обов’язково повинна містити наступну інформацію:
№, дата договору, предмет договору, найменування та контактні дані контрагента*
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції надає: - копію договору; - копії актів прийомки передач або копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або позитивний лист-відгук від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (зазначеного учасником у даній довідці) та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань. *Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2020 11:05
Тендерний комітет уважно розглянув вашу вимогу і вніс часткові зміни, залишаючи вимогу щодо характеру аналогічного договору і досвіду постачання данної техніки
Номер вимоги: UA-2020-10-15-003390-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СП КБТ", Код ЄДРПОУ:25406430
Дата подання: 20 жовтня 2020 18:31
Дискримінаційні вимоги тендерної документації:
Див. файл "Вимога UA-2020-10-15-003390-b.pdf"
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 жовтня 2020 16:29
1. Щодо технічних вимог на товар.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 19.04.2020 року № 114-IX, тендерний комітет під час складання вимог за тендерною документацією з метою відбору якісного суб’єкта господарювання, потенційного учасника-переможця має право встановити технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
«У тендерній документації зазначаються такі відомості:
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)».
Окремо статтею 23 Закону унормовано: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.
У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.»
Відтак, Замовником сформовано технічне завдання та опис основних конструкційних частин та агрегатів, які якомога повністю відповідають потребі Замовника, зокрема в частині експлуатації товару.
Ми згодні відкоригувати параметр довжина машини таким чином «Не більше 3500мм». Дякуємо, що звернули увагу на неточність в описі цього параметру.
Також справедливим буде запропоноване змінення параметрів передньої циліндричної щітки для прибирання невеликої кількості снігу наступним чином «робоча ширина не менше 132 см».
При підготовці тендеру були ретельно вивчені моделі аналогічної комунальної техніки, присутні на сучасному ринку комунальної техніки України. При цьому використовувались дані про машини як з відкритих джерел, так і з отриманих комерційних пропозицій.
В тому числі вивчалися ті моделі, що вказані в порівняльній таблиці, наведеній в тексті вимоги.
Наводимо наші висновки стосовно машин з наведеної таблиці в порівнянні з вимогами тендерної документації:
Машина City Ranger 2260 від датського виробника EGHOLM оснащена значно меншим по об’єму бункером для сміття (на 22%), меншим баком для води (на 28%), швидкість пересування менша (на 20%) , висота вивантаження менша (що призведе до використання контейнерів для сміття меншої ємності та більших затрат на логістика сміття), ширина підстригання трави також менша. Всі ці параметри сумарно приведуть до значного зниження продуктивності використання машини, збільшення часу на переїзди та розвантаження машини, заправку її водою. Щодо ширини підмітання: City Ranger 2260 забезпечує необхідну максимальну ширину підмітання тільки з використанням трьох щіток, це значно збільшує постійні витрати та експлуатацію машини. Ця модель меншого класу не буде ефективним вибором для рішення задач прибирання в умовах нашого селища.
Машина City Master 650 від німецького виробника HAKO оснащена меншим по об’єму бункером для сміття (на 14%), потужність двигуна також менша. Це призведе до зменшення продуктивності прибирання в умовах нашого селища.
Машина Сіtу Саt 1300 від BUСНЕR забезпечує вивантаження сміття в нижчий контейнер для сміття (що призведе до використання контейнерів для сміття меншої ємності та більших затрат на логістика сміття), довжина машини більша, що негативно впливає на її маневреність , максимальна допустима вага машини значно більша (на 300кг), це важливо при роботі на газонах, внутрішній радіус цієї машини значно більший, що суттєво знижує маневреність машини.
Окрім зазначених моделей, були проаналізовані наявні на ринку інші моделі від виробників HAKO, Karcher, Dulevo, Max Holder, Mathieu. Технічному завданню відповідають три моделі від різних виробників, всі ці моделі класу бункеру для сміття 0,7-0,8куб.м: Karcher MIC 35, Holder X 45, Mathieu MC 110. Таким чином, забезпечено принцип вільної конкуренції та принцип доцільності при проведенні закупівлі, а саме відповідність предмету закупівлі ефективному використанню в умовах нашого селища.
Машини більшого класу не розглядалися, тому що вага та габарити таких машин не відповідають вимогам експлуатації.
З огляду на вказане повідомляємо про часткове задоволення Ваших вимог та інформуємо про неможливість зміни інших технічних та інших конструкційних позицій для товару, оскільки їх зміна або коригування суттєво плине на можливість експлуатації товару за заявленою потребою Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-10-15-003390-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СП КБТ", Код ЄДРПОУ:25406430
Дата подання: 20 жовтня 2020 18:41
Зміна вимог ТД
Шановний замовник.
Просимо внести зміни до Додатку 3, тендерної документації, а саме:
1. «Косарка-мульчер GS41-140 для високої трави або еквівалент. Ширина підстригання трави не менше 140 см»
Змінити на: Косарка-мульчер. Ширина підстригання трави не менше 140 см

2. «Передня циліндрична щітка для прибирання невеликої кількості снігу. Висотою не менше 10 см, робоча ширина не більше 132 см, діаметр щітки не менше 420 мм»
Змінити на: Передня циліндрична щітка для прибирання невеликої кількості снігу. Висотою не менше 10 см, робоча ширина не меньше 132 см, діаметр щітки не менше 420 мм

Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 жовтня 2020 16:30
1. Щодо технічних вимог на товар.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 19.04.2020 року № 114-IX, тендерний комітет під час складання вимог за тендерною документацією з метою відбору якісного суб’єкта господарювання, потенційного учасника-переможця має право встановити технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
«У тендерній документації зазначаються такі відомості:
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)».
Окремо статтею 23 Закону унормовано: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.
У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.»
Відтак, Замовником сформовано технічне завдання та опис основних конструкційних частин та агрегатів, які якомога повністю відповідають потребі Замовника, зокрема в частині експлуатації товару.
Ми згодні відкоригувати параметр довжина машини таким чином «Не більше 3500мм». Дякуємо, що звернули увагу на неточність в описі цього параметру.
Також справедливим буде запропоноване змінення параметрів передньої циліндричної щітки для прибирання невеликої кількості снігу наступним чином «робоча ширина не менше 132 см».
При підготовці тендеру були ретельно вивчені моделі аналогічної комунальної техніки, присутні на сучасному ринку комунальної техніки України. При цьому використовувались дані про машини як з відкритих джерел, так і з отриманих комерційних пропозицій.
В тому числі вивчалися ті моделі, що вказані в порівняльній таблиці, наведеній в тексті вимоги.
Наводимо наші висновки стосовно машин з наведеної таблиці в порівнянні з вимогами тендерної документації:
Машина City Ranger 2260 від датського виробника EGHOLM оснащена значно меншим по об’єму бункером для сміття (на 22%), меншим баком для води (на 28%), швидкість пересування менша (на 20%) , висота вивантаження менша (що призведе до використання контейнерів для сміття меншої ємності та більших затрат на логістика сміття), ширина підстригання трави також менша. Всі ці параметри сумарно приведуть до значного зниження продуктивності використання машини, збільшення часу на переїзди та розвантаження машини, заправку її водою. Щодо ширини підмітання: City Ranger 2260 забезпечує необхідну максимальну ширину підмітання тільки з використанням трьох щіток, це значно збільшує постійні витрати та експлуатацію машини. Ця модель меншого класу не буде ефективним вибором для рішення задач прибирання в умовах нашого селища.
Машина City Master 650 від німецького виробника HAKO оснащена меншим по об’єму бункером для сміття (на 14%), потужність двигуна також менша. Це призведе до зменшення продуктивності прибирання в умовах нашого селища.
Машина Сіtу Саt 1300 від BUСНЕR забезпечує вивантаження сміття в нижчий контейнер для сміття (що призведе до використання контейнерів для сміття меншої ємності та більших затрат на логістика сміття), довжина машини більша, що негативно впливає на її маневреність , максимальна допустима вага машини значно більша (на 300кг), це важливо при роботі на газонах, внутрішній радіус цієї машини значно більший, що суттєво знижує маневреність машини.
Окрім зазначених моделей, були проаналізовані наявні на ринку інші моделі від виробників HAKO, Karcher, Dulevo, Max Holder, Mathieu. Технічному завданню відповідають три моделі від різних виробників, всі ці моделі класу бункеру для сміття 0,7-0,8куб.м: Karcher MIC 35, Holder X 45, Mathieu MC 110. Таким чином, забезпечено принцип вільної конкуренції та принцип доцільності при проведенні закупівлі, а саме відповідність предмету закупівлі ефективному використанню в умовах нашого селища.
Машини більшого класу не розглядалися, тому що вага та габарити таких машин не відповідають вимогам експлуатації.
З огляду на вказане повідомляємо про часткове задоволення Ваших вимог та інформуємо про неможливість зміни інших технічних та інших конструкційних позицій для товару, оскільки їх зміна або коригування суттєво плине на можливість експлуатації товару за заявленою потребою Замовника.

Документи подані скаржником

20 жовтня 2020 18:31
Вимога UA-2020-10-15-003390-b.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-15-003390-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СП КБТ", Код ЄДРПОУ:25406430
Дата подання: 26 жовтня 2020 12:18
Дискримінаційні вимоги тендерної документації:
Див. документ СКАРГА.pdf
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2020 21:55
рішення від 28.09.2020 № 20084.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 21:55
інформація про перенесення від 06.11.2020 № 17715.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2020 10:45
рішення від 17.11.2020 № 21367.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ № 21367 р/пк-пз від 17.11.2020 року були внесені зміни в тендерну документацію за процедурою закупівлі «ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Підмітально-прибиральна машина)» оголошення про проведення якої було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-15-003390-b
Дата виконання рішення замовником: 26 листопада 2020 15:02

Документи подані скаржником

26 жовтня 2020 11:02
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

16 листопада 2020 23:04
пояснення
26 листопада 2020 15:01
лист

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-26-000012 ● c1bca370eef94b3f8dd8de64aa8c732c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021 11:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.02.2021 № 170
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-10-15-003390-b 15.10.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-05 10:50:00

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством “Благоустрій Софіївки” Софіївсько-Борщагівської сільської ради здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-11 20:30:08

Відповідь на запит Держаудитслужби за ID: UA-2020-10-15-003390-b

За результатами опрацювання запиту Північного офісу Держаудитслужби, оприлюдненого в електронній системі закупівель 05.03.2021, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі підмітально-прибиральної машина (ID: UA-2020-10-15-003390-b) щодо надання пояснень, про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість тендерний комітет комунального підприємства “Благоустрій Софіївки” Софіївсько-Борщагівської сільської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне.

Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі
При визначені очікуваної вартості закупівлі Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Згідно із цією методикою, одним із методів визначення очікуваної вартості є метод аналізу ринку, який полягає у дослідженні загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» чи на аналогічних торгівельних електронних майданчиках) та проведення ринкових консультацій.
Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Під час проведення ринкових консультацій замовники можуть направляти учасникам ринку повідомлення (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі, в яких, крім іншого, слід зазначати, що надсилання таких повідомлень (анкет, запитів, запрошень) не тягне за собою виникнення зобов'язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях. Зацікавлені учасники ринку надсилають свої пропозиції із зазначенням можливих варіантів, замовники опрацьовують та аналізують отримані пропозиції.
Саме такий метод при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі використав Замовник та здійснив заходи щодо проведення попередніх ринкових консультацій з потенційними постачальниками з дотриманням принципів недискримінації та прозорості. Замовник зробив запит цінових пропозицій до виробників/постачальників щодо конкретного товару та отримав 3 комерційні пропозиції щодо предмету закупівлі. Використовуючи ці данні та враховуючи ціни попередніх закупівель та метод порівняння ринкових цін Замовник визначив загальну очікувану вартість предмету закупівлі.

