Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

38650000-6 - Фотографічне обладнання (Інтерактивна дошка)
Очікувана вартість
15 500,00 UAH
UA-2020-10-15-000428-b 8f88b634d1b744ef873fec90e3321b6f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богданова Ганна Петрівна

+380465821762 nsrono_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Новгород-Сіверський районний центр обслуговування закладів освіти" Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 42788022
Вебсайт: https://nvrono.wixsite.com/nsrvo
Місцезнаходження: 16014, Україна , Чернігівська обл., село Чайкине, Новгород-Сіверський район, вул. Л. Кучми, будинок 41
Контактна особа: Богданова Ганна Петрівна
+380465821762
nsrono_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 10:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2020 10:06
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 11:06
Очікувана вартість: 15 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Інтерактивна дошка iBOARD IB – B82 IR PL 82 дюйма рама пластик
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інтерактивна дошка iBOARD IB – B82 IR PL 82 дюйма рама пластик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Майстренка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2020
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару відбувається шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно накладних. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 10:02
Договір проект товар.docx
15 жовтня 2020 10:02
інтерактивна дошка Гремяч 15500.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:39
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:34
Доброго дня! Шановний Замовнику, скажіть, будь ласка, чи будете ви розглядати аналоги/еквіваленти вказаній Інтерактивній дошці? Якщо так, то змініть її розміри, щоб учасники могли Вам запропонувати еквіваленти (оскільки під вказані Вами підходить лише 1 модель) Рекомендуємо Вам внести зміни в такі редакції: "Ефективна площа торкання не менше 1606 мм х 1126 мм Діагональ не менше 1961 мм" Такі зміни нададуть можливість взяти участь у Вашій закупівлі всіх потенційних учасників, а Ви зможете закупити найкраще обладнання із запропонованого, яке відповідатиме всім Вашим вимогам. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Потрібен товар з технічними вимогами і якісними характеристиками прописаний в додатку №2 ТД.
Рекомендація щодо внесення змін
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:44
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:37
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо. Всі вимоги до учасників прописані в ТД.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 14 225,00
UAH з ПДВ
13 999,00
UAH з ПДВ
Документи
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 14 300,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 13:28
Електронний підпис
22 жовтня 2020 13:28
Установчі документи.pdf
22 жовтня 2020 13:28
Уповноважена особа.pdf
22 жовтня 2020 13:28
Технічні вимоги згода.pdf
22 жовтня 2020 13:28
Таблиця відповідності.pdf
22 жовтня 2020 13:28
Пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 13:28
Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 13:28
Інформаційна довідка.pdf
22 жовтня 2020 13:28
Довідка ліцензування.pdf
22 жовтня 2020 13:28
Довідка досвід.pdf
22 жовтня 2020 13:28
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 09:03
Електронний підпис
23 жовтня 2020 09:03
довідка аналог.pdf
23 жовтня 2020 09:03
академія мудрості.pdf
23 жовтня 2020 09:03
колосок.pdf
23 жовтня 2020 09:03
колосок накладна.pdf
23 жовтня 2020 09:03
сэс мон с печ.pdf
23 жовтня 2020 09:03
установчі М..pdf
23 жовтня 2020 09:03
договор новая почта.pdf
23 жовтня 2020 09:03
суббпідрядники.pdf
23 жовтня 2020 09:03
Довідки М.pdf
23 жовтня 2020 09:03
цінова.pdf
23 жовтня 2020 09:03
тех умови.pdf
23 жовтня 2020 09:03
гарантийний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 13 999,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 18:37

Документи

30 жовтня 2020 18:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 18:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
13 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2020 18:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 09:44
Договір укладений
10 листопада 2020 09:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 333,17 UAH)