Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель)
Очікувана вартість
129 700,00 UAH
UA-2020-10-15-003092-b db41fb6c491d4a27b757f29326e1ae7d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коропенко Юрій Олександрович

+380363623200 kuznosvitagcgo@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04590731
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, м-н. Вараш,41
Контактна особа: Коропенко Юрій Олександрович
+380363623200
kuznosvitagcgo@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 17:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 17:01
Очікувана вартість: 129 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, м.Вараш, м-н Перемоги, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 20 жовтня 2020 08:05
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:56
Доброго дня! В технічних вимогам до інтерактивної панелі зазначено програмне забезпечення Mozabook. Чи будете Ви розглядати програмне забезпечення іншого виробника, що є еквівалентом?
Відповідь: Доброго дня! Ваші зауваження враховані та будуть внесені зміни.
Рекомендації
Дата подання: 20 жовтня 2020 08:08
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:58
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивну панель та базове програмне забезпечення до інтерактивної панелі. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваші пропозиції частково враховані та будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 17:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БІ-ПРО.ЮА 104 200,00
UAH з ПДВ
104 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БІ-ПРО.ЮА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БІ-ПРО.ЮА
#43080587
Переможець 104 200,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 12:38

Документи

29 жовтня 2020 12:38
Протокол _129.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БІ-ПРО.ЮА
#43080587
104 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2020 12:38
Протокол _129.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:06
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 16:37
Договір 462.pdf укладений
03 листопада 2020 16:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 104 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 366,67 UAH)