Щодо визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі

Для початку слід зазначити, що у законодавстві України відсутні нормативно-правові акти, які регулюють порядок визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Водночас, відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Тому у тендерній документації Замовником визначено чіткі технічні параметри предмету закупівлі з урахуванням вимог Замовника та з дотриманням принципів здійснення закупівель, а саме добросовісної конкуренції учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності.
У процесі підготовки технічного завдання та технічних вимог до предмету закупівлі Замовник виходив з міркувань ціни та якості предмету закупівлі, ретельно проаналізувавши моделі аналогічної комунальної техніки, що присутні на сучасному ринку комунальної техніки України. При цьому використовувались дані про машини як з відкритих джерел, так і з отриманих пропозицій при здійсненні аналізу відповідного ринку.
За результатами таких заходів, обрані необхідні технічні характеристики предмету закупівлі, що відповідають потребі для виконуваних функцій підприємства, з урахуванням якісних та технічних показників, які зумовлюють помірні експлуатаційні витрати в процесі їх використання, витривалість механізму, придатність до ремонту, а також надійність, технологічність та високий рівень безпеки.
Відтак, Замовником сформовано технічне завдання та опис основних конструкційних частин та агрегатів, які якомога повністю відповідають потребі Замовника, зокрема в частині безпечної експлуатації предмету закупівлі.
При цьому слід зазначити, що технічним характеристикам, зазначеним у тендерній документації відповідають як мінімум три моделі комунальної техніки від різних виробників, чим забезпечено принцип вільної конкуренції серед учасників.
Також, зважаючи на те, що Північний офіс Держаудитслужби перевіряє питання щодо визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Замовниками, просимо Вас, як контролюючий, компетентний в даному питанні орган пояснити, якими нормативно-правовими актами мають керуватись Замовники при визначенні таких характеристик.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі від 22.03.2021 року (UA-2020-10-15-003390-b) Відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 26.02.2021 № 170 «Про початок моніторингу закупівель» був здійснений моніторинг відкритих торгів на закупівлю великовантажних мототранспортних засобів (підмітально-прибиральна машина), проведених комунальним підприємством «Благоустрій Софіївки» Софіївсько-Борщагівської сільської ради (далі – Замовник) (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-10-15-003390-b). За результатами моніторингу закупівлі Північним офісом Держаудитслужби 22.03.2021 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, відповідно до якого, за результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-РЕГІОН» вимогам тендерної документації. Поряд з цим Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Замовник категорично не погоджується з висновками Північного офісу Держаудитслужби, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та, користуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу цієї процедури закупівлі. Так, твердження щодо порушень Замовником Закону ґрунтуються на вільній інтерпретації вимог тендерної документації (нова редакція), затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника від 26.11.2020, попри їх чітке та однозначне викладення Замовником, та на суб’єктивних судженнях посадових осіб Північного офісу Держаудитслужби наведених в констатуючій частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема у ньому зазначено: «Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник процедури закупівлі повинен надати Замовнику інформацію у вигляді довідки у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації. В складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-РЕГІОН» відсутній підтверджуючий документ, виданий відповідним уповноваженим органом державної влади або його копія, завірена відповідно до вимог тендерної документації, чим не дотримано вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.» Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації та фактично наданих документів в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТО-РЕГІОН». Так, відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати Замовнику інформацію у вигляді довідки у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації. На виконання даної вимоги тендерної документації ТОВ «АВТО-РЕГІОН» у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку довільної форми про форму його оподаткування, в якій зазначено, що згідно Податкового кодексу України ТОВ «АВТО-РЕГІОН» є платником податку на прибуток на загальних підставах та платником податку на додану вартість за ставкою 20% (5. Довідка про форму оподаткування.pdf). На підтвердження обраного виду оподаткування ТОВ «АВТО-РЕГІОН» у складі своєї тендерної пропозиції надало документ, виданий відповідним уповноваженим органом державної влади, а саме витяг з реєстру платників податку на додану вартість (6. Витяг з