Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Під'їзд до Міжнародного аеропорту “Харків” на ділянці км 0+000 – км 13+688 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair public roads of national importance Pid'yizd do Mizhnarodnoho aeroportu “Kharkiv” location on km 0+000-km 13+688 in Kharkiv region (with development of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair public roads of national importance Pid'yizd do Mizhnarodnoho aeroportu “Kharkiv” location on km 0+000-km 13+688 in Kharkiv region (with development of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
287 921 400,00 UAH
UA-2020-10-13-008253-c ● a6562c34e69544be9014c569862e829a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Highway services in Kharkiv region |
National ID: | 30885376 |
Contact point: |
Kukhar Roman 0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2020 20:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2020 12:53 |
Очікувана вартість: | 287 921 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 440 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2879214 UAH |
Publication date: | 13 жовтня 2020 20:26 |
Enquiries until: | 16 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 листопада 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 287 921 400 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 440 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
8.Мова - Усі документи, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою або іншими мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові (крім української мови та російської мови) Учасник надає переклад цього документу на українську мову. 9.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути
Згорнути
8.Мова - Усі документи, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою або іншими мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові (крім української мови та російської мови) Учасник надає переклад цього документу на українську мову. 9.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13.688 км
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Під'їзд до Міжнародного аеропорту “Харків” на ділянці км 0+000 – км 13+688 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair public roads of national importance Pid'yizd do Mizhnarodnoho aeroportu “Kharkiv” location on km 0+000-km 13+688 in Kharkiv region (with development of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.6 договору - 5.6. Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначена Договірною ціною в межах вартості робіт здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.23 |
Надання послуг | Пункт 5.3 договору - 5.3. Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.9 договору - 5.9. Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (60% від суми вартості проектних робіт) здійснюється Замовником після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме оригіналу позитивного експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації, від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі, та документів визначених у п. 6.4 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.34 |
Дата подання заявки | Пункт 5.28 договору - 5.28. Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від ______ № __ "_____________________________________________________________" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. | Аванс | 30 | Робочі | 29.83 |
Надання послуг | Пункт 5.3 договору - 5.3. Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 69.6 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2020 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2020 16:11 |
Тендерна документація зі змінами-4.PDF | |
18 листопада 2020 16:11 |
Зміни до ТД-4.PDF | |
13 листопада 2020 18:14 |
Тендерна документація зі змінами-3.PDF | |
13 листопада 2020 18:14 |
Зміни до ТД-3.PDF | |
10 листопада 2020 18:20 |
Тендерна документація зі змінами-2.PDF | |
10 листопада 2020 18:20 |
Зміни до ТД-2.PDF | |
05 листопада 2020 17:52 |
Тендерна документація зі змінами.PDF | |
05 листопада 2020 17:52 |
Зміни до ТД.PDF | |
13 жовтня 2020 20:24 |
Тендерна документація.PDF | |
13 жовтня 2020 20:24 |
Проект договору.docx |
18 листопада 2020 16:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
18 листопада 2020 16:11 |
Тендерна документація зі змінами-4.PDF
|
||||||||||||
18 листопада 2020 16:11 |
Зміни до ТД-4.PDF
|
||||||||||||
13 листопада 2020 18:14 |
Тендерна документація зі змінами-3.PDF
|
||||||||||||
13 листопада 2020 18:14 |
Зміни до ТД-3.PDF
|
||||||||||||
10 листопада 2020 18:20 |
Тендерна документація зі змінами-2.PDF
|
||||||||||||
10 листопада 2020 18:20 |
Зміни до ТД-2.PDF
|
||||||||||||
05 листопада 2020 17:52 |
Тендерна документація зі змінами.PDF
|
||||||||||||
05 листопада 2020 17:52 |
Зміни до ТД.PDF
|
||||||||||||
13 жовтня 2020 20:24 |
Тендерна документація.PDF
|
||||||||||||
13 жовтня 2020 20:24 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічного завдання
Дата подання: 02 листопада 2020 14:42
Дата відповіді: 05 листопада 2020 10:22
Шановний тендерний комітет, просимо дати роз'яснення, які бетонні конструкції застосовувати при влаштуванні водоскідніх споруд з проїжджої частини з відкритих лотків на узбіччі (поз.35 Обсягів виконання робіт).
Відповідь: Добрий день! У Обсягах виконання робіт поз. 35 «Улаштування водоскидних споруд з проїжджої частини з відкритих лотків на узбіччі – 11,22 м3» застосовуються блоки Б-5 бетону марки В30.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-13-008253-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІ СІ ЕЙЧ БП", Код ЄДРПОУ:43544071
Дата подання: 02 листопада 2020 11:54
Щодо аналогічного договору
Предметом даної закупівлі є виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення.
Відповідно до вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації по ІІ етапу аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Тобто, Замовник з невідомих причин звужує коло доріг, на яких учасники мали виконувати аналогічні роботи, встановивши критерій - автомобільні дороги загального користування державного значення.
Такі положення тендерної документації є дискримінаційними, нічим не обґрунтованими та такими, що штучно звужують коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі.
Так, згідно зі статтею 8 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні, регіональні та територіальні. Автомобільні дороги місцевого значення поділяються на обласні та районні.
Таким чином, можливо зробити висновок, що автомобільні догори загального користування державного значення та автомобільні дороги місцевого значення є підвидами автомобільних доріг загального користування, які відрізняються між собою балансоутримувачами.
Вищевказана дискримінаційна вимога фактично забороняє підтверджувати аналогічний досвід договорами з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, де замовниками виступають обласні державні адміністрації або органи місцевого самоврядування.
При цьому, діючі галузеві будівельні норми та стандарти (ВБН, ГБН, ГСТУ, СОУ) встановлюють вимоги до будівництва/ремонту/утримання автомобільних доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення чи від того, хто виступає замовником ремонту таких доріг. Ремонт доріг загального користування місцевого значення на замовлення обласних державних адміністрацій (їх підрозділів чи створених ними підприємств), виконується за тими ж самими будівельними нормами та стандартами, що і дороги державного значення на замовлення служб автомобільних доріг в областях, що підпорядковані Укравтодору. Більш того, відповідно до пункту 17 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572 при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних чи національних) I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Визначення магістральних доріг наведено у статті 16 Закону України «Про автомобільні дороги» - це вулиці і дороги безперервного руху та регульованого руху міст та інших населених пунктів. Вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Тобто, об’єкти комунальної власності, включаючи дороги (вулиці) населених пунктів, перебувають у сфері управління сільських, селищних, міських рад або уповноважених ними виконавчих органів. В свою чергу, автомобільні дороги загального користування перебувають у державній власності й не підлягають приватизації.
Замовник, в свою чергу, не довів необхідність встановлення наведеної вище умови тендерної документації саме у наведеній редакції, зокрема, в частині необхідності надання аналогічного договору з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування саме державного значення.
За умови приведення тендерної документації у відповідність до Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, до участі у закупівлі можуть бути допущені учасники, які виконували роботи
з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг, які перебувають на балансі не тільки Укравтодору або Мінінфраструктури, а і обласних державних адміністрацій або органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вищевикладене, звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до абз. 5 п.3 додатку 2 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції:
«По ІІ етапу:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації по ІІ етапу аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Тобто, Замовник з невідомих причин звужує коло доріг, на яких учасники мали виконувати аналогічні роботи, встановивши критерій - автомобільні дороги загального користування державного значення.
Такі положення тендерної документації є дискримінаційними, нічим не обґрунтованими та такими, що штучно звужують коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі.
Так, згідно зі статтею 8 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні, регіональні та територіальні. Автомобільні дороги місцевого значення поділяються на обласні та районні.
Таким чином, можливо зробити висновок, що автомобільні догори загального користування державного значення та автомобільні дороги місцевого значення є підвидами автомобільних доріг загального користування, які відрізняються між собою балансоутримувачами.
Вищевказана дискримінаційна вимога фактично забороняє підтверджувати аналогічний досвід договорами з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, де замовниками виступають обласні державні адміністрації або органи місцевого самоврядування.
При цьому, діючі галузеві будівельні норми та стандарти (ВБН, ГБН, ГСТУ, СОУ) встановлюють вимоги до будівництва/ремонту/утримання автомобільних доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення чи від того, хто виступає замовником ремонту таких доріг. Ремонт доріг загального користування місцевого значення на замовлення обласних державних адміністрацій (їх підрозділів чи створених ними підприємств), виконується за тими ж самими будівельними нормами та стандартами, що і дороги державного значення на замовлення служб автомобільних доріг в областях, що підпорядковані Укравтодору. Більш того, відповідно до пункту 17 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572 при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних чи національних) I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Визначення магістральних доріг наведено у статті 16 Закону України «Про автомобільні дороги» - це вулиці і дороги безперервного руху та регульованого руху міст та інших населених пунктів. Вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Тобто, об’єкти комунальної власності, включаючи дороги (вулиці) населених пунктів, перебувають у сфері управління сільських, селищних, міських рад або уповноважених ними виконавчих органів. В свою чергу, автомобільні дороги загального користування перебувають у державній власності й не підлягають приватизації.
Замовник, в свою чергу, не довів необхідність встановлення наведеної вище умови тендерної документації саме у наведеній редакції, зокрема, в частині необхідності надання аналогічного договору з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування саме державного значення.
За умови приведення тендерної документації у відповідність до Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, до участі у закупівлі можуть бути допущені учасники, які виконували роботи
з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг, які перебувають на балансі не тільки Укравтодору або Мінінфраструктури, а і обласних державних адміністрацій або органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вищевикладене, звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до абз. 5 п.3 додатку 2 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції:
«По ІІ етапу:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2020 10:21
Зміни стосовно даного питання будуть внесені Замовником в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2020-10-13-008253-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 07 листопада 2020 13:00
про усунення порушень
деякі вимоги замовника є безпідставними та необгрунтованими
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2020 11:35
Відповідно пункту 6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт.» Поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
Зазначений об’єкт «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Під'їзд до Міжнародного аеропорту “Харків” на ділянці км 0+000 – км 13+688 у Харківській області» заплановано виконання повного комплексу робіт та введення в експлуатацію (100% ремонтно-будівельних робіт по усій ділянці автомобільної дороги) за 1 будівельний сезон, тобто вказані у критеріях основні види робіт повинні бути виконані у повному обсязі.
Тому Замовник вимагає підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів по зазначеним критеріям з метою визначення спроможності підрядника виконання у повному обсязі робіт викладених у акті дефектів.
Зазначений об’єкт «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Під'їзд до Міжнародного аеропорту “Харків” на ділянці км 0+000 – км 13+688 у Харківській області» заплановано виконання повного комплексу робіт та введення в експлуатацію (100% ремонтно-будівельних робіт по усій ділянці автомобільної дороги) за 1 будівельний сезон, тобто вказані у критеріях основні види робіт повинні бути виконані у повному обсязі.
Тому Замовник вимагає підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів по зазначеним критеріям з метою визначення спроможності підрядника виконання у повному обсязі робіт викладених у акті дефектів.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 грудня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 17:53
|
ТОВ "ПАРКІНГ+" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 17:55
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 17:56
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
280 662 950,00
UAH з ПДВ
|
276 342 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
282 158 071,00
UAH з ПДВ
|
277 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
287 050 400,00
UAH з ПДВ
|
279 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
287 421 400,00
UAH з ПДВ
|
279 220 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
276 342 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 11:10
|
Т14-КХДПА-21 ДУ 19.PDF | укладений |
23 грудня 2022 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 11:06
|
Т14-КХДПА-21 ДУ 19.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2022 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2022 11:35
|
Додаткова угода 18.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2022 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:51
|
Додаткова угода 17.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2021 15:27
|
Додаткова угода 2 Т14-КХДПА-21 (1).PDF | зміни до договору |
15 квітня 2021 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 12:58
|
Протокол № 17 (1).PDF | зміни до договору |
12 березня 2021 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 11:26
|
Т14-КХДПА-21.PDF | укладений |
21 січня 2021 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При формуванні річного плану по закупівлі "ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Під'їзд до Міжнародного аеропорту “Харків” на ділянці км 0+000 – км 13+688 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)" було допущено технічну помилку, а саме помилкове зазначення річного плану на 2020р. замість річного плану на 2021р. Процедуру вважати закупівлею річного плану 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | Т14-КХДПА/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі експертного звіту відповідно п.4.1, п.4.6.2 Договору та п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" – покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Т14-КХДПА/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника відповідно п.4.6.3, п.15.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Т14-КХДПА/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із настанням обставин непереборної сили, що засвідчується листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022р. № 2024/02.0-7.1 та керуючись п.3 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Т14-КХДПА/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із відсутністю коштів для фінансування об’єкту відповідно абз.2 п.8.2.4 Договору |
Номер договору про закупівлю: | Т14-КХДПА/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 січня 2021 — 23 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
257 188 315,41
UAH (в тому числі ПДВ 42 864 719,24 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із відсутністю коштів для фінансування об’єкту відповідно абз.2 п.8.2.4 Договору |