Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт малих архітектурних форм, а саме: павільйонів на зупинках громадського транспорту в місті Полтава» (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
199 898,00 UAH
UA-2020-10-13-007436-c ● ee146dc914e9422dbefdf1ce613bcf65
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Контактна особа: |
Павленко Олександра Сергіївна (0532)609432 PAVLEN4IK@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2020 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 199 898,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: «Поточний ремонт малих архітектурних форм, а саме: павільйонів на зупинках громадського транспорту в місті Полтава» (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції не вимагається
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю .
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава;
Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору.
Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
- після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках:
- якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору;
- Підрядник відмовився від виконання послуг по даному Договору;
- Підрядник порушив строк виконання послуг по даному Договору;
- Підрядник допускав систематичного неякісного виконання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: «Поточний ремонт малих архітектурних форм, а саме: павільйонів на зупинках громадського транспорту в місті Полтава» (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції не вимагається
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю .
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава;
Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору.
Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
- після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках:
- якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору;
- Підрядник відмовився від виконання послуг по даному Договору;
- Підрядник порушив строк виконання послуг по даному Договору;
- Підрядник допускав систематичного неякісного виконання послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
«Поточний ремонт малих архітектурних форм, а саме: павільйонів на зупинках громадського транспорту в місті Полтава» (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтава, згідно оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливевідстрочення платежу за надані послуги, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за | Пiсляоплата | 241 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Відстрочення оплати за надані послуги: | 30% |
на строк від 241 і більше днів: | 30% |
на строк від 181 по 240 днів: | 15% |
на строк від 121 по 180 днів: | 10% |
на строк від 61 по 120 днів: | 5% |
на строк, що складає менш ніж 60 днів: | 0% |
13 жовтня 2020 17:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2020 17:03 |
Договір павільйони проєкт.docx | |
13 жовтня 2020 17:03 |
Оголошення Спрощена павільйони.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ФОП Власенко Микола Сергійович |
193 995,86
UAH з ПДВ
|
193 995,86
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 135 797.10 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Власенко Микола Сергійович #3042813497 |
Переможець |
193 995,86
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2021 14:18
|
Додакова угода 3 - павільйони від 07.05.2021 (1).pdf | зміни до договору |
11 травня 2021 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2021 13:32
|
Додаткова угода №2 від 16.01. павільйони (1).pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:12
|
Додаткова угода від 24.12. павільйони (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 08:14
|
договір.pdf | укладений |
09 листопада 2020 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань за Договором підряду №78 від 09.11.2020 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. (Згідно Додаткової угоди №1 від 24.12.2020 р.) |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі зміною реквізитів Замовника, внесено зміни до Договору. Разом з цим, зміна реквізитів не є зміною істотних умов договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Враховуючи пункт 11.2 Договору підряду № 78 від 09.11.2020 р. на «Поточний ремонт малих архітектурних форм, а саме: павільйонів на зупинках громадського транспорту в місті Полтава» (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), продовженого на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, (згідно Додаткової угоди №1 від 24.12.2020 р. Договору №78 від 09.11.2020 р.), у зв’язку із завершенням відповідної процедури закупівлі на поточний рік, Сторони дійшли взаємної згоди: 1.1.1. Розірвати Договір підряду № 78 від 09.11.2020 р. – з 07.05.2021 р. 1.1.2. У зв’язку із розірванням Договору підряду №78 від 09.11.2020 р. зі змінами, внесеними Додатковою угодою №1 від 24.12.2020 р., Додатковою угодою №2 від 16.02.2021 р., зменшити загальну суму Додаткової угоди №1 від 24.12.2020 р., на 17 744 грн. 19 коп. (сімнадцять тисяч сімсот сорок чотири грн. 19 коп.) в тому числі ПДВ – 0 грн. (нуль грн.), та викласти п. 1.1.2. Додаткової угоди №1 від 24.12.2020 р. у новій редакції: «Загальна сума цієї Додаткової угоди складає 21 045 грн. 81 коп. (Двадцять одна тисяча сорок п’ять грн. 81 коп.), в тому числі ПДВ – 0 грн. (нуль грн.)». 1.2. Загальна сума вартості Договору підряду №78 від 09.11.2020 р. на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 204 022 грн. 58 коп. (двісті чотири тисячі двадцять дві грн. 58 коп.) в тому числі ПДВ 0 грн. (нуль грн.). |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |