Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За ДК 021:2015 – код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Влаштування тротуарного покриття за адресою вул. Харківська, 27 та просп. Перемоги, 11, м. Кам’янське)
Очікувана вартість
63 880,00 UAH
UA-2020-10-15-002965-b 5a35a94c40854f5482f61a79d7a1a7b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 14:52
Очікувана вартість: 63 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 638,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.Обсяг надання послуг - 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
За ДК 021:2015 – код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Влаштування тротуарного покриття за адресою вул. Харківська, 27 та просп. Перемоги, 11, м. Кам’янське)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вул. Харківська, 27 та просп. Перемоги, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
223 м
Установлення бетонних бортових каменів на бетонну основу до 100 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вул. Харківська, 27 та просп. Перемоги, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233253-7 — Влаштування тротуарного покриття
223 шт
Каменi бетоннi бортовi 100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вул. Харківська, 27 та просп. Перемоги, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233253-7 — Влаштування тротуарного покриття
139.7 м.кв
Улаштування покриття із фігурних елементів мощення з використанням готової піщано-цементного суміші, тротуарів, шириною до 2 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вул. Харківська, 27 та просп. Перемоги, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233253-7 — Влаштування тротуарного покриття
8.891905 м.куб
Сумiш пiскоцементна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вул. Харківська, 27 та просп. Перемоги, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233253-7 — Влаштування тротуарного покриття
146.2659 м.кв
Плитки ФЭМ тротуарнi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вул. Харківська, 27 та просп. Перемоги, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233253-7 — Влаштування тротуарного покриття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 16:58
Додаток 1.doc
15 жовтня 2020 16:58
Додаток 2.doc
15 жовтня 2020 16:58
Додаток 3.doc
15 жовтня 2020 16:58
Додаток 4.doc
15 жовтня 2020 16:58
Додаток 5.doc
15 жовтня 2020 16:58
ТД улаштування тротуарного покриття_депут Лисак та Плахотник 63880_від 15.10.2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ" 63 699,60
UAH з ПДВ
63 699,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛАВРИЩЕВ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" 63 750,00
UAH з ПДВ
63 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 21:17
Електронний підпис
12 листопада 2020 19:36
МВД ДПС.PDF
12 листопада 2020 19:36
Кошторис.PDF
12 листопада 2020 19:36
Довідки.PDF
12 листопада 2020 19:36
Довідка.zip
12 листопада 2020 19:36
Банкрутства.pdf
30 жовтня 2020 19:13
Електронний підпис
30 жовтня 2020 19:12
паспорт частково.pdf
30 жовтня 2020 19:12
паспорт частково 2.pdf
30 жовтня 2020 19:05
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:24
Смета.PDF
30 жовтня 2020 17:24
2.PDF
30 жовтня 2020 17:24
1.PDF
30 жовтня 2020 17:24
БАНК.PDF
30 жовтня 2020 17:24
Паспорт 16 стр..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ"

ФОП "ЛАВРИЩЕВ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3490205117
Переможець 63 699,60
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 12:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3490205117
63 699,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 15:40
1139-20 від 17.11.2020 _ д.у.4.PDF зміни до договору
03 січня 2024 15:39
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 23:47
SCAN0005.PDF зміни до договору
03 січня 2023 15:57
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 15:56
SCAN0087.PDF зміни до договору
06 січня 2022 15:55
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 19:18
SCAN0122.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 19:17
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 12:30
SCAN0040.PDF укладений
19 листопада 2020 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення розрахунку за надані у 2020 році послуги, керуючись пунктом 4 частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», згідно п.11.1 Договору, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печаткою Замовника і діє до 31.12.2021 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.».
Номер договору про закупівлю: 1139-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення розрахунку за надані у 2020 році послуги, керуючись пунктом 4 частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», згідно п.11.1 Договору, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печаткою Замовника і діє до 31.12.2022 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.».
Номер договору про закупівлю: 1139-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.4 частиною 5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», домовились продовжити строк дії договору про закупівлю із-за затримки фінансування витрат замовника (продовжити строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю), у зв’язку з чим: 1. Викласти п. 10.1. Розділу X. Строк дії договору у новій редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.12.2023, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.»
Номер договору про закупівлю: 1139-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення розрахунку за надані у 2020 році послуги, керуючись пунктом 4 частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», згідно п.11.1 Договору №1139-20 від 17.11.2020 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору №1139-20 від 17.11.2020 року та викласти п.10.1. Договору №1139-20 від 17.11.2020 року в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.12.2024 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.».
Номер договору про закупівлю: 1139-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML