Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект ременів для фіксації або «еквівалент» - код ДК 021:2015 – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019 – 40538 Ремінь / пояс для підйому і переміщення пацієнта), Крісло-каталка MKX-YWJ-01A або «еквівалент» - код ДК 021:2015 – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019 – 46149 Автономна система для піднімання і переміщення пацієнта з урухомником), Мобільний душ з ванною або «еквівалент» - код ДК 021:2015 – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019 – 43110 Ванна з м'яким покриттям)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-10-15-002139-b b323b8a1fd464f0cbd351d1921eff105
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заєць Олександр Олександрович

+380535331278 zdbi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зіньківський дитячий будинок-інтернат імені О.В. Синяговського
Код ЄДРПОУ: 03189222
Місцезнаходження: 38100, Україна , Полтавська обл., Зіньків, вул.Соборності, 91
Контактна особа: Заєць Олександр Олександрович
+380535331278
zdbi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 16:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Закупівля проводиться за кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект ременів для фіксації або «еквівалент» - код ДК 021:2015 – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38100, Україна, Полтавська область, м. Зіньків, вул. Соборності, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33192600-8 — Медичне підіймальне устаткування
НК 024:2019: 40538 — Ремінь / пояс для підйому і переміщення пацієнта
1 шт
Крісло-каталка MKX-YWJ-01A або «еквівалент» - код ДК 021:2015 – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38100, Україна, Полтавська область, м. Зіньків, вул. Соборності, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33192600-8 — Медичне підіймальне устаткування
НК 024:2019: 46149 — Автономна система для піднімання і переміщення пацієнта з урухомником
2 шт
Мобільний душ з ванною або «еквівалент» - код ДК 021:2015 – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38100, Україна, Полтавська область, м. Зіньків, вул. Соборності, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33192300-5 — Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів
НК 024:2019: 43110 — Ванна з м'яким покриттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій