Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (лот 1: послуги з технічного передсезонного обслуговування обладнання топкових, лот 2: послуги з повірки стану димових та вентиляційних каналів, лот 3: послуги з повірки сигналізаторів загазованості, лот 4: послуги з технічного обслуговування вузла обліку газу та коректора)
Очікувана вартість
75 679,00 UAH
UA-2020-10-13-008371-c f3aaad8c40cd4d0e8fab145b627525d1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Гришко

+380542667127 umz.sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40108777
Вебсайт: http://su.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул. Г.Кондратьєва, буд. 23
Контактна особа: Руслан Гришко
+380542667127
umz.sumy@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для забезпечення своєчасної підготовки адмінбудівель ГУНП, які мають автономне опалення (природний газ) була розпочата тендерна процедура з 22.09.2020 року щодо закупівлі послуг з:
- Перевірки стану димових та вентиляційних каналів, усього 18 послуг на загальну суму 4 140,00 грн.;
- Повірка сигналізаторів загазованості, усього 18 послуг на загальну суму 7 560,00 грн.;
- З технічного обслуговування топкових, усього 4 послуги на загальну суму 31 479,00 грн.;
- З технічного обслуговування вузла обліку газу та коректору усього 15 послуг на загальну суму 32 500,00 грн.
Станом на 08.10.2020 року закупівля не відбулася та потребує оголошення нової закупівлі вищевказаних послуг, процедура буде проводитися орієнтовно до 08.11.2020 року.
При проведенні нової тендерної процедури адмінбудівлі ГУНП (16 об’єктів) не зможуть оформити обхідний лист на підключитися до системи газопостачання, що призведе до зриву опалювального сезону, так як згідно вимог наказу Міністерства палива та енергетики України та Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10 грудня 2008 року № 620/378 «Про затвердження Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31 грудня 2008 року за № 1310/16001, початок опалювального сезону розпочинається з 15 жовтня.
Якщо опалювальний сезон не розпочнеться будуть порушені вимоги чинного законодавства:
- відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів;
- відповідно до санітарних норм мікроклімату виробничих приміщень ДСН 3.3.6.042-99 в офісних приміщеннях температура повітря повинна становити 22-25°С;
- згідно вимог законодавства «Права утриманих в ізоляторах тимчасового тримання» - в опалювальний період у камерах та приміщенні ІТТ повинна підтримуватися температура не нижче +18°С.
Включення систем опалення здійснюється власниками теплових господарств, якщо протягом трьох діб середня добова температура зовнішнього повітря не перевищує 8 град.С.
Також у зв’язку з пандемією «Соvіd-19» та сезонних вірусних захворювань - неналежний температурний режим призведе до більшості захворюваності особового складу ГУНП.
Надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності;
Ситуацію, що склалась, слід розглядати як надзвичайну, оскільки вона може призвести до ускладнення здоров’я особового складу та можливості руйнування (розмерзання) системи опалення та обладнання при мінусовій температурі в адмінбудівлях, що призведене до значних матеріальних збитків.
На підставі вищевикладеного та згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 40 «Умови застосування переговорної процедури закупівлі» частини 2 «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі» п. 3 «якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі» абзац 2 «виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера», необхідно застосувати переговорну процедуру на закупівлю послуг ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (лот 1: послуги з технічного передсезонного обслуговування обладнання топкових,
лот 2: послуги з повірки стану димових та вентиляційних каналів, лот 3: послуги з повірки сигналізаторів загазованості, лот 4: послуги з технічного обслуговування вузла обліку газу та коректора) та оформити договірні відносини з ФОП Северином А.В. та ТОВ «ІБК «Гідросфера»».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 21:15
Оскарження наміру укласти договір: 24 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Тендерна документація

13 жовтня 2020 21:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з технічного передсезонного обслуговування обладнання топкових
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 31 479,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 посл
Послуги з технічного передсезонного обслуговування обладнання топкових
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СЕВЕРИН АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2655903354
Переможець 31 479,00
UAH
13 жовтня 2020 21:15

Документи

13 жовтня 2020 21:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 21:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СЕВЕРИН АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2655903354
31 479,00
UAH
Документи

Документи

13 жовтня 2020 21:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 11:33
Додаткова угода № 1_756 до договору №743 обслуговування топкових.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 11:32
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 13:46
Договір №743 від 26.10.2020 31479,00.pdf укладений
26 жовтня 2020 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення предмету договору.
Номер договору про закупівлю: 743
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/756
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 31 479,00
UAH