Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторія електротехнічна пересувна комбінована з комплектом додаткового обладнання
electrotechnical mobile combined laboratory with a set of additional equipment
Очікувана вартість
12 000 000,00 UAH
UA-2020-10-14-000983-c a5076cc7f4dd44808f187c025750de35
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Серб

+380445370043 o.serb@naftogazteplo.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО"
Код ЄДРПОУ: 42399765
Вебсайт: http://www.naftogazteplo.com.ua
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вулиця Шолуденка, будинок 1
Контактна особа: Олександр Серб
+380445370043
o.serb@naftogazteplo.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: TOVARYSTVO Z OBMEZHENOYU VIDPOVIDALNISTYU "NAFTOGAZ TEPLO"
National ID: 42399765
Contact point: Oleksandr Serb
+380445370043
o.serb@naftogazteplo.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 жовтня 2020 20:13
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 14:14
Очікувана вартість: 12 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 14 жовтня 2020 20:13
Enquiries until: 04 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 10 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 листопада 2020 09:00

Information

Estimated total value: 12 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31730000-2: Електротехнічне обладнання


Scope of the procurement
Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Велика Васильківська, 55-Г, м. Київ, 03150. Код ЄДРПОУ - 42399765. Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами (крім російської), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено у додатку 8 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Customer category: A legal entity that operates in one or more separate areas of management. Location of the customer: st. Velyka Vasylkivska, 55-G, Kyiv, 03150. USREOU code - 42399765. Source of funding: Own budget (funds from the economic activity of the enterprise). During the procurement procedures, all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian, and at the decision of the customer at the same time all documents can have an authentic translation into another language. The defining text is in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to the goods, works or services purchased, provided by existing international or national standards, norms and regulations, are set out in the language of their generally accepted application. All information is posted in the electronic procurement system in the Ukrainian language, except when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion (in particular, but not exclusively Internet address, e-mail address, trademark (mark for goods and services), generally accepted international terms). The tender proposal and all documents provided by the requirements of the tender documentation and its annexes shall be drawn up in the Ukrainian language. Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in other languages ​​(except Russian), must be provided together with their authentic translation into Ukrainian. The Customer is not obliged to consider documents that are not provided by the requirements of the tender documentation and its annexes and which the bidder additionally provides at its own discretion. Type of tender security: bank guarantee. The conditions for providing security for tender proposals are specified in Annex 8 to the tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Лабораторія електротехнічна пересувна комбінована з комплектом додаткового обладнання (ДК 021:2015 код 31731000-9 Електротехнічне приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81652, Україна, Львівська область, м. Новий Розділ, вул. Гірнича, 23
ДК 021:2015: 31730000-2 — Електротехнічне обладнання

electrotechnical mobile combined laboratory with a set of additional equipment (CPV 021:2015 code 31731000-9 Electrical accessories)
CPV: 31730000-2
Період постачання: по 31 серпня 2021
1 одиниця
Лабораторія електротехнічна пересувна комбінована з комплектом додаткового обладнання (ДК 021:2015 код 31731000-9 Електротехнічне приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81054, Україна, Львівська область, м. Новояворівськ, вул. С. Бандери, 21
ДК 021:2015: 31730000-2 — Електротехнічне обладнання

electrotechnical mobile combined laboratory with a set of additional equipment (CPV 021:2015 code 31731000-9 Electrical accessories)
CPV: 31730000-2
Період постачання: по 31 серпня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 40% від суми договору - попередня оплата протягом 10 банківських днів з моменту надання рахунка Постачальником Покупцю Товару 40% from the amount of the contract - prepayment within 10 banking days from the date of submission of the invoice by the Supplier to the Buyer of the Goods Аванс 10 Банківські 40
Поставка товару 60% від вартості товарів (партії товару, що постачається) - протягом 5 робочих днів з моменту отримання від Постачальника видаткової накладної на поставлений Замовнику Товар підписаної з обох сторін 60% of the value of the goods (consignment of the delivered goods) - within 5 working days from the moment of receipt from the Supplier of the expense invoice for the Goods delivered to the Customer signed on both parties Пiсляоплата 5 Робочі 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 22:13
Опитувальник (Фізич) до ТД.xlsx
22 жовтня 2020 22:13
Опитувальник (Юридич) до ТД.xls
22 жовтня 2020 22:13
перелік змін що вносяться.docx
22 жовтня 2020 22:13
проект договору.docx
22 жовтня 2020 22:13
Лабораторія ТД 21-10-20.docx
14 жовтня 2020 20:17
проект договору.docx
14 жовтня 2020 20:17
Опитувальник (Юридич) до ТД.xls
14 жовтня 2020 20:17
Опитувальник (Фізич) до ТД.xlsx
14 жовтня 2020 20:17
оголошення.docx
14 жовтня 2020 20:17
Лабораторія ТД 13-10-20.docx
22 жовтня 2020 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2020 20:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 22:13
Опитувальник (Фізич) до ТД.xlsx
22 жовтня 2020 22:13
Опитувальник (Юридич) до ТД.xls
22 жовтня 2020 22:13
перелік змін що вносяться.docx
22 жовтня 2020 22:13
проект договору.docx
22 жовтня 2020 22:13
Лабораторія ТД 21-10-20.docx
14 жовтня 2020 20:17
проект договору.docx
14 жовтня 2020 20:17
Опитувальник (Юридич) до ТД.xls
14 жовтня 2020 20:17
Опитувальник (Фізич) до ТД.xlsx
14 жовтня 2020 20:17
оголошення.docx
14 жовтня 2020 20:17
Лабораторія ТД 13-10-20.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 грудня 2020
UA-2020-10-14-000983-ca5076cc7f4dd44808f187c025750de35
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО"
Код ЄДРПОУ: 42399765
Місцезнаходження: 04116, Україна, м. Київ обл., Шевченківський район, вулиця Шолуденка, будинок 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ІНТЕМП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2020 16:14
ТОВ"АЛЬЯНС С" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2020 16:13

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник не підтвердив достатнім чином наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору, що є предметом закупівлі. 2) Учасник не підтвердив достатнім чином наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) В додатку 1 Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції листа Учасника у довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід для виконання умов Замовника. 2) В додатку 1 Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції листа Учасника у довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід для виконання умов Замовника. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) Розгорнуту інформацію щодо наявності необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які планується використовувати для комплектації Лабораторії електротехнічної пересувної комбінованої з комплектом додаткового обладнання, що є предметом закупівлі (в організації, яка буде виконувати комплектацію товару); 2) Розгорнуту інформацію про працівників, які будуть задіяні при комплектації Лабораторії електротехнічної пересувної комбінованої з комплектом додаткового обладнання, що є предметом закупівлі (в організації, яка буде здійснювати комплектацію товару).

Документи

14 листопада 2020 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 листопада 2020 18:45
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:51
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:51
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:51
Опитувальник Інтемп 121120.pdf
12 листопада 2020 14:51
21.2. Наказ на директора.pdf
12 листопада 2020 14:51
21.1. Протокол на директора.pdf
12 листопада 2020 14:51
20. Витяг ПДВ 20.07.19..pdf
12 листопада 2020 14:51
18. СТАТУТ Інтемп 2019.pdf
12 листопада 2020 14:51
15. Проєкт договору Додаток 4.pdf
12 листопада 2020 14:51
9.3 Свідоцтво дилера УИМ-90.pdf.p7s
12 листопада 2020 14:51
9.3 Свідоцтво дилера УИМ-90.pdf
12 листопада 2020 14:51
8. Мережа авторізованих СТО.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник не підтвердив достатнім чином наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору, що є предметом закупівлі. 2) Учасник не підтвердив достатнім чином наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) В додатку 1 Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції листа Учасника у довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід для виконання умов Замовника. 2) В додатку 1 Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції листа Учасника у довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід для виконання умов Замовника. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) Розгорнуту інформацію щодо наявності необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які планується використовувати для комплектації Лабораторії електротехнічної пересувної комбінованої з комплектом додаткового обладнання, що є предметом закупівлі (в організації, яка буде виконувати комплектацію товару); 2) Розгорнуту інформацію про працівників, які будуть задіяні при комплектації Лабораторії електротехнічної пересувної комбінованої з комплектом додаткового обладнання, що є предметом закупівлі (в організації, яка буде здійснювати комплектацію товару).

Документи

14 листопада 2020 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 листопада 2020 20:11
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:52
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:52
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 листопада 2020 10:52
Банківська гарантія.zip.p7s
13 листопада 2020 10:52
Банківська гарантія.zip
13 листопада 2020 10:52
26.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2020 10:52
21.Проект договору.pdf
13 листопада 2020 10:52
20. Баланс і звіт 2019.pdf
13 листопада 2020 10:52
19.Витяг ПДВ.pdf
13 листопада 2020 10:52
18.Опис документів.pdf
13 листопада 2020 10:52
17.Статут.pdf
13 листопада 2020 10:52
14.Протокол переклад.pdf
13 листопада 2020 10:52
13.Протокол на директора.pdf
13 листопада 2020 10:52
12.Наказ №1 переклад.pdf
13 листопада 2020 10:52
11.Приказ №1 на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕМП"

ТОВ"АЛЬЯНС С"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕМП" 11 940 000,00
UAH з ПДВ
11 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"АЛЬЯНС С" 11 982 000,00
UAH з ПДВ
11 982 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 18:45
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:51
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:51
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:51
Опитувальник Інтемп 121120.pdf
12 листопада 2020 14:51
21.2. Наказ на директора.pdf
12 листопада 2020 14:51
21.1. Протокол на директора.pdf
12 листопада 2020 14:51
20. Витяг ПДВ 20.07.19..pdf
12 листопада 2020 14:51
18. СТАТУТ Інтемп 2019.pdf
12 листопада 2020 14:51
15. Проєкт договору Додаток 4.pdf
12 листопада 2020 14:51
9.3 Свідоцтво дилера УИМ-90.pdf.p7s
12 листопада 2020 14:51
9.3 Свідоцтво дилера УИМ-90.pdf
12 листопада 2020 14:51
8. Мережа авторізованих СТО.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 20:11
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:52
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:52
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 листопада 2020 10:52
Банківська гарантія.zip.p7s
13 листопада 2020 10:52
Банківська гарантія.zip
13 листопада 2020 10:52
26.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2020 10:52
21.Проект договору.pdf
13 листопада 2020 10:52
20. Баланс і звіт 2019.pdf
13 листопада 2020 10:52
19.Витяг ПДВ.pdf
13 листопада 2020 10:52
18.Опис документів.pdf
13 листопада 2020 10:52
17.Статут.pdf
13 листопада 2020 10:52
14.Протокол переклад.pdf
13 листопада 2020 10:52
13.Протокол на директора.pdf
13 листопада 2020 10:52
12.Наказ №1 переклад.pdf
13 листопада 2020 10:52
11.Приказ №1 на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕМП"

ТОВ"АЛЬЯНС С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕМП"
#37764544
Очікує рішення 11 940 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 14:35

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 грудня 2020 23:46
Кінець періоду оскарження: 28 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 28 грудня 2020 00:01
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів