Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«CODE DK 021: 2015 09310000-5 - ELECTRIC ENERGIA (ELECTRIC ENERGIA)»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32616520 |
Вебсайт: | http://www.det.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
Контактна особа: |
Дорофєєв Сергій Володимирович +380632530399 92181@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Дорофеев Сергій +380563739218 92181@ukr.net Dorofeev Sergiy +380563739218 92181@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Company "Dnipro elektrotransport" |
National ID: | 32616520 |
Contact point: |
Dorofeev Sergey Volodimirovich +380632530399 92181@ukr.net |
Additional contacts: |
Дорофєєв Сергій +380563739218 92181@ukr.net Dorofeev Sergiy +380563739218 92181@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2020 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2021 12:04 |
Очікувана вартість: | 145 404 914,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 727 024,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 15 жовтня 2020 17:03 |
Enquiries until: | 07 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 листопада 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 145 404 914 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 727 025 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка учасника за договором має бути здійснена замовником у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання його замовником. Розрахунок за фактичним обсягом споживання здійснюється не пізніше, ніж на 10 (десятий) робочий день після підписання розрахункових документів (рахунку, акту виконаних робіт) в учасника. Джерело фінансування: кошти загального фонду місцевого бюджету, власні кошти Замовника | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2020 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2020 14:10 |
Перелік змін електрична енергія.doc | |
09 листопада 2020 14:10 |
ТД зміни.doc | |
03 листопада 2020 13:14 |
ТЗ зміни.doc | |
03 листопада 2020 13:14 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зміни.doc | |
15 жовтня 2020 17:03 |
Додаток 3 до проекту.doc | |
15 жовтня 2020 17:03 |
Додаток 2 до проекту.doc | |
15 жовтня 2020 17:03 |
Додаток 1 до проекту.doc |
09 листопада 2020 14:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
09 листопада 2020 14:10 |
Перелік змін електрична енергія.doc
|
||||||||||||
09 листопада 2020 14:10 |
ТД зміни.doc
|
||||||||||||
03 листопада 2020 13:14 |
ТЗ зміни.doc
|
||||||||||||
03 листопада 2020 13:14 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зміни.doc
|
||||||||||||
15 жовтня 2020 17:03 |
Додаток 3 до проекту.doc
|
||||||||||||
15 жовтня 2020 17:03 |
Додаток 2 до проекту.doc
|
||||||||||||
15 жовтня 2020 17:03 |
Додаток 1 до проекту.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розподіл окремо
Лист-згода в довільній формі про згоду Учасника з проектом основних умов договору про закупівлю, наведеним у Додатку 4, та проект основних умов договору про закупівлю
Вимоги про усунення порушення
У протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2020-10-15-003119-b замовником Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради, підставою відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України “Про публічні закупівлі” визначене наступне: «Не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 України "Про публічні закупівлі". Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, та які не могли бути виправлені учасником у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме згідно Додатку 6 до тендерної документації та статті 17 Закону, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт, яка здійснюється за умовами цієї тендерної документації, дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом), Учасник повинен надати копію антикорупційної програми, проте пропозиція учасника ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" містить файл з назвою «6.5.%20Антикорупційна%20програма.pdf», який містить в своєму складі антикорупційну програму ДТЕК та разом з тим в тендерній пропозиції учасника відсутня антикорупційна програма учасника, а саме: ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ", що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та вимогам статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».».
Положеннями п.10 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовами п. 5.1 розділу ІІІ тендерної документації замовника визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Також, додатком 6 до тендерної документації Замовника передбачено: «Також, учасники повинні надати окрему інформаційну довідку, складену в довільній формі, із зазначенням інформації щодо наявності антикорупційної програми та уповноважено-го з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, або інформаційну довідку, складену в довільній формі, про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону.
У разі, якщо відповідно до законодавства України необхідна наявності у учасника антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичної особи, то у складі пропозиції необхідно надати наступні документи: копію наказу про при-значення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи та копію антикорупційної програми.».
