Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові рушники (рулон) для закладів освіти Довгинцівського району.
Очікувана вартість
548 349,84 UAH
UA-2020-10-15-000960-b 3a8589c64bc8498b9bdadb6169a313e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 12:39
Початок аукціону: 02 листопада 2020 12:39
Очікувана вартість: 548 349,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 741,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47000 штуки
Паперові рушники (рулон) для закладів освіти Довгинцівського району.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 11:28
ТД-паперові рушники.docx
15 жовтня 2020 11:28
Проект договору Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-15-000960-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Чистий Київ", Код ЄДРПОУ:39996524
Дата подання: 13 листопада 2020 13:35
Скасування неправомірних рішень Замовника щодо визначення переможця
(ПОВНИЙ ТЕКСТ ВИМОГИ У ПРИКРІПЛЕНОМУ ФАЙЛІ)
Рішенням Протоколу №260 (надалі – Протокол №260) засідання тендерного комітету Замовника від 10.11.2020 щодо розгляду та оцінки тендерних пропозиції закупівлі №UA-2020-10-15-000960-b було визначено, що тендерна пропозиція ТОВ «Б-777» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації (надалі – ТД), та вирішено:
1) Визначити ТОВ «Б-777» (надалі – Переможець) переможцем Закупівлі;
2) Укласти договір про закупівлю з зазначеним Учасником.

Вивчивши документи пропозиції Переможця на предмет відповідності умовам тендерної документації, повідомляємо, що надана Переможцем пропозиція не відповідає умовам, зазначеним в ТД, в наступній частині:

1. Відповідно п.6.1 Розділу ІІІ учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, саме:
- довідка, що містить детальні якісні, кількісні, технічні характеристики та опис техніки – згідно Додатку 3 до цієї документації;
- відомості щодо терміну та місця гарантійного та післягарантійного обслуговування;
- документ про якість товару (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію;
- в разі надання еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника;
- інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації.

Відповідно до п. 5.14 Додатку 4, ТД Учасники мали надати у складі пропозиції «Документи про якість запропонованого товару комплектуючих та матеріалів, з яких він вироблений (по кожному найменуванню, згідно Додатку 3), (чинні на весь строк дії договору)», зокрема:
- копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги» (надалі – Сертифікати ISO) виданого виробнику паперу на його власне виробництво, або довідку уповноваженого органу щодо проведення процедури сертифікації.

Всупереч даній вимозі ТД, Переможець не надав у складі пропозиції Сертифікатів ISO, посилаючись у наданому листі-роз’ясненні (стр. 26 файлу «пропозиція 2.pdf) на те, що «чинним законодавством України не встановлено обов’язковості наявності даних сертифікатів», а відповідно до умов ТД «У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів».
Щодо зазначених Переможцем у листі-роз’ясненні причин ненадання Сертифікатів ISO звертаємо увагу Замовника на наступне:
- Можливість надання учасниками замість документів листа-пояснення в довільній формі із законодавчими підставами ненадання самих документів, вказана в Примітці Додатку №4 ТД, передбачена лише для документів, що складаються Учасником (наприклад, довідки, листи, звіти, протоколи, накази та інші подібні документи). В то й же час, Сертифікати ISO є документами, що надаються уповноваженими установами, а не складаються самим Учасником, відповідно, зазначена можливість ненадання документів не розповсюджується на Сертифікати ISO;
- Можливість отримання Сертифікатів ISO на виробництво паперу передбачена чинним законодавством, і будь-який виробник зазначеної продукції може пройти відповідну процедуру сертифікації, якщо його виробничі процеси відповідають вимогам згаданих стандартів і цим самим довести його відповідність вимогам щодо системи управління якістю та системи екологічного управління на виробництво паперу або іншої продукції. Крім того, умови ТД дозволяли надати довідку уповноваженого органу щодо проведення процедури сертифікації.
Отже, Переможець цілком міг виконати зазначену умову ТД і ненадання ним сертифікатів ISO може бути пояснене лише його небажанням пропонувати продукцію виробників, які пройшли сертифікацію на відповідність системи управління якістю та системи екологічного управління на виробництво паперу вимогам згаданих стандартів, оскільки продукція таких виробників, зазвичай, є трохи дорожчою.
- ТД не містила жодних умов, що дозволяли б учасникам не надавати у складі пропозиції Сертифікатів ISO в залежності від обов’язкового або добровільного характеру їх отримання;

Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам Замовника щодо предмету закупівлі, а згідно з абз. 1 п. 2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) така пропозиція має бути відхилена Замовником.

Зважаючи на викладене вище, вважаємо, що Рішення, прийняті Замовником згідно Протоколу №260, суперечать умовам ТД та Закону, а відтак є неправомірними, і вимагаємо
1) Відмінити рішення Протоколу №260, щодо обрання переможцем торгів ТОВ «Б-777»;
2) Відмінити рішення Протоколу №260, щодо підписання договору за результатами Закупівлі з ТОВ «Б-777»;
3) Відхилити пропозицію ТОВ «Б-777», як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
У випадку незадоволення вимоги, зважаючи на явний факт порушення, залишаємо за собою право звернення до уповноваженого органу з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, звертаємо увагу Замовника, що згідно Протоколу №258 засідання тендерного комітету Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради від 05.11.2020 однією з причин відхилення (п.8 Протоколу №258) пропозиції іншого учасника Закупівлі – ТОВ «Борей-Трейд», була зазначена відсутність у складі його пропозиції Сертифікатів ISO. Таким чином, незастосування вимоги ТД щодо надання Сертифікатів ISO по відношенню до ТОВ «Б-777» є порушення принципу недискримінації учасників процедури закупівлі, вказаного в Ст.3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2020 14:40
На вашу вимогу повідомляємо.
Відповідно до п.п 4 п.5.14 учасники зобов’язані надати копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги» виданого виробнику паперу на його власне виробництво, або довідку уповноваженого органу щодо проведення процедури сертифікації,
або відповідно до Примітки: У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.

Учасник надав лист-пояснення в якому зазначено що надання зазначених сертифікатів є необов’язковим, що відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того на інформаційному ресурсі Рrozorro за посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/sertifikaciya-iso-v-publichnih-zakupivlyah-shcho-ce-i-dlya-chogo є можливість перевірити, що на території України, діє принцип добровільної сертифікації.
Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Борей Трейд» пояснюємо. Даним учасником надані недійсні сертифікати ISO, на англійській мові (без перекладу на українську), листів-пояснення щодо ненадання сертифікатів не надано. Тож можна врахувати, що сертифікати ISO не надані зовсім. Також зазначаємо що в тендерній пропозиції ТОВ «Борей Трейд» наявні інші невідповідності.

Документи подані скаржником

13 листопада 2020 13:32
Вимога_ТОВ_Чистий_Київ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-15-000960-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Чистий Київ", Код ЄДРПОУ:39996524
Дата подання: 20 листопада 2020 16:37
СКАРГА щодо неправомірних та незаконних рішень Замовника щодо визначення переможця торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі.
ТЕКСТ СКАРГИ В ПРИКРІПЛЕНОМУ ФАЙЛІ
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 19:25
Рішення від 24.11.2020 № 21743 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 19:25
Рішення від 02.12.2020 № 22356.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 22:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 02.12.2020 №22356-р/пк-пз виконано 08.12.2020. Рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Б-777" скасовано (прот.№282 від 08.12.2020).
Дата виконання рішення замовником: 08 грудня 2020 13:48

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 16:36
Скарга_ТОВ_Чистий_Київ.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 234 060,00
UAH з ПДВ
234 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б-777" 293 280,00
UAH з ПДВ
293 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чистий Київ" 389 160,00
UAH з ПДВ
355 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ 415 010,00
UAH з ПДВ
356 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2020 01:23
Електронний підпис
31 жовтня 2020 01:22
УО Деснянского району.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Трудова Тарасенко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Трудова Павленко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Трудова Курчавов.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Трудова Єрьоменко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
техпаспорт рено koleos.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Техпаспорт Максименко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Тахнічні вимоги.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Статут.pdf
31 жовтня 2020 01:22
сертифікат 241.pdf
31 жовтня 2020 01:22
ПРОТОКОЛ 1.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Пропозиція.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Проект договору.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Порівняльна.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Паспорт Єрьоменко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
опис.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Накладна Покров.pdf
31 жовтня 2020 01:22
лист-згода Курчавов.pdf
31 жовтня 2020 01:22
лист-відгук.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист частина.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист супровід ISO.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист про 50%.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист згода Тарасенко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист згода Стеценко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист згода Єрьоменко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист гарантія якісні.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист відповідальність.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист від виробника.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Інфо відповідність.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Згода директора.pdf
31 жовтня 2020 01:22
ДТУ Максименко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Договор оренди складу.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Договір.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Довідка працівники.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Довідка МВС.pdf
31 жовтня 2020 01:22
ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ_page-0001.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Диплом Тарасенко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Диплом Стеценко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Диплом Курчавов.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Диплом Єрьоменко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Гарантійний лист 15.pdf
31 жовтня 2020 01:22
ГАРАНТІЙНИЙ ДОСТАВКА.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Гарантійний 1.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Відомості розширені.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Витяг ПДВ.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Виписка.pdf
31 жовтня 2020 01:22
видаткова.pdf
31 жовтня 2020 01:22
БОРЕЙ+ТРЕЙД+СПРАВКА.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Баланс за півроку 2020.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Баланс Борей 9 месяцев.pdf
31 жовтня 2020 01:22
УО Деснянского району.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Трудова Тарасенко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Трудова Павленко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Трудова Курчавов.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Трудова Єрьоменко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
техпаспорт рено koleos.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Техпаспорт Максименко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Тахнічні вимоги.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Статут.pdf
31 жовтня 2020 01:22
сертифікат 241.pdf
31 жовтня 2020 01:22
ПРОТОКОЛ 1.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Пропозиція.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Проект договору.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Порівняльна.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Паспорт Єрьоменко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
опис.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Накладна Покров.pdf
31 жовтня 2020 01:22
лист-згода Курчавов.pdf
31 жовтня 2020 01:22
лист-відгук.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист частина.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист супровід ISO.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист про 50%.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист згода Тарасенко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист згода Стеценко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист згода Єрьоменко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист гарантія якісні.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист відповідальність.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Лист від виробника.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Інфо відповідність.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Згода директора.pdf
31 жовтня 2020 01:22
ДТУ Максименко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Договор оренди складу.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Договір.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Довідка працівники.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Довідка МВС.pdf
31 жовтня 2020 01:22
ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ_page-0001.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Диплом Тарасенко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Диплом Стеценко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Диплом Курчавов.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Диплом Єрьоменко.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Гарантійний лист 15.pdf
31 жовтня 2020 01:22
ГАРАНТІЙНИЙ ДОСТАВКА.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Гарантійний 1.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Відомості розширені.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Витяг ПДВ.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Виписка.pdf
31 жовтня 2020 01:22
видаткова.pdf
31 жовтня 2020 01:22
БОРЕЙ+ТРЕЙД+СПРАВКА.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Баланс за півроку 2020.pdf
31 жовтня 2020 01:22
Баланс Борей 9 месяцев.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 15:40
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:39
довідка ДПС .pdf
10 листопада 2020 23:30
довідка абз.1 ч.2 ст.17.pdf
10 листопада 2020 23:30
Dovidka_20303601600030919557.pdf.p7s
10 листопада 2020 23:30
Dovidka_20303601600030919557.pdf
31 жовтня 2020 00:19
Електронний підпис
31 жовтня 2020 00:17
пропозиція 2.pdf
31 жовтня 2020 00:02
Електронний підпис
30 жовтня 2020 23:58
Тендерна пропозиція 2.pdf
30 жовтня 2020 01:03
Електронний підпис
30 жовтня 2020 01:01
Установчі.pdf
30 жовтня 2020 01:01
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:19
паспорт и код ОЮ.pdf
29 жовтня 2020 15:19
рушники ДОЛГ1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"

ТОВ "Б-777"

ТОВ "Чистий Київ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
#40840299
Рішення скасоване 234 060,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 13:43
ТОВ "Б-777"
#35662229
Рішення скасоване 293 280,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 13:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
#40840299
Відхилено 234 060,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 14:53
ТОВ "Б-777"
#35662229
Відхилено 293 280,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 15:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Чистий Київ"
#39996524
Переможець 355 320,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 15:32

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Б-777" #35662229

№ рішення у справі

65/89-р/к

Дата рішення у справі

19.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Б-777" #35662229

№ рішення у справі

65/89-р/к

Дата рішення у справі

19.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Чистий Київ"
#39996524
355 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 13:08
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 09:09
дод.уг.№2 до дог.№316 від 19.12.2020-зміна реквізитів-Чистий Київ.pdf зміни до договору
20 січня 2021 09:09
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:26
дод.уг.1 від 30.12.2020 до дог.316 від 19.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
19 грудня 2020 12:25
дог. №316 від 19.12.2020-Чистий Київ-рушники паперові.pdf укладений
19 грудня 2020 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 116499,6 грн та подовження строку дії договору до 28.02.2021
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 238 820,40
UAH (в тому числі ПДВ 39 803,40 UAH)