Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Не відображене в інших розділах
Очікувана вартість
146 960,12 UAH
UA-2020-10-15-000668-a a8258040f07242bfaa8566d954cbfd1e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данілов Ян Євгенович

+380952237884 zakupivli_rivne_ndekc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: РІВНЕНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 25574883
Місцезнаходження: 33003, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Гагаріна, 39
Контактна особа: Данілов Ян Євгенович
+380952237884
zakupivli_rivne_ndekc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Рівненський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України є державною спеціалізованою науково-дослідною установою судової експертизи, яка входить до Експертної служби МВС України, що є членом Європейської мережі судово-експертних установ (ENFSI). У відповідності до Положення на Рівненський НДЕКЦ МВС покладено ряд завдань, у тому числі: - здійснення судово-експертної діяльності; - забезпечення в установленому порядку участі працівників НДЕКЦ як спеціалістів під час здійснення досудового розслідування та судового розгляду; - проведення експертних досліджень на договірних засадах з питань, що становлять інтерес для юридичних і фізичних осіб; Одними із основних принципів діяльності підрозділів Центру є постійне підвищення якості та жорсткий контроль за достовірністю їхніх результатів. Підвищення достовірності випробувань (досліджень) за напрямами діяльності досягають чітким функціонуванням системи підготовки та перепідготовки персоналу, намаганням застосовувати передові методики, упровадженням сучасного обладнання, засобів вимірювальної техніки, якісним проведенням ремонту, випробуванням і налагодженням обладнання, внутрішнім лабораторним контролем, участю у професійному тестуванні та міжлабораторних порівняльних дослідженнях. Досягнення цієї мети забезпечують шляхом упровадження та функціонування системи управління, що відповідає вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», ДСТУ ISO/IEC 17025:2017, ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 та іншим нормативно-правовим документам, що регулюють діяльність з виконання завдань, покладених на Експертну службу МВС України та, зокрема, на НДЕКЦ. Оскільки Рівненський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України є органом з інспектування у розумінні Закону України «Про технічні регламенти та процедури оцінки відповідності», а свою відповідність критеріям, установленим стандартами з переліку національних стандартів, визначеного частиною першою статті ст. 33 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», повинен доводити та доводить шляхом акредитації та моніторингу у Національному агентстві з акредитації України згідно з вимогами Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», а саме як органу з інспектування на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2017. Згідно зі ст. 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Згідно зі ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації проводить моніторинг шляхом періодичного здійснення нагляду та/або повторних оцінок акредитованих органів, а на підставі звернень, поданих у встановлених законодавством випадках, або скарг, пов'язаних з діяльністю акредитованих органів, - здійснення у разі необхідності їх позачергових оцінок. Акредитовані органи з оцінки відповідності на підставі ст. 12 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» зобов’язані оплачувати всі роботи, пов’язані з їх акредитацією та моніторингом. Згідно із ст.6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. Положення про національний орган України з акредитації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку є Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. На виконання ст. 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Мінекономіки затвердило наказом від 04.02.2020 № 170. Положення про національне агентство з акредитації України (НААУ), де зазначено, що національним органом з акредитації є Національне агентство з акредитації України (НААУ) та в п.8 наказу визначило основні функції НААУ відповідно до покладених на нього завдань, в тому числі: - акредитація органів з оцінки відповідності з подальшим контролем за їх відповідністю вимогам акредитації, прийняття рішення щодо акредитації, її поновлення, тимчасового зупинення або визнання недійсною; - проведення моніторингу за відповідністю акредитованих ним органів з оцінки відповідності вимогам акредитації (далі – моніторинг) шляхом здійснення нагляду, проведення повторних та позачергових оцінок. На підставі вищевикладеного, проведення робіт з акредитації та моніторингу за відповідністю акредитованих органів з оцінки відповідності вимогам акредитації шляхом здійснення нагляду здійснює лише Національне агентство з акредитації України (НААУ). Повна реалізація зазначених заходів здійснюється в два етапи: перший – прийняття рішення щодо моніторингу шляхом здійснення нагляду (з розширенням сфери акредитації)) за відповідністю акредитованого органу з оцінки відповідності Рівненського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру Міністерства внутрішніх справ України вимогам акредитації, з прийняття рішення щодо розширення сфери акредитації; другий – проведення робіт з акредитації (моніторингу шляхом здійснення нагляду (з розширенням сфери акредитації)) за відповідністю акредитованого органу з оцінки відповідності Рівненського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру Міністерства внутрішніх справ України вимогам акредитації. Вказані роботи відповідно до вимог частини першої статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» здійснюються національним органом України з акредитації. Згідно з п.1 Положення про Національне агентство з акредитації України, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 08.02.2017 №161, національним органом України з акредитації є Національне агентство з акредитації України. Згідно з положеннями п.2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. З огляду на викладене, здійснити закупівлю «Код ДК 021:2015 - 99999999-9, Не відображене в інших розділах в Національного агентства з акредитації України Рівненський НДЕКЦ МВС зможе виключно шляхом застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 09:58
Оскарження наміру укласти договір: 26 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

15 жовтня 2020 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Роботи з акредитації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 33 900,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 measures.name.symbol
Прийняття рішення щодо моніторингу шляхом здійснення нагляду з розширення сфери акредитації
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33003, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Гагаріна, 39
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Після одержання акту здачі-приймання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Національне агентство з акредитації України
#26196207
Переможець 33 900,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 09:58

Документи

15 жовтня 2020 09:58
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:57
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 09:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Національне агентство з акредитації України
#26196207
33 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 жовтня 2020 09:58
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:57
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 17:21
Протокол укладений
05 листопада 2020 17:19
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 14:02
Договір укладений
26 жовтня 2020 14:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку із неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, а саме, у договорі, Ідентифікатор укладеного договору: UA-2020-10-15-000668-a-c1, зазначену дату 26.10.2020р., Державне казначейство у Рівненській області не має можливості зареєструвати даний договір у листопаді та дозволити проведення оплати