На виконання вимог п.10 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та тендерної документації Замовника у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" надано наступні документи:
- Файл «6.2. Інформаційна довідка (антикорупційна програма).pdf». Даним файлом є «Інформаційна довідка про наявність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми». Цією довідкою, складеною на адресу КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ», як учасник процедури закупівлі, в особі директора Федька Юрія Богдановича, підтвердив/гарантував, що має антикорупційну програму, умови якої є обов’язковими для учасника, та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що визначено у пункті 10 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
- Наказ від 29.12.2018 № 20/А. Пунктом 2 даного наказу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» затверджено локальний нормативний акт Товариства – Антикорупційну програму ДТЕК.
- Файл «6.4. Наказ 135А від 17.10.19 (відповідальний за реаліз_Антикорупц).pdf». Пунктом 2 даного наказу від 17.10.2019 № 135/А призначено відповідальною особою за виконання та реалізацію Антикорупційної програми ДТЕК головного бухгалтера ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ».
- «6.5. Антикорупційна програма.pdf». Антикорупційна програма ДТЕК затверджена директором ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ», є додатком 1 до наказу від 29.12.2018 № 20/А, яким вона й затверджена. Преамбулою Антикорупційної програми визначено: «цією Антикорупційною програмою Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровські енергетичні послуги» (далі – Товариство) проголошує, що його працівника, посадові особи, керівник і засновники (учасники) у своїй внутрішній діяльності, а також у правовідносинах із діловими партнерами, в тому числі органами державної влади, органами місцевого самоврядування керуються принципом нульової терпимості до будь-яких проявів корупції і вживатимуть всіх законних заходів щодо запобігання, виявлення та протидії корупції та пов’язаним з нею діями (практикам).». Антикорупційна програма ДТЕК є обов’язковою для виконання усіма працівниками ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ».
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» повною мірою виконані вимоги тендерної документації Замовника та положень ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Нагадуємо, що при здійсненні закупівель замовники повинні дотримуватися принципів публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи зазначене, а також з метою дотримання принципів публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо допустити тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» до участі у процедурі закупівлі, як таку, що відповідає умовам тендерної пропозиції Замовника та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Дата подання: 18 грудня 2020 15:44
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-30-000008 ● 0b58bd5608fa4b78b3bcfaf3df59cdd9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2021 08:58 |
30.12.2021 № 640
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.12.2021 № 640
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2020-10-15-003119-b 15.10.2020 Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-14 15:49:42
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон - № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (UA-2020-10-15-003119-b) очікуваною вартістю 145 404 914,40 грн., яку проведено Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Прошу завантажити документальне підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку в торговій зоні «ОЕС України» надані ТОВ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖИ" під час підписання додаткових угод на зміну ціни електричної енергії.
Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-18 11:41:52
Пояснення
Запит: Електрична енергія (UA-2020-10-15-003119-b) очікуваною вартістю 145 404 914,40 грн., яку проведено Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради отримання пояснень (інформації, документів).
Відповідь: Інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів; Індекси РДН та середньозважені ціни
Запит: Завантажити документальне підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку в торговій зоні «ОЕС України» надані ТОВ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖИ" під час підписання додаткових угод на зміну ціни електричної енергії.
Відповідь: На ваш запит надаємо окремими файлами документальне підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку в торговій зоні «ОЕС України» надані ТОВ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖИ".
Запит: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710
Відповідь: https://det-dnipro.dp.ua/publichna-informatsiya/
- ДУ _1 порівняльний аналіз (1).pdf
- ДУ _2 порівняльний аналіз (1).pdf
- ДУ _3 порівняльний аналіз (1).pdf
- ДУ _4 порівняльний аналіз (1).pdf
- ДУ _5 порівняльний аналіз (1).pdf
- ДУ _6 порівняльний аналіз (1).pdf
- ДУ _7 порівняльний аналіз (1).pdf
- ДУ _8 порівняльний аналіз (2).pdf
- ДУ _9 порівняльний аналіз (1).pdf
- ДУ _10 порівняльний аналіз (1).pdf
- ДУ _11 порівняльний аналіз (1).pdf
- ДУ _12 порівняльний аналіз (1).pdf
- пояснення.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-19 11:14:51
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон - № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (UA-2020-10-15-003119-b) очікуваною вартістю 145 404 914,40 грн., яку проведено Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пояснить на підставі чого до додатку № 1 «Технічні умови» договору від 01.02.2021 № 27 включено додаткові точки продажу (точки обліку) які відсутні тендерній документації Замовника?
Пояснить відсутність додатків до проекту договору на які посилається учасник ТОВ «ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖИ» в файлі «Технічне завдання» (19 Технічне завдання ДОД 3.pdf)
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-24 15:43:35
Пояснення
Запит: електрична енергія (UA-2020-10-15-003119-b) очікуваною вартістю 145 404 914,40 грн., яку проведено Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів). Пояснить на підставі чого до додатку № 1 «Технічні умови» договору від 01.02.2021 № 27 включено додаткові точки продажу (точки обліку) які відсутні тендерній документації Замовника?
Відповідь: умови постачання електричної енергії обумовлені в пункті 2.2 договору. При цьому точки системи розподілу визначаються оператором та можуть змінюватися. Саме через це і було внесено додаткові точки розподілу до договору. При цьому збільшення кількості (товару) електричної енергії не відбулося.
Пояснить відсутність додатків до проекту договору на які посилається учасник ТОВ «ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖИ» в файлі «Технічне завдання» (19 Технічне завдання ДОД 3.pdf) ?
Відповідь: у тендерній документації міститься файл «ТЗ зміни.doc», а саме технічний опис предмету закупівлі, у пункті 2 зазначається, що «відповідно до переліку точок продажу (точок обліку), наданих у додатку до технічного завдання», через велику кількість додатків до закупівлі, об’єм та складність тендерної документації була допущена формальна помилка, правильним варіантом повинно бути «відповідно до переліку точок продажу (точок обліку), наданих у додатку до проекту договору». Про, що і був складений відповідний протокол. На підставі якого було прийнять рішення не враховувати допущену технічну (механічну, формальну) помилку при розгляді тендерних пропозицій.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32616520 |
Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "АС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Енерго Збут Транс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРЕЙДІНГ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АС" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2021 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖИ" |
136 371 600,00
UAH з ПДВ
|
122 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРЕЙДІНГ ГРУП" |
136 620 000,00
UAH з ПДВ
|
122 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АС" |
135 999 000,00
UAH з ПДВ
|
129 054 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖИ" #43091830 |
Переможець |
122 500 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2021 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 11:25
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 10:19
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 16:23
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 17:39
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2021 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 08:56
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 11:18
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 09:57
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2021 08:25
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 08:24
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2021 11:01
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2021 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 09:05
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2021 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 15:17
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2021 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 16:44
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2021 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 17:03
|
Договір.pdf | укладений |
01 лютого 2021 17:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни електричної енергії на ринку |
Номер договору про закупівлю: | №27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни на ринку |
Номер договору про закупівлю: | №27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни за одиницю товару, у зв'язку з коливання ціни на ринку |
Номер договору про закупівлю: | №27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни на ринку |
Номер договору про закупівлю: | №27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни електричної енергії на ринку |
Номер договору про закупівлю: | №27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни електричної енергії на ринку |
Номер договору про закупівлю: | №27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни електричної енергії на ринку |
Номер договору про закупівлю: | №27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни електричної енергії на ринку |
Номер договору про закупівлю: | №27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни електричної енергії на ринку |
Номер договору про закупівлю: | №27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни електричної енергії на ринку |
Номер договору про закупівлю: | №27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни за одиницю товару, у зв'язку з коливання ціни на ринку |
Номер договору про закупівлю: | №27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни електричної енергії на ринку |
Номер договору про закупівлю: | №27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |