Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка – Антонівка – /Р-47/ на ділянці км 0+000 – км 30+000, Миколаївська область
Очікувана вартість
12 371 012,00 UAH
UA-2020-10-15-002314-a d533f85ca074473e919eb226fa438d7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбатюк Ігор Анатолійович

380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Горбатюк Ігор Анатолійович
380512564113
GORBATUKI13@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 20:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 13:45
Очікувана вартість: 12 371 012,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 855,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61855.06 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка – Антонівка – /Р-47/ на ділянці км 0+000 – км 30+000, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 13:06
Перелік змін 26.10.2020.doc
26 жовтня 2020 13:06
Проект договору ПКД КР-81 км 0+30 26.10.2020.docx
26 жовтня 2020 13:06
ТД ПКД КР КР-81 км 0+30 нова редакція 26.10.2020.doc
26 жовтня 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 13:06
Перелік змін 26.10.2020.doc
26 жовтня 2020 13:06
Проект договору ПКД КР-81 км 0+30 26.10.2020.docx
15 жовтня 2020 12:03
Проект договору ПКД КР-81 км 0+30.docx
26 жовтня 2020 13:06
ТД ПКД КР КР-81 км 0+30 нова редакція 26.10.2020.doc
15 жовтня 2020 12:03
ТД ПКД КР КР-81 км 0+30.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Період по п.4 тендерної документації
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:19
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 11:54
Цитата: "за будь-який з останніх 3 (трьох) років" Який саме період 2017-2019, чи 2018-2020 включно?
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Ваш запит (питання) і інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Союзтранспроект 11 910 000,00
UAH з ПДВ
11 848 114,94
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" 11 973 400,00
UAH з ПДВ
11 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" 12 247 000,00
UAH з ПДВ
12 247 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
18 листопада 2020 14:44
Довідка МВС
17 листопада 2020 15:08
Довідки
13 листопада 2020 15:26
Довідка ДПС
10 листопада 2020 16:23
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:21
Документи на вимогу
03 листопада 2020 11:32
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:30
30.Банківська гарантія.rar
03 листопада 2020 11:30
29. Субпідрядники 2.rar
03 листопада 2020 11:30
28. Субпідрядники 1.rar
03 листопада 2020 11:29
23. Фінансові документи.pdf
03 листопада 2020 11:29
20.Трудові книжки та накази.rar
03 листопада 2020 11:29
12.Аналогічний договір.rar
03 листопада 2020 11:29
16. Ліцензія ЛІРА.pdf
03 листопада 2020 11:29
14. Проект договору.pdf
03 листопада 2020 11:29
13. Технічне завдання.pdf
03 листопада 2020 11:29
4.Виписка.pdf
03 листопада 2020 11:29
1.Довідка про підприємство.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 16:30
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:29
21696_Довідка.pdf
03 листопада 2020 16:29
21696_виписка.pdf
03 листопада 2020 16:29
Лист НБУ по ліцензії (26).pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 16:35
Фінансова звітність.pdf
02 листопада 2020 16:35
Статут.pdf
02 листопада 2020 16:35
Листи орендодавців.pdf
02 листопада 2020 16:35
Лист згода на обробку.pdf
02 листопада 2020 16:35
Інвентарні картки.pdf
02 листопада 2020 16:35
Заява про надання згоди.pdf
02 листопада 2020 16:35
Договори оренди.pdf
02 листопада 2020 16:35
Довідка щодо санкцій.pdf
02 листопада 2020 16:35
Довідка про субпідрядника.pdf
02 листопада 2020 16:35
Довідка призначення ГІПа.pdf
02 листопада 2020 16:35
Довідка працівники.pdf
02 листопада 2020 16:35
Довідка обладнання.pdf
02 листопада 2020 16:35
Гарантійний лист до тз.pdf
02 листопада 2020 16:35
Відомості про учасника.pdf
02 листопада 2020 16:35
Відгуки.pdf
02 листопада 2020 16:35
Бухгалтерська довідка.pdf
02 листопада 2020 16:35
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Союзтранспроект

Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"

ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Союзтранспроект
#32914141
Переможець 11 848 114,94
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 09:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 17:18

Вимога про усунення невідповідностей

1. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Приватного підприємства «Геодезична інжинірингова агенція», в позиціях 5, 6 та 10 зазначено наявність власних програмного забезпечення «Digitals (Delta)», плоттера HP 36 “ та Човна М-300, Honda 5 к.с. Одночасно, наявність зазначених позицій не підтверджена витягом з оборотно – сальдової відомості ПП «Геодезична агенція», наданим учасником в складі тендерної пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, витяг з оборотно – сальдової відомості наданий від ПП «Геодезична агенція», а не від Приватного підприємства «Геодезична інжинірингова агенція», який планується до залучення як субпідрядник. Вимога тендерної документації: п.1 Додатку №1 до тендерної документації: 2.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом встановленої форми. Для підтвердження наявності власних машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію (бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо) та інвентарну картку обліку основних засобів/ інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу, що свідчать про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції зазначених в Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо, яка підтверджує наявність обладнання, зазначеного у Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Приватного підприємства «Геодезична інжинірингова агенція» в позиціях 5, 6 та 10 2. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Приватного підприємства «Геодезична інжинірингова агенція», в позиціях 2, 3, 4, 7, 8, 9 зазначено наявність власного обладнання із зазначенням назви та типу (марки), при цьому зазначене вище обладнання не підтверджене витягом з оборотно – сальдової відомості та інвентарними картками обліку основних засобів/ інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів, наданими учасником в складі тендерної пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації. Вимога тендерної документації: п.1 Додатку №1 до тендерної документації: 2.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом встановленої форми. Для підтвердження наявності власних машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію (бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо) та інвентарну картку обліку основних засобів/ інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу, що свідчать про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції зазначених в Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо та інвентарні картки обліку основних засобів/ інвентарні картки обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу, що підтверджують наявність обладнання, зазначеного у Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Приватного підприємства «Геодезична інжинірингова агенція» в позиціях 2, 3, 4, 7, 8, 9. Враховуючи викладене, Замовник вимагає від учасника - ТОВ «Союзтранспроект» усунути невідповідності в інформації та документах, поданих останнім в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка – Антонівка – /Р-47/ на ділянці км 0+000 – км 30+000, Миколаївська область (UA-2020-10-15-002314-a).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Союзтранспроект
#32914141
11 848 114,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 15:41
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 17:03
ДУ №4 від 27.12.2022 до Дог №154-Б від 30.11.2022 подовж 2023.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 17:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 17:08
ДУ№3 28.12.2021 дог.№154-Б.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 17:08
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 18:17
Договор №154-Б від 30.11.2020.pdf укладений
02 грудня 2020 18:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди подовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань за Договором і пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 154-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору та строку виконання зобов'язань за Договором внаслідок виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 154-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 333,33 UAH)