Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки картриджів. Код за ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-10-15-002601-b 9e0701f2fe53474497b66447272a97c4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Коваль

0965786642 nadezhda.koval@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут охорони ґрунтів України", замовник ІІІ категорії
Код ЄДРПОУ: 25835792
Місцезнаходження: 03190, Україна , Київська обл., Київ, пров. Бабушкіна, 3, корпус 3.
Контактна особа: Надія Коваль
0965786642
nadezhda.koval@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 12:55
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 12:55
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги із заправки картриджів. Відповідний код за ДК 021:2015 – 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки»

Послуги із заправки картриджів. Відповідний код за ДК 021:2015 – 50313000-2 «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із заправки картриджів. Код за ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 15:48
ДОГОВІР проєкт без додатків.docx
15 жовтня 2020 15:47
Оголошення заправка картриджів.docx
15 жовтня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по тендеру
Дата подання: 18 жовтня 2020 11:09
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 15:23
Чи плануєте Ви замість одного лоту, закупівлю поділити на декілька лотів
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та до технічних, якісних вимог до послуг із заправки картриджів - закупівля запланована та проводиться без поділу на лоти.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" 109 062,00
UAH з ПДВ
99 999,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ" 120 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 17:22
Електронний підпис
27 жовтня 2020 17:21
Цінова пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 17:21
сертифікат SCC 2020.pdf
27 жовтня 2020 17:21
Протокол.pdf
27 жовтня 2020 17:21
Проект договору.pdf
27 жовтня 2020 17:21
Наказ.pdf
27 жовтня 2020 17:21
Листи відгуки.pdf
27 жовтня 2020 17:21
Копія статуту.pdf
27 жовтня 2020 17:21
Копія сертифікату ІSО.pdf
27 жовтня 2020 17:21
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
27 жовтня 2020 17:21
Копія Виписки з ЄДРПОУ.pdf
27 жовтня 2020 17:21
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 11:13
Електронний підпис
26 жовтня 2020 11:11
Сертифікат Легеза Б.В..pdf
26 жовтня 2020 11:11
Сертифікат диллера 2020.pdf
26 жовтня 2020 11:11
Паспорт.pdf
26 жовтня 2020 11:11
Партнерство ТОВ КОМЕЛ.pdf
26 жовтня 2020 11:11
Ліцензія.pdf
26 жовтня 2020 11:11
Ідентифікаційний код.pdf
26 жовтня 2020 11:11
Дипломи Легеза Б.В..pdf
26 жовтня 2020 11:11
Висновок по тонеру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
Переможець 99 999,90
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 12:26

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
99 999,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:12
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:09
Додаткова угода. Вірний друк.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 14:07
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:01
Дод. угода 2 Вірний друк.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:47
Вірний друк ДУ 1 30122020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 18:42
Протокол корегування дат 9.docx укладений
05 листопада 2020 18:41
Дог Вірний друк.pdf укладений
05 листопада 2020 18:40
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення вартості договору
Номер договору про закупівлю: 07-03/11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 30.12.2020 до Договору 07-03/11/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору для проведення закупівлі на поч. наступного року в обсязі, що не перевищує 20 %
Номер договору про закупівлю: 07-03/11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. уг. №2 від 31.12.2020 до Дог. № 07-03/11/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення вартості договору на суму,що не перевищує 20%
Номер договору про закупівлю: 07-03/11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода 3 до дог. 07-03/11/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фактичної вартості договору після підписання дод. угоди
Номер договору про закупівлю: 07-03/11/2020
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 07-03/11/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 66 318,50
UAH (в тому числі ПДВ 11 053,08 UAH)