Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
1 640 340,00 UAH
UA-2020-10-13-006441-b b608b8019f3e400eb0a898d53e15c98c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабанова Наталія Олександрівна

+380612330594 inbox@zp.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 26316700
Вебсайт: https://zp.court.gov.ua/tu08
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Соборний, 168
Контактна особа: Барабанова Наталія Олександрівна
+380612330594
inbox@zp.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 23:55
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 12:39
Очікувана вартість: 1 640 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 201,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49210.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14020 пачка
Папір для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя та Запорізька область, Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області, місцеві загальні суди Запорізької області (за окремою заявкою Замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 30 робочих днів з дати підписання належним чином оформлених Акту(-ів). Зразок Акту(-ів) наведено в Додатку 2 до Договору, який є його невід’ємною частиною. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 17:30
Проект договору.docx
13 жовтня 2020 17:30
ТД .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-13-006441-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 16 жовтня 2020 15:51
про усунення неточностей в технічному описі
Шановний Замовника, в Додатку №3 ТД, вами зазначено, окрім інших технічних характеристик, що "Вага пачки (кг): не менше 2,5;", звертаємо вашу увагу на той факт, що дана вимога не може бути виконана жодним потенційним учасником. Будь-який виробничий процес передбачає відповідні технологічні допуски, процес виробництва паперу офісного проходить порізку сировини на автоматичних лініях, після чого лінія автоматично формує пачки паперу по 500 арк. Відповідно є середнє допустиме значення ваги однієї пачки офісного паперу формату А4 80-ї щільності, і воно може варіюватись від 2,4 кг до 2,6кг, в залежності від ваги пакувального листа, та допусків по технічним параметрам.
враховуючи викладене вище, вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку №3 ТД та викласти вимогу щодо ваги в наступній редакції: "Вага пачки (кг): не менше 2,4;".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2020 16:21
На Вашу вимогу щодо встановлення технічних характеристик предмету закупівлі «Папір для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)» щодо ваги пачки паперу у наступній редакції: "Вага пачки (кг): не менше 2,4;" тендерний комітет територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області повідомляє наступне.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі, які повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Зазначаємо, що у Вашій вимозі відсутнє документальне підтвердження (зокрема у вигляді посилання на відповідні технічні стандарти, нормативи) Вашого твердження про те, що «є середнє допустиме значення ваги однієї пачки офісного паперу формату А4 80-ї щільності, і воно може варіюватись від 2,4 кг до 2,6 кг, в залежності від ваги пакувального листа, та допусків по технічним параметрам».
Більш того, вищенаведене твердження про те, що «є допустиме значення ваги однієї пачки офісного паперу формату А4 80-ї щільності, і воно може варіюватись від 2,4 кг до 2,6 кг» жодним чином не підтверджує твердження вимоги щодо того, що вимога тендерної документації "Вага пачки (кг): не менше 2,5;" не може бути виконане жодним учасником, оскільки значення ваги пачки «2,5 кг» знаходиться саме в діапазоні показників від 2,4 до 2,6 кг.
Таким чином, у Вашій вимозі не міститься жодного обґрунтування того, що технічна характеристика предмету закупівлі «"Вага пачки (кг): не менше 2,5;"» є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі та того, що тендерним комітетом територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області допущено порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Натомість зазначаємо, у відкритих джерелах (зокрема на веб-сторінках виробників паперу) наявна достатня кількість інформації про те, що вага пачки паперу формату А4 зі щільністю 80 г/м2 та кількістю аркушів в пачці 500 становить саме 2,5 кг. При цьому у вищевказаних джерелах зазначається, що щільність паперу у пачці вагою 2,4 кг при кількості аркушів 500 становитиме не більше 78 г/м2; а щільність паперу у пачці вагою понад 2,5 кг при кількості аркушів 500 становитиме більше 80 г/м2.
Таким чином, Ваша вимога є необґрунтованою та такою, що не відповідає потребам Замовника у придбанні товару з необхідними йому технічними характеристиками.
Виходячи з вищевикладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шабашов Євген Вікторович 1 303 860,00
UAH з ПДВ
911 019,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 331 619,60
UAH з ПДВ
961 491,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 1 000 186,80
UAH з ПДВ
962 332,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 11:08
Електронний підпис
01 листопада 2020 18:08
Електронний підпис
01 листопада 2020 18:07
Довідка про несудимість.PDF
30 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:46
Відповідь ДЗО.pdf
30 жовтня 2020 14:46
Лист до ДЗО.PDF
28 жовтня 2020 21:11
Електронний підпис
28 жовтня 2020 21:10
Витяг із Статуту.7z
28 жовтня 2020 21:10
Банківська ліцензі1.7z
28 жовтня 2020 21:10
Цінова пропозиція.PDF
28 жовтня 2020 21:10
Фото6.jpg
28 жовтня 2020 21:10
Протокол НР.7Z
28 жовтня 2020 21:10
Зведена довідка.PDF
28 жовтня 2020 21:10
Фото5.jpg
28 жовтня 2020 21:10
Наказ Фролова Ю.1.7Z
28 жовтня 2020 21:10
Довідка про рахунки.pdf
28 жовтня 2020 21:10
Фото4.jpg
28 жовтня 2020 21:10
Лист для клієнті1.7z
28 жовтня 2020 21:10
Фото3.jpg
28 жовтня 2020 21:10
Гарантія 10185-20.7z
28 жовтня 2020 21:10
Фото2.jpg
28 жовтня 2020 21:10
Фото1.jpg
28 жовтня 2020 21:10
Технічні вимоги.PDF
28 жовтня 2020 21:10
Проект договору.PDF
28 жовтня 2020 21:10
паспорт.PDF
28 жовтня 2020 21:10
код інн.PDF

Публічні документи

28 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис

Публічні документи

26 жовтня 2020 11:59
Електронний підпис
26 жовтня 2020 11:59
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шабашов Євген Вікторович

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шабашов Євген Вікторович
#3064809799
Переможець 911 019,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шабашов Євген Вікторович
#3064809799
911 019,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 18:11
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 11:27
Дод_угод_ від 10.11.2020 _1-486.PDF зміни до договору
10 листопада 2020 11:25
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 11:12
Договір укладений
10 листопада 2020 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 653 - 654 Цивільного кодексу України, п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди про необхідність внесення наступних змін до Договору від 10 листопада 2020 року № 485-20 (далі – Договір): 1. Пункт 3.1. Договору викласти в такій редакції: «3.1. Ціна (сума) Договору становить 910 879 (дев’ятсот десять тисяч вісімсот сімдесят дев’ять) гривень 40 копійок без ПДВ.» 2. Додаток 1 до Договору викласти в редакції Додатку 1 до цієї Додаткової угоди;
Номер договору про закупівлю: 485-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/486-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 910 879,40
UAH