Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

( Валики ниткові 30х100мм, рукоять для валиків d-6мм L-100мм , валики ниткові 30х150мм, рукоять для валиків d-6мм L-150мм , валики ниткові 48х180мм , рукоять для валиків d-8мм L-180мм , пензель кутовий 50мм, пензель ПК 50мм кругла, пензель ПФ 50мм флейц, щітка макловиця 50х180мм, мітли поліпропеленові, віник «сорго»)
Очікувана вартість
6 386,55 UAH
UA-2020-10-15-001107-c 4bc3bc898ccd45aa916c278cf0d9d202
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Куркострига

+380563730966 1511tev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Тетяна Куркострига
+380563730966
1511tev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 13:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 11:43
Очікувана вартість: 6 386,55 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Документація складена українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
Валики ниткові 30х100мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна , буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
21 штуки
рукоять для валиків d-6мм L-100мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна , буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
22 штуки
валики ниткові 30х150мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна , буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
22 штуки
рукоять для валиків d-6мм L-150мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна , буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
22 штуки
валики ниткові 48х180мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна , буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
22 штуки
рукоять для валиків d-8мм L-180мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна , буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
20 штуки
пензель кутовий 50мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна , буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
12 штуки
пензель ПК 50мм кругла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна , буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
20 штуки
пензель ПФ 50мм флейц
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна , буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
10 штуки
щітка макловиця 50х180мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна , буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39224200-0 — Щітки
12 штуки
мітли поліпропеленові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна , буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39224100-9 — Мітли
18 штуки
віник «сорго»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна , буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39224100-9 — Мітли

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару нові надходження від НСЗУ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 09:38
Проект договору .docx
15 жовтня 2020 09:38
ОГОЛОШЕННЯ про пров.ел. т.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФАВОРИТ-КОМПЛЕКТ 2016" 5 190,00
UAH з ПДВ
5 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ 5 900,00
UAH з ПДВ
5 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 11:54
Електронний підпис
26 жовтня 2020 10:56
Витяг з ЄДР Стор. 4 з 4.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Витяг з ЄДР Стор. 3 з 4.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Витяг з ЄДР Стор. 2 з 4.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Витяг з ЄДР Стор. 1 з 4.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Статут0005.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Статут0004.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Статут0003.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Статут0002.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Статут0001.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Паспорт директора0002.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Паспорт директора0001.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Виписка0002.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Виписка0001.pdf
26 жовтня 2020 10:56
ВИСНОВОК 07 236 001.jpg
26 жовтня 2020 10:56
Рішення засновника.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Наказ.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Якісні вимоги Стор.2.pdf
26 жовтня 2020 10:56
Якісні вимоги Стор.1.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 12:51
Електронний підпис
26 жовтня 2020 12:49
Цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2020 12:49
Лист згода перс данні.pdf
26 жовтня 2020 12:49
Лист згода з договором.pdf
26 жовтня 2020 12:49
Док-ти ФОП Швирдюк П.М..rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФАВОРИТ-КОМПЛЕКТ 2016"

ФОП ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ФАВОРИТ-КОМПЛЕКТ 2016"
#40886177
Переможець 5 190,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 09:52

Документи

28 жовтня 2020 09:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ФАВОРИТ-КОМПЛЕКТ 2016"
#40886177
5 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2020 09:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:29
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 08:38
Договір.pdf укладений
16 листопада 2020 08:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 190,00
UAH (в тому числі ПДВ 865,00 UAH)