Реєстру платників ПДВ.pdf), чим в повній мірі виконало вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Окрім цього у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі також зазначено: «Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД Учасник процедури закупівлі має надати Замовнику: - Довідку від виробника або його офіційного представника на ім’я Замовника з посиланням на дану закупівлю (номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) про наявність сервісного центру на території України (інформація про місце знаходження, та їх контакти, графік роботи). - Оригінал або копію гарантійного листа виробника або його офіційного представника, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції Переможця містися довідка від виробника та гарантійний лист виробника, викладений іноземною мовою, що є порушенням умовам ТД. Згідно розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 12 ТД переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Документи легалізуються учасниками торгів – іноземними суб’єктами господарювання наступним чином: а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 або б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року або в) завірений нотаріально (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації. В складі тендерної пропозиції Переможця відсутній документ, який повинен бути легалізований у встановленому порядку або засвідчений спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), підтверджуючий документ, виданий відповідним уповноваженим органом державної влади або його копія, завірена відповідно до вимог тендерної документації, чим не дотримано вимог пункту 12 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД» Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації та фактично наданих документів в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТО-РЕГІОН». Так, відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД Учасник процедури закупівлі має надати Замовнику: - Довідку від виробника або його офіційного представника на ім’я Замовника з посиланням на дану закупівлю (номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) про наявність сервісного центру на території України (інформація про місце знаходження, та їх контакти, графік роботи). - Оригінал або копію гарантійного листа виробника або його офіційного представника, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. На виконання даної вимоги тендерної документації ТОВ «АВТО-РЕГІОН» у складі своєї тендерної пропозиції надало файл (4. Технічні специфікації (1).pdf), у якому наявні довідка від виробника обладнання (компанія USTLIN-EL ТЕМ МАК SAN TIC LTD STI) з усіма, зазначеними у тендерній документації, реквізитами про наявність сервісного центру на території України та гарантійний лист виробника, який підтверджує можливість поставки ТОВ «АВТО-РЕГІОН» товару, який є предметом даної процедури закупівлі, викладених іноземною та українською мовами (забезпечений автентичний переклад), чим в повній мірі виконало вимоги пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Поряд з цим ТОВ «АВТО-РЕГІОН» у складі своєї тендерної пропозиції надало файл (11. Інші документи та матеріали (1).pdf), в якому наведено гарантійний лист про те, що зазначена в тендерній пропозиції інформація є чинною, автентичною оригіналам документів та достовірною, чим також підтвердило відповідність своєї тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації. Проте слід зазначити, що вимога тендерної документації щодо легалізації документів (підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів з метою використання їх на території України) у встановленому законодавством порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації, відноситься безпосередньо до учасника-нерезидента (іноземний суб’єкт господарювання), та не розповсюджується на ТОВ «АВТО-РЕГІОН», який офіційно зареєстрований та веде господарську діяльність в Україні. Водночас документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. Жодних інших вимог, щодо завіряння перекладу наданих документів в тендерній документації не встановлено. Враховуючи вищевикладене Замовник вимагає скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, проведеного Північним офісом Держаудитслужби, який опублікований в електронній системі закупівель Prozorro 22.03.2021, визнати процедуру закупівлі великовантажних мототранспортних засобів (підмітально-прибиральна машина) (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-10-15-003390-b) такою, що проведена у відповідності до вимог Закону. У разі невиконання зазначених законних вимог, для захисту наших інтересів будемо змушені звернутися до судових органів в порядку передбаченому Законом та, з метою недопущення подібних незаконних дій з боку посадових осіб Північного офісу Держаудитслужби – до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю (Державної аудиторської служби України) для надання об’єктивної оцінки компетентності дій посадових осіб Північного офісу Держаудитслужби, які безпосередньо проводили моніторинг зазначеної процедури закупівлі та затверджували висновок за його результатами.

2021-03-24 12:22:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС" 4 174 460,00
UAH з ПДВ
3 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" 4 053 000,00
UAH з ПДВ
3 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" 4 140 000,00
UAH з ПДВ
4 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укравтозапчастина 4 174 460,00
UAH з ПДВ
4 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" 4 174 000,00
UAH з ПДВ
4 174 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 11:04
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:01
public_doc.pdf
30 грудня 2020 11:01
Dovidka_20351610220590789943.pdf
30 грудня 2020 11:01
public_doc.p7s
30 грудня 2020 11:01
Dovidka_20351610220590789943.pdf.p7s
22 грудня 2020 10:12
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:28
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:26
7. Статут.pdf
03 грудня 2020 12:26
9. Проект договору.pdf
03 грудня 2020 12:26
1. Тендерна пропозиція.pdf
03 грудня 2020 12:26
1.1. Розрахунок ціни.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 14:49
Електронний підпис
02 грудня 2020 14:46
розрахунок ціни.pdf
02 грудня 2020 14:46
Тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2020 14:46
Тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2020 10:12
Електронний підпис
01 грудня 2020 10:54
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:26
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:42
Проект договору.pdf
09 листопада 2020 11:42
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 18:19
Електронний підпис
03 грудня 2020 18:14
Технічна частина .pdf
03 грудня 2020 18:14
Штатний розпис_2020 р..pdf
03 грудня 2020 18:14
Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2020 18:14
Розрахунок ціни.pdf
03 грудня 2020 18:14
Повноваження на підпис.7z
03 грудня 2020 18:14
Копії трудових книжок.pdf
03 грудня 2020 18:14
Довідки кваліфікації.pdf
03 грудня 2020 18:14
Довідки відповідності.pdf
03 грудня 2020 18:14
довiдка_рахунки_банк.pdf
03 грудня 2020 18:14
Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2020 18:14
витяг ПДВ копія.pdf
03 грудня 2020 18:14
4-ОПП_копія.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 09:24
Електронний підпис
05 листопада 2020 14:19
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:44
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:42
49. Лист - погодження.pdf
30 жовтня 2020 12:42
47. Лист-гарантія.pdf
30 жовтня 2020 12:42
46. Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 12:42
43. Лист-згода.pdf
30 жовтня 2020 12:42
42. Захист довкілля.pdf
30 жовтня 2020 12:42
41. Код директора.pdf
30 жовтня 2020 12:42
39. Наказ Барахтянський.pdf
30 жовтня 2020 12:42
34. Гарантійний лист.pdf
30 жовтня 2020 12:42
33. Фото товару.pdf
30 жовтня 2020 12:42
26. Статут з описом.pdf
30 жовтня 2020 12:42
22. Копія наказу 117-К.pdf
30 жовтня 2020 12:42
21. Копія наказу № 15-К.pdf
30 жовтня 2020 12:42
20. Копія наказу № 12-К.pdf
30 жовтня 2020 12:42
19. Копія наказу № 176- К.pdf
30 жовтня 2020 12:42
17. Довідка про МТБ.pdf
30 жовтня 2020 12:42
16. ч.2 ст.17.pdf
30 жовтня 2020 12:42
15. п.13.ч.1 ст17.pdf
30 жовтня 2020 12:42
14. п.12 ч.1 ст.17.pdf
30 жовтня 2020 12:42
13. п.11.ч.1 ст.17.pdf
30 жовтня 2020 12:42
12. п.10ч.1 ст.17.pdf
30 жовтня 2020 12:42
11. п. 9.ч.1 ст.17.pdf
30 жовтня 2020 12:42
10. п.8 ч.1 ст.17.pdf
30 жовтня 2020 12:42
09. п. 6 ч.1 ст.17.pdf
30 жовтня 2020 12:42
08. п.5.ч.1.ст.17.pdf
30 жовтня 2020 12:42
07. п.4.ч.1.ст.17.pdf
30 жовтня 2020 12:42
06. п.3.ч.1.ст17.pdf
30 жовтня 2020 12:42
05. п. 2 ч.1 ст.17.pdf
30 жовтня 2020 12:42
03. Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 12:42
01 Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС"

ТОВ "АВТО-РЕГІОН"

ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"

ТОВ Укравтозапчастина

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС"
#41674918
Відхилено 3 599 999,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 16:40
ТОВ "АВТО-РЕГІОН"
#32982101
Переможець 3 750 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 17:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 12:10

Документи

08 грудня 2020 16:38
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:32
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Після більш детального ознайомлення з тендерною пропозицією ТОВ "АВТО-РЕГІОН" у замовника виникла потреба в отримані від учасника, пропозиція якого на розгляді, додаткову інформацію стосовно сертифікату відповідності на товар, виданого в Україні та технічного паспорту заводу виробника на підмітально-прибиральну машину. Інформацію учасник має завантажити на електронний майданчик упродовж 24 годин

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТО-РЕГІОН"
#32982101
3 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 17:16
ДУ 1.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 17:12
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 20:39
договір укладений
16 січня 2021 20:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 15/01-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML