Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лавки вуличні за кодом державного класифікатора - 39110000-6 (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) (Номенклатурна позиція товару: 39113600-3 Лавки)
Очікувана вартість
1 384 200,00 UAH
UA-2020-10-13-007814-c 01bea359abe84c07a357c9e799f27f5b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Єгорова

+380482374170 poberejye@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "УЗБЕРЕЖЖЯ ОДЕСИ"
Код ЄДРПОУ: 41033818
Місцезнаходження: 65058, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Сегедська, буд. 10 А
Контактна особа: Наталія Єгорова
+380482374170
poberejye@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 15:08
Очікувана вартість: 1 384 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 842,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41526 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
134 одиниця
Лавки вуличні за кодом державного класифікатора - 39110000-6 (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) (Номенклатурна позиція товару: 39113600-3 Лавки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару має здійснюватися Замовником виключно в національній валюті шляхом перерахування визначеної в видатковій накладній /акті приймання передачі суми грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, визначений в Договорі, протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару Отримувачем. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 17:59
оголошення.pdf
13 жовтня 2020 17:58
04 Додаток 1 до ТД (нова редакція).docx
13 жовтня 2020 17:58
05 Додаток 2 до ТД (нова редакція).docx
13 жовтня 2020 17:58
06 Додаток 3 до ТД (нова редакція).docx
13 жовтня 2020 17:58
03 Тендерна документація (нова редакція).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛАБОРАТОРІЯ СВІТЛА 1 382 500,00
UAH з ПДВ
1 368 658,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛАБОРАТОРІЯ ЗАХИСТУ 1 380 200,00
UAH з ПДВ
1 380 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2020 23:14
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:29
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:48
док перем
13 листопада 2020 15:48
докум перем
13 листопада 2020 09:04
Довідка МВС
28 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:15
Протокол НР (2).7Z
28 жовтня 2020 16:15
Наказ Фролова Ю.1.7Z
28 жовтня 2020 16:15
Витяг із Статуту (1).7z
28 жовтня 2020 16:15
Банківська ліцензі1 (1).7z
28 жовтня 2020 16:15
Гарантія 9095-20 (1).7z
28 жовтня 2020 16:15
ЛАБОРАТОРИЯ.zip
28 жовтня 2020 14:25
1 мат база.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛАБОРАТОРІЯ СВІТЛА

ТОВ ЛАБОРАТОРІЯ ЗАХИСТУ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛАБОРАТОРІЯ СВІТЛА
#42586697
Переможець 1 368 658,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛАБОРАТОРІЯ СВІТЛА
#42586697
1 368 658,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 11:19
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 11:18
Додаток 1.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 11:18
Додаток 2.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:17
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:15
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 15:13
Додаткова угода №1 до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 15:11
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 14:55
3 Гарантія 10848-20.pdf укладений
19 листопада 2020 14:53
2 Звіт про результати проведення закупівлі.pdf укладений
19 листопада 2020 14:53
1 Договір про закупівлю - Лавки.pdf укладений
19 листопада 2020 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження зміни ціни Договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 19/11/2020-Л
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п. 9.1. цього Договору та діє до «31» грудня 2021 року і до повного виконання зобов’язань Сторонами відповідно до цього Договору (в залежності від того, який факт настане першим); внесено зміни до реквізитів замовника за договором закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 19/11/2020-Л
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони відповідно до п. 10.2. Договору домовились зменшити обсяги закупівлі товару та відповідно ціну договору: пункт 5.3. викласти у наступній редакції: 5.3. Сторони погодили ціну цього Договору, розраховану відповідно до результатів електронного аукціону у розмірі: 306 415,80 грн. (триста шість тисяч чотириста п'ятнадцять гривень 80 копійок), в т.ч. ПДВ 51 069,30 грн.
Номер договору про закупівлю: 19/11/2020-Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML