Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вуличного освітлення по вулиці Прорізна в с. Гнідин, Бориспільського району, Київської області
Очікувана вартість
98 054,00 UAH
UA-2020-10-13-008606-c 03364d0323084ce8b2fc47d50c888187
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Лазаренко

+380459541255 gsrada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гнідинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363538
Місцезнаходження: 08340, Україна , Київська обл., с. Гнідин, вул. Нова, буд. 1
Контактна особа: Олександр Лазаренко
+380459541255
gsrada@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 23:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 98 054,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

1. Найменування: Гнідинська сільська рада
1.1. Код за ЄДРПОУ: 04363538
1.2. Місцезнаходження: Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1
1.3. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Гудзь Ольга Віталіївна – уповноважена особа; 08340, Україна, Київська обл., село Гнідин, вул. Нова,1; кабінет головного бухгалтера, Тел. 0459541168, Е-mail: gsrada@i.ua
1.4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 98054,00 грн (дев’яносто вісім тисяч п’ятдесят чотири гривні грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: «Капітальний ремонт вуличного освітлення по вулиці Прорізна в с. Гнідин, Бориспільського району, Київської області» (Код за ДК 021:2015 - 45310000-3 — Електромонтажні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013).
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 1 робота, згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)
3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: вулиця Прорізна в с. Гнідин, Бориспільського району, Київської області.
4. Строк виконання робіт: до 25.12.2020 р.
5. Умови оплати: протягом 30 календарних днів після підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) при наявності фінансування по цьому Договору
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 20.10.2020 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 23.10.2020 року
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору.
Платіжні реквізити Замовника:
Гнідинська сільська рада Бориспільського району Київської області
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04363538;
юридична адреса: 08340, Київська область, Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1
банківські реквізити: р/р UA678201720355189001000022808 в Державній казначейській службі України, м.Київ
МФО 820172
Призначення платежу: забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі на закупівлю «Капітальний ремонт вуличного освітлення по вулиці Прорізна в с. Гнідин, Бориспільського району, Київської області» (Код за ДК 021:2015 - 45310000-3 — Електромонтажні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х (де Х – номер оголошення в системі Прозоро)) або забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі згідно номеру оголошення UA-2020-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х (де Х – номер оголошення в системі Прозоро);
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування робіт та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції.
Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
Додатки до оголошення:
Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі пропозиції на електронні торги
Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі
Додаток 3. Проект договору
Додаток 4. Технічне завдання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вуличного освітлення по вулиці Прорізна в с. Гнідин, Бориспільського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 23:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 23:18
Оголошення_кап_ремонт_вуличного освітлення вул Прорізна.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОМЕТА" 95 962,00
UAH з ПДВ
95 962,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 19:59
Проект Договору.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Локальний кошторис.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Статут.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Сертифікат ИСО 9001.PDF
21 жовтня 2020 19:59
Протокол випробувань.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Про захист довкілля.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Пояснювальна записка.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Паспорт.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Паспорт на продукцію.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Ліцензія ДАБІ.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Лист-відгук Путрівка.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Лист-відгук Гребінки.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Лист про санкції.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Зведений кошторис.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Договірна ціна.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Договір Путрівка.pdf
21 жовтня 2020 19:59
договір оренди.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Довідка про корупцію.pdf
21 жовтня 2020 19:59
Баланс підприємства.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОМЕТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОМЕТА"
#41088376
Переможець 95 962,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 21:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 21:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОМЕТА"
#41088376
95 962,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 23:18
дод._угода_Прорiзна вик.pdf укладений
30 грудня 2020 23:17
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 18:35
дод._угода____вул._осв._Прорiзна.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 18:34
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 20:53
Прорізна.pdf укладений
05 листопада 2020 20:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: № 03/11-2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору № 03/11-2 від 03.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 95 962,00
UAH