Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) на ділянці км 472+045 – км 493+400 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair public roads of national importance M-03 Kyyiv-Kharkiv-Dovzhanskyy (na m. Rostov-na-Donu) location on km 472+045-km 493+400 (separate plots) in Kharkiv region (with development of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair public roads of national importance M-03 Kyyiv-Kharkiv-Dovzhanskyy (na m. Rostov-na-Donu) location on km 472+045-km 493+400 (separate plots) in Kharkiv region (with development of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
869 478 500,00 UAH
UA-2020-10-13-006049-a ● 7a04af421ce64159a6222d3f6069be1f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Highway services in Kharkiv region |
National ID: | 30885376 |
Contact point: |
Kukhar Roman 0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2020 19:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 31 грудня 2020 14:28 |
Очікувана вартість: | 869 478 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 347 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8694785 UAH |
Publication date: | 13 жовтня 2020 19:37 |
Enquiries until: | 16 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 листопада 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 869 478 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 347 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
8.Мова - Усі документи, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою або іншими мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові (крім української мови та російської мови) Учасник надає переклад цього документу на українську мову. 9.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути
Згорнути
8.Мова - Усі документи, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою або іншими мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові (крім української мови та російської мови) Учасник надає переклад цього документу на українську мову. 9.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20.49 км
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) на ділянці км 472+045 – км 493+400 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair public roads of national importance M-03 Kyyiv-Kharkiv-Dovzhanskyy (na m. Rostov-na-Donu) location on km 472+045-km 493+400 (separate plots) in Kharkiv region (with development of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.6 договору - 5.6. Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначена Договірною ціною в межах вартості робіт здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.08 |
Надання послуг | Пункт 5.3 договору - 5.3. Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.9 договору - 5.9. Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (60% від суми вартості проектних робіт) здійснюється Замовником після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме оригіналу позитивного експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації, від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі, та документів визначених у п. 6.4 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.13 |
Дата подання заявки | Пункт 5.28 договору - 5.28. Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від ______ № __ "_____________________________________________________________" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. | Аванс | 30 | Робочі | 29.94 |
Надання послуг | Пункт 5.3 договору - 5.3. Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 69.85 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2020 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2020 15:53 |
Тендерна документація зі змінами-4.PDF | |
18 листопада 2020 15:53 |
Зміни до ТД-4.PDF | |
13 листопада 2020 17:39 |
Тендерна документація зі змінами-3.PDF | |
13 листопада 2020 17:39 |
Зміни до ТД-3.PDF | |
10 листопада 2020 18:11 |
Тендерна документація зі змінами-2.PDF | |
10 листопада 2020 18:11 |
Зміни до ТД-2.PDF | |
04 листопада 2020 17:15 |
Тендерна документація зі змінами.PDF | |
04 листопада 2020 17:15 |
Зміни до ТД.PDF | |
04 листопада 2020 17:15 |
Проект договору зі змінами.docx | |
13 жовтня 2020 19:34 |
Тендерна документація.PDF | |
13 жовтня 2020 19:34 |
Проект договору.docx |
18 листопада 2020 15:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
18 листопада 2020 15:53 |
Тендерна документація зі змінами-4.PDF
|
||||||||||||
18 листопада 2020 15:53 |
Зміни до ТД-4.PDF
|
||||||||||||
13 листопада 2020 17:39 |
Тендерна документація зі змінами-3.PDF
|
||||||||||||
13 листопада 2020 17:39 |
Зміни до ТД-3.PDF
|
||||||||||||
10 листопада 2020 18:11 |
Тендерна документація зі змінами-2.PDF
|
||||||||||||
10 листопада 2020 18:11 |
Зміни до ТД-2.PDF
|
||||||||||||
04 листопада 2020 17:15 |
Тендерна документація зі змінами.PDF
|
||||||||||||
04 листопада 2020 17:15 |
Зміни до ТД.PDF
|
||||||||||||
04 листопада 2020 17:15 |
Проект договору зі змінами.docx
|
||||||||||||
13 жовтня 2020 19:34 |
Тендерна документація.PDF
|
||||||||||||
13 жовтня 2020 19:34 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 16 жовтня 2020 16:56
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 14:41
Якщо учасником для виконання робіт планується залучити субпідрядну організацію, чи буде вважатись їх аналогічний договір як сумарний досвід?
Відповідь: Добрий день!
Відповідно до абз.2 ч.3 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.
Виходячи з вищевикладеного учасник не може використовувати досвід субпідрядної організації для підтвердження кваліфікаційного критерія «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Відповідно до абз.2 ч.3 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.
Виходячи з вищевикладеного учасник не може використовувати досвід субпідрядної організації для підтвердження кваліфікаційного критерія «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-13-006049-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 30 жовтня 2020 13:53
про усунення порушень
вважаємо, що окремі умови тендерної документації не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2020 13:48
Щодо першого питання:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) І, ІІ чи ІІІ категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Щодо другого питання:
Види робіт будуть викладені в новій редакції, про що будуть внесені зміни у тендерну документацію.
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) І, ІІ чи ІІІ категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Щодо другого питання:
Види робіт будуть викладені в новій редакції, про що будуть внесені зміни у тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-10-13-006049-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІ СІ ЕЙЧ БП", Код ЄДРПОУ:43544071
Дата подання: 02 листопада 2020 11:55
Щодо аналогічного договору
Предметом даної закупівлі є виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення.
Відповідно до вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації по ІІ етапу аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Тобто, Замовник з невідомих причин звужує коло доріг, на яких учасники мали виконувати аналогічні роботи, встановивши критерій - автомобільні дороги загального користування державного значення.
Такі положення тендерної документації є дискримінаційними, нічим не обґрунтованими та такими, що штучно звужують коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі.
Так, згідно зі статтею 8 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні, регіональні та територіальні. Автомобільні дороги місцевого значення поділяються на обласні та районні.
Таким чином, можливо зробити висновок, що автомобільні догори загального користування державного значення та автомобільні дороги місцевого значення є підвидами автомобільних доріг загального користування, які відрізняються між собою балансоутримувачами.
Вищевказана дискримінаційна вимога фактично забороняє підтверджувати аналогічний досвід договорами з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, де замовниками виступають обласні державні адміністрації або органи місцевого самоврядування.
При цьому, діючі галузеві будівельні норми та стандарти (ВБН, ГБН, ГСТУ, СОУ) встановлюють вимоги до будівництва/ремонту/утримання автомобільних доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення чи від того, хто виступає замовником ремонту таких доріг. Ремонт доріг загального користування місцевого значення на замовлення обласних державних адміністрацій (їх підрозділів чи створених ними підприємств), виконується за тими ж самими будівельними нормами та стандартами, що і дороги державного значення на замовлення служб автомобільних доріг в областях, що підпорядковані Укравтодору. Більш того, відповідно до пункту 17 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572 при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних чи національних) I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Визначення магістральних доріг наведено у статті 16 Закону України «Про автомобільні дороги» - це вулиці і дороги безперервного руху та регульованого руху міст та інших населених пунктів. Вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Тобто, об’єкти комунальної власності, включаючи дороги (вулиці) населених пунктів, перебувають у сфері управління сільських, селищних, міських рад або уповноважених ними виконавчих органів. В свою чергу, автомобільні дороги загального користування перебувають у державній власності й не підлягають приватизації.
Замовник, в свою чергу, не довів необхідність встановлення наведеної вище умови тендерної документації саме у наведеній редакції, зокрема, в частині необхідності надання аналогічного договору з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування саме державного значення.
За умови приведення тендерної документації у відповідність до Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, до участі у закупівлі можуть бути допущені учасники, які виконували роботи
з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг, які перебувають на балансі не тільки Укравтодору або Мінінфраструктури, а і обласних державних адміністрацій або органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вищевикладене, звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до абз. 5 п.3 додатку 2 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції:
«По ІІ етапу:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації по ІІ етапу аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Тобто, Замовник з невідомих причин звужує коло доріг, на яких учасники мали виконувати аналогічні роботи, встановивши критерій - автомобільні дороги загального користування державного значення.
Такі положення тендерної документації є дискримінаційними, нічим не обґрунтованими та такими, що штучно звужують коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі.
Так, згідно зі статтею 8 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні, регіональні та територіальні. Автомобільні дороги місцевого значення поділяються на обласні та районні.
Таким чином, можливо зробити висновок, що автомобільні догори загального користування державного значення та автомобільні дороги місцевого значення є підвидами автомобільних доріг загального користування, які відрізняються між собою балансоутримувачами.
Вищевказана дискримінаційна вимога фактично забороняє підтверджувати аналогічний досвід договорами з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, де замовниками виступають обласні державні адміністрації або органи місцевого самоврядування.
При цьому, діючі галузеві будівельні норми та стандарти (ВБН, ГБН, ГСТУ, СОУ) встановлюють вимоги до будівництва/ремонту/утримання автомобільних доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення чи від того, хто виступає замовником ремонту таких доріг. Ремонт доріг загального користування місцевого значення на замовлення обласних державних адміністрацій (їх підрозділів чи створених ними підприємств), виконується за тими ж самими будівельними нормами та стандартами, що і дороги державного значення на замовлення служб автомобільних доріг в областях, що підпорядковані Укравтодору. Більш того, відповідно до пункту 17 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572 при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних чи національних) I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Визначення магістральних доріг наведено у статті 16 Закону України «Про автомобільні дороги» - це вулиці і дороги безперервного руху та регульованого руху міст та інших населених пунктів. Вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Тобто, об’єкти комунальної власності, включаючи дороги (вулиці) населених пунктів, перебувають у сфері управління сільських, селищних, міських рад або уповноважених ними виконавчих органів. В свою чергу, автомобільні дороги загального користування перебувають у державній власності й не підлягають приватизації.
Замовник, в свою чергу, не довів необхідність встановлення наведеної вище умови тендерної документації саме у наведеній редакції, зокрема, в частині необхідності надання аналогічного договору з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування саме державного значення.
За умови приведення тендерної документації у відповідність до Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, до участі у закупівлі можуть бути допущені учасники, які виконували роботи
з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг, які перебувають на балансі не тільки Укравтодору або Мінінфраструктури, а і обласних державних адміністрацій або органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вищевикладене, звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до абз. 5 п.3 додатку 2 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції:
«По ІІ етапу:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2020 10:19
Зміни стосовно даного питання внесені Замовником в тендерну документацію 04.11.2020р.
Номер вимоги: UA-2020-10-13-006049-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 07 листопада 2020 12:11
Вимога про усунення порушень
деякі вимоги замовника є необгрунтовані та безпідставними
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2020 11:30
Відповідно пункту 6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт.» Поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
Зазначений об’єкт «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) на ділянці км 472+045 – км 493+400 (окремими