Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
61 262,00 UAH
UA-2020-10-15-001676-a 50ecb7ab8a9e40b499759255fc13e1aa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовк Ірина Василівна

380473955231 irkl_ekonom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Іркліївська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 34177193
Місцезнаходження: 19950, Україна , Черкаська обл., с. Іркліїв, Богдана Хмельницького, 7
Контактна особа: Вовк Ірина Василівна
380473955231
irkl_ekonom@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 13:32
Очікувана вартість: 61 262,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 306,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку № 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі
ДК 021:2015: 32322000-6 Мультимедійне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Мультимедійний комплект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19950, Україна, Черкаська область, с. Іркліїв, Богдана Хмельницького, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отримані товари здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 11:16
ДОГОВІР КУПІВЛІ Мультимедійне обладнання .docx
15 жовтня 2020 11:16
Оголошення Мультимедійне обладнання.doc
21 жовтня 2020 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 08:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 08:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 11:16
ДОГОВІР КУПІВЛІ Мультимедійне обладнання .docx
15 жовтня 2020 11:16
Оголошення Мультимедійне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості обладнання
Дата подання: 16 жовтня 2020 15:22
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 08:15
Шановний Замовнику, уточніть, будь-ласка, Ви плануєте закупити два мультимедійних комплекти (у складі: інтераткивна дошка та проектор)?
Відповідь: Так, два мультимедійні комплекти. Склад комплектів зазначений у додатку № 1 оголошення
уточнення
Дата подання: 20 жовтня 2020 09:30
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 10:58
чи потрібен вам монтаж та встановлення?
Відповідь: ні, не потрібно
тендер
Дата подання: 20 жовтня 2020 11:08
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 08:17
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на проектор, інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику звертаємо Вашу увагу на наступне. 1.Наявність авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору.
2.Відповідно до Листа Міністерства освіти і науки України «Щодо неухильного дотримання законодавства» від 14.08.2020 № 1-9-441, під час закупівлі обладнання за кошти державного та місцевих бюджетів подання учасниками конкурсних торгів Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам - не надає учасникам жодних конкурентних переваг, та не повинно вимагатися.
3.Реєстрація торгової марки - не обов’язок, а виключно право. До того ж набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку, яка має міжнародну реєстрацію, або визнана в установленому Законом порядку добре відомою, не вимагає засвідчення свідоцтвом.
Враховуючи вищевказане зазначаємо, що не вбачаємо обґрунтованих підстав для внесення змін до технічної частини шляхом обов’язкового включення до неї запропонованих Вами документів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-15-001676-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 20 жовтня 2020 11:05
Вимоги
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 1, Ви встановлюєте конкретні розміри дошки та проектора . Звертаємо Вашу увагу, що зазначені Вами розміри обмежують конкуренцію в даній закупівлі та не дають можливості запропонувати еквівалент. Тому, вимагаємо привести технічні характеристики у відповідність до Наказу МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" та встановити мінімальні вимоги до інтерактивної дошки та проектора!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2020 08:35
Шановний учаснику розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що ми не вбачаємо в наших дія порушення Закону, які полягають в обмеженні конкуренції учасників, тому, що Наказом МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій " встановлюються лише мінімальні критерії до товарів. В відповідності до частини 4 статті 14 Закону України”Про публічні закупівлі” вимоги до предмета закупівлі визначаються замовником і у цих вимогах замовник має право посилатися на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а також замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, що нами й було зазначено в Додатку №1 до оголошення.
Номер вимоги: UA-2020-10-15-001676-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 20 жовтня 2020 11:49
Дискримінаційні вимоги
Шановний замовник, Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Окрім того, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Проте додатком 1 до тендерної документації визначено обов’язкову вимогу щодо технології проектора «LCD» без обґрунтування визначення саме даної технології. При цьому технічна специфікація не містить посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються. Просимо розширити вимоги до предмету закупівлі, а саме до проекційного обладнання, адже за зазначеними характеристиками товару, який вказує замовник, існує лише обмежена кількість моделей лише одного виробника. Якісне та чітке зображення може бути досягнене не лише за використання технології LCD, а також за допомогою технології DLP, яка теж є всесвітньо відомою та поширеною, крім того на якість зображення впливають формат зображення, вживана потужність, коригування зображення, коефіцієнт оптичної трансфокації, проекційне співвідношення, фокусування (вимоги до них не зазначені) та інші. Також для проведення якісного та продуктивного навчального процесу потрібно орієнтуватися на допустиму шумність у приміщенні, чого теж у вимогах замовника не прописано, хоча це також важливий чинник для формування навчального процесу. Отже, враховуючи усе вище перелічене, вимагаємо дати рівні шанси постачальникам з аналогічною за властивостями технікою та зазначити у технічному завданні «LCD або DLP» замість "LCD: 3 х 0.59" P-Si TFT"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2020 08:36
Шановний учаснику звертаємо Вашу увагу на те, що спрощена закупівля проводиться відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». В відповідності до частини 4 статті 14 Закону України ”Про публічні закупівлі” вимоги до предмета закупівлі визначаються замовником і у цих вимогах замовник має право посилатися на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а також замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, що нами й було зазначено в Додатку №1 до оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА 56 800,00
UAH з ПДВ
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 61 191,96
UAH з ПДВ
56 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 12:27
Електронний підпис
23 жовтня 2020 12:27
Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 12:27
Установчі документи.pdf
23 жовтня 2020 12:27
Уповноважена особа.pdf
23 жовтня 2020 12:27
Технічні вимоги згода.pdf
23 жовтня 2020 12:27
Таблиця відповідності.pdf
23 жовтня 2020 12:27
Проект договору.pdf
23 жовтня 2020 12:27
Істотні умови.pdf
23 жовтня 2020 12:27
Довідка ліцензування.pdf
23 жовтня 2020 12:27
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА
#2672712965
Переможець 56 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 11:55

Документи

29 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис
29 жовтня 2020 11:51
Протокол 61.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА
#2672712965
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис
29 жовтня 2020 11:51
Протокол 61.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 16:08
Додаткова угода.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 16:07
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 10:43
Мультимедійне обладнання.pdf укладений
06 листопада 2020 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 319
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 000,00
UAH