Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт бортових каменів в м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
506 754,20 UAH
UA-2020-10-13-006950-c a82e4f773fba429093b2cd249277cadb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смольянинова

+380617171886 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Оксана Смольянинова
+380617171886
tend2016@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 14:20
Очікувана вартість: 506 754,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 533,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15202 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт бортових каменів в м. Запоріжжя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 16:21
Додаток_5_ст.17.docx
13 жовтня 2020 16:21
Додаток_3.docx
13 жовтня 2020 16:21
Додаток_7.docx
13 жовтня 2020 16:21
Титул.pdf
13 жовтня 2020 16:21
Додаток_6.docx
13 жовтня 2020 16:21
ТД.docx
13 жовтня 2020 16:21
Додаток_11.docx
13 жовтня 2020 16:21
Додаток_10.docx
13 жовтня 2020 16:21
Додаток_1.docx
13 жовтня 2020 16:21
Додаток_4.docx
13 жовтня 2020 16:21
Додаток_2.docx
13 жовтня 2020 16:21
Оголошення.pdf
13 жовтня 2020 16:21
Додаток_8.docx
13 жовтня 2020 16:21
Додаток_9.docx
13 жовтня 2020 16:21
Додаток_12.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-06-000047 ● 78dcd50327484e609860a5b6aefcb111
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

06.11.2020 № 242

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 06.11.2020 №242


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2020-10-13-006950-c, Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради, ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-02 11:43:51

Заперечення на висновок

Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-13-006950-с

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява
Дата публікації: 11 грудня 2020

Документи:

11 грудня 2020 14:22
Позовна заява.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" 499 406,40
UAH з ПДВ
499 406,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" 505 100,00
UAH з ПДВ
505 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:10
Довідки ст. 17 Закону.pdf
05 листопада 2020 16:10
Реєстр документів.pdf
05 листопада 2020 16:10
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 16:10
Dovidka_20269512880670116940.pdf
05 листопада 2020 16:10
Dovidka_20269515960810355849.pdf
05 листопада 2020 16:10
Довідка ДФС.pdf
05 листопада 2020 16:10
Dovidka_20269515960810355849.pdf.p7s
05 листопада 2020 16:10
Dovidka_20269512880670116940.pdf.p7s
29 жовтня 2020 11:24
Електронний підпис
29 жовтня 2020 11:23
Копія аналог дог.rar
29 жовтня 2020 11:22
Пархоменко.pdf.p7s
29 жовтня 2020 11:22
Техніка.pdf
29 жовтня 2020 11:22
Інші документи.rar
29 жовтня 2020 11:22
Реєстр документів.pdf
29 жовтня 2020 11:22
Звіти.rar
29 жовтня 2020 11:22
Документи Пархоменко.rar
29 жовтня 2020 11:22
Додаток 8.pdf
29 жовтня 2020 11:22
Документи на техніку.rar
29 жовтня 2020 11:22
Документи Ісаєвої.rar
29 жовтня 2020 11:22
Довідка про аналог дог.pdf
29 жовтня 2020 11:22
Договірна ціна.pdf
29 жовтня 2020 11:22
Тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 11:22
Працівники.pdf
29 жовтня 2020 11:22
Додаток 5.pdf
29 жовтня 2020 11:22
Додаток 7.pdf
29 жовтня 2020 11:22
Додаток 12.pdf
29 жовтня 2020 11:22
Додаток 9.pdf
29 жовтня 2020 11:22
Довідки.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 14:36
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:30
утил.отходов Экопост.pdf
29 жовтня 2020 14:30
фін.звітність 1кв.2020.pdf
29 жовтня 2020 14:30
фін.звітність 2019.pdf
29 жовтня 2020 14:30
договір оренди офіс.pdf
29 жовтня 2020 14:30
Витяг ПДВ.pdf
29 жовтня 2020 14:30
доп.угода Буд-Альянс.pdf
29 жовтня 2020 14:30
наказ на директора.pdf
29 жовтня 2020 14:30
Виписка Юнія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"
#03345018
Переможець 499 406,40
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"
#03345018
499 406,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 17:30
ДУ 2 від 22.12.2020 з додатками до Договору 151_20 від 18.11.2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:23
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:38
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:37
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 13:58
Додаток 3 графік.pdf укладений
18 листопада 2020 13:57
Додаток 2 кошторис.pdf укладений
18 листопада 2020 13:57
Додаток 1 договірна ціна.pdf укладений
18 листопада 2020 13:57
Договір 151.20.pdf укладений
18 листопада 2020 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 151/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №151/20 від 18.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі з урахуванням зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 151/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №151/20 від 18.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 474 093,60
UAH (в тому числі ПДВ 79 015,60 UAH)