Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
38650000-6 - Фотографічне обладнання (Інтерактивна дошка)
Очікувана вартість
15 500,00 UAH
UA-2020-10-15-000428-b ● 8f88b634d1b744ef873fec90e3321b6f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Новгород-Сіверський районний центр обслуговування закладів освіти" Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 42788022 |
Вебсайт: | https://nvrono.wixsite.com/nsrvo |
Місцезнаходження: | 16014, Україна , Чернігівська обл., село Чайкине, Новгород-Сіверський район, вул. Л. Кучми, будинок 41 |
Контактна особа: |
Богданова Ганна Петрівна +380465821762 nsrono_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2020 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2020 10:06 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2020 10:06 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2020 11:06 |
Очікувана вартість: | 15 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 155,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання
Інтерактивна дошка iBOARD IB – B82 IR PL 82 дюйма рама пластик
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інтерактивна дошка iBOARD IB – B82 IR PL 82 дюйма рама пластик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Майстренка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2020
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості товару відбувається шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно накладних. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2020 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2020 10:02 |
Договір проект товар.docx | |
15 жовтня 2020 10:02 |
інтерактивна дошка Гремяч 15500.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:39
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:34
Доброго дня!
Шановний Замовнику, скажіть, будь ласка, чи будете ви розглядати аналоги/еквіваленти вказаній Інтерактивній дошці?
Якщо так, то змініть її розміри, щоб учасники могли Вам запропонувати еквіваленти (оскільки під вказані Вами підходить лише 1 модель)
Рекомендуємо Вам внести зміни в такі редакції:
"Ефективна площа торкання не менше 1606 мм х 1126 мм
Діагональ не менше 1961 мм"
Такі зміни нададуть можливість взяти участь у Вашій закупівлі всіх потенційних учасників, а Ви зможете закупити найкраще обладнання із запропонованого, яке відповідатиме всім Вашим вимогам.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Потрібен товар з технічними вимогами і якісними характеристиками прописаний в додатку №2 ТД.
Рекомендація щодо внесення змін
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:44
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:37
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо. Всі вимоги до учасників прописані в ТД.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
14 225,00
UAH з ПДВ
|
13 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
14 300,00
UAH з ПДВ
|
14 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
13 999,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 18:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 09:44
|
Договір | укладений |
10 листопада 2020 09:42
|