Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-10-15-001335-b c86a1cc080d441f0b2666648ebd3fe5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шегрин Ірина Миколаївна

+380680262772 vokts_smerichka@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Івано-Франківський обласний спеціалізований(спеціальний) кістково-туберкльозний санаторій "Смерічка" Івано-Франківської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01993210
Місцезнаходження: 78595, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Ворохта, вул. Данила Галицького, 65А
Контактна особа: Шегрин Ірина Миколаївна
+380680262772
vokts_smerichka@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 12:35
Початок аукціону: 02 листопада 2020 13:36
Початок аукціону: 02 листопада 2020 13:36
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Вугілля кам'яне. Брикети паливні деревні.

Вугілля кам'яне, Брикети паливні деревні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116 тони
Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78595, Україна, Івано-Франківська область, смт. Ворохта, вул. Данила Галицького, 65А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 12:35
ТД_вугілля_2020_2_Смерічка.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-20-000007 ● b8a2a3590ae4472891a149e45f36d92d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020 11:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.11.2020 №84

Івано-Франківськ



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.11.2020 № 84

Перелік процедур закупівель для моніторингу



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2020-10-15-001335-b 15.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області, розпочатого 20.11.2020р. UA-M-2020-11-20-000007, виявлені порушення усунуто , зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому, згідно висновку моніторингу.

2020-12-07 10:46:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Енергозахід" 597 272,00
UAH з ПДВ
597 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВПК ЗАХІД" 599 784,00
UAH з ПДВ
599 784,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2020 19:27
Електронний підпис
07 листопада 2020 19:23
Dovidka_20279351750430271545.pdf.p7s
07 листопада 2020 19:23
Dovidka_20279351750430271545.pdf
06 листопада 2020 19:06
довідка правопорушення.pdf
06 листопада 2020 19:06
Довідка ДПС.pdf
30 жовтня 2020 15:43
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:41
тех.PDF
30 жовтня 2020 15:41
Протоколи випробуань.pdf
30 жовтня 2020 15:41
пропозиція.PDF
30 жовтня 2020 15:41
проект договору.PDF
30 жовтня 2020 15:41
навантажувач.pdf
30 жовтня 2020 15:41
лофердюк повірка.pdf
30 жовтня 2020 15:41
лист-згода.PDF
30 жовтня 2020 15:41
копія фін звіту.PDF
30 жовтня 2020 15:41
копія фін звіт.PDF
30 жовтня 2020 15:41
Копія Статуту.PDF
30 жовтня 2020 15:41
копія паспорту.PDF
30 жовтня 2020 15:41
копія Витягу ПДВ.PDF
30 жовтня 2020 15:41
копії накладних косів.PDF
30 жовтня 2020 15:41
копії аналог дог.PDF
30 жовтня 2020 15:41
довідки та листи.pdf
30 жовтня 2020 15:41
гар лист вироб.pdf
30 жовтня 2020 15:41
АтестатРівне (1).pdf
30 жовтня 2020 15:41
63659467495497.pdf
30 жовтня 2020 15:41
63659462926842.pdf
30 жовтня 2020 15:41
6357358055202X.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 13:53
Електронний підпис
30 жовтня 2020 13:51
проект договору.rar
30 жовтня 2020 13:51
цінова.rar
30 жовтня 2020 13:51
техн ч.rar
30 жовтня 2020 13:51
повн посад ос.rar
30 жовтня 2020 13:51
інші.rar
30 жовтня 2020 13:51
квал кр 2.rar
30 жовтня 2020 13:51
кваліф кр.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Енергозахід"

ТОВ "ВПК ЗАХІД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Енергозахід"
#36084263
597 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:23
ДУ_2_20відс.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:18
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:17
ДУ_2_ТермД.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:17
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 13:41
ДОГ_Вугілля_Брикети.pdf укладений
17 листопада 2020 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пролонгація договору
Номер договору про закупівлю: 2275/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пролонгація договору
Номер договору про закупівлю: 2275/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML