Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

совок з довгою ручкою, віник сорго, швабра універсальна, урни вуличні з кришкою 50л, відро 10л з металевою ручкою, відро для сміття АЛЕНА 18л з педаллю
Очікувана вартість
43 256,30 UAH
UA-2020-10-13-007824-c 7407b1bf7cb14eafb390be0b9c964d8b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Рєзнік

+380567902341 dvufk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Рєзнік
+380567902341
dvufk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 11:22
Очікувана вартість: 43 256,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена у Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до оголошення про проведення закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів. Кількість балів за критерієм ціна визначається наступним чином. Пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою: Б обчисл = Ц мін/Цобчисл х 100, де Б обчисл – обчислювана кількість балів; Ц мін - найнижча ціна; Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється; 100 - максимально можлива кількість балів за критерієм ціна. Оцінка тендерних пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість. Учасники які не є платниками ПДВ, подають тендерну пропозицію без ПДВ з урахуванням податків та зборів платниками яких вони являються. Совок з довгою ручкою за кодом ДК 021:2015: 39224300-1: Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя, віник сорго за кодом ДК 021:2015: 39224100-9: Мітли, швабра універсальна за кодом ДК 021:2015: 39224300-1: Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя, урни вуличні з кришкою 50л за кодом ДК 021:2015: 39224340-3: Відра для сміття, відро 10л з металевою ручкою за кодом ДК 021:2015: 39224330-0: Відра, відро для сміття АЛЕНА 18л з педаллю за кодом ДК 021:2015: 39224340-3: Відра для сміття
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
224 штуки
совок з довгою ручкою, віник сорго, швабра універсальна, урни вуличні з кришкою 50л, відро 10л з металевою ручкою, відро для сміття АЛЕНА 18л з педаллю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі накладних документів, підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЖИХ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ 32 100,00
UAH з ПДВ
32 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО 41 226,00
UAH з ПДВ
40 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ 42 900,00
UAH з ПДВ
41 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 23:16
Електронний підпис
22 жовтня 2020 22:21
довер1.jpg
22 жовтня 2020 22:21
Хоз Инвентар СЕС_ТУ.pdf
22 жовтня 2020 22:21
Справка банка.pdf
22 жовтня 2020 22:21
совок мусорный метал.jpg
22 жовтня 2020 22:21
СЭС TOPCU 3924 _1_.pdf
22 жовтня 2020 22:21
СЭС TOPCU 3924 _2_.pdf
22 жовтня 2020 22:21
Паспорт_Код _2_.pdf
22 жовтня 2020 22:21
Лист не платник ПДВ.pdf
22 жовтня 2020 22:21
aleana_certificate.pdf
22 жовтня 2020 22:21
совок_виснов.pdf
22 жовтня 2020 22:21
Doc2.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 12:00
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:58
Щодо несертифікації.pdf
22 жовтня 2020 11:58
Щодо ліцензії.pdf
22 жовтня 2020 11:58
Техн вимоги.pdf
22 жовтня 2020 11:58
Статут.pdf
22 жовтня 2020 11:58
Санкції.pdf
22 жовтня 2020 11:58
Рішення власника.pdf
22 жовтня 2020 11:58
Пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 11:58
Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 11:58
Паспорт якості совок.pdf
22 жовтня 2020 11:58
Довіреність Бєлан Р.Б..pdf
22 жовтня 2020 11:58
Дов ст.17.pdf
22 жовтня 2020 11:58
Дов довкілля.pdf
22 жовтня 2020 11:58
Витяг Роял 29.09.pdf
22 жовтня 2020 11:58
Витяг ПДВ.pdf
22 жовтня 2020 11:58
Висновок СЕС ЛІОН.pdf
22 жовтня 2020 11:58
Висновок СЕС Алеана.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 03:18
Електронний підпис
23 жовтня 2020 03:18
Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 03:18
Док-ти ФОП Швирдюк П.М..rar
23 жовтня 2020 03:18
СЕС Алеана пластик..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЖИХ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО

ФОП ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЖИХ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2674300210
Переможець 32 100,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 13:45

Документи

27 жовтня 2020 13:45
Електронний підпис
27 жовтня 2020 13:45
протокол 4 від 27.10.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЖИХ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2674300210
32 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 жовтня 2020 13:45
Електронний підпис
27 жовтня 2020 13:45
протокол 4 від 27.10.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 13:37
ДОГОВІР 29-СП (кухон.приладдя).pdf укладений
03 листопада 2020 13:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 100,00
UAH