Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 по вул. Героїв Майдану, 11 м. Липовець Липовецької районної ради Вінницької області
Очікувана вартість
873 791,00 UAH
UA-2020-10-14-000952-c e25458b3fcfa4cf8970c4455f2771c4d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Якович Черепашук

+380957316518 lipov2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 Липовецької районної ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 21724110
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., м. Липовець, вул. Героїв Майдану, 11
Контактна особа: Дмитро Якович Черепашук
+380957316518
lipov2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2020 19:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 873 791,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 737,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 по вул. Героїв Майдану, 11 м. Липовець Липовецької районної ради Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Героїв Майдану,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% від річного обсягу робіт та для цілей придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, на рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання договору, або з дати надходження коштів на рахунок Замовника. Термін відпрацювання авансу становить три місяці з дати перерахування такого авансу на рахунок Підрядника. Після закінчення цього терміну, невикористані та невідпрацьовані кошти авансу Підрядник має повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 жовтня 2020 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2020 19:55
оголошення.docx
14 жовтня 2020 19:55
r_19_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
14 жовтня 2020 19:55
Додаток 3 Цінова пропозиція.docx
14 жовтня 2020 19:55
Додаток 1 Проект договору .docx
14 жовтня 2020 19:55
Додаток 2.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК МІСТО" 851 208,67
UAH з ПДВ
851 208,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 21:00
Електронний підпис
22 жовтня 2020 20:55
пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 20:55
1211.pdf.zip
22 жовтня 2020 20:55
Згода.pdf (1).zip
22 жовтня 2020 20:55
1212.pdf.zip
22 жовтня 2020 20:55
1210.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК МІСТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК МІСТО"
#42553216
Переможець 851 208,67
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 11:40

Документи

27 жовтня 2020 11:40
Електронний підпис
27 жовтня 2020 11:38
001.jpg
27 жовтня 2020 11:38
002.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК МІСТО"
#42553216
851 208,67
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 жовтня 2020 11:40
Електронний підпис
27 жовтня 2020 11:38
001.jpg
27 жовтня 2020 11:38
002.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 13:38
001.jpg зміни до договору
12 квітня 2021 13:35
002.jpg зміни до договору
12 квітня 2021 13:35
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:51
001.jpg зміни до договору
31 грудня 2020 09:49
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:56
001.jpg зміни до договору
24 грудня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 13:49
договыр.pdf укладений
09 листопада 2020 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/42
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/42
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою належного та якісного виконання договірних зобовязань
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: №1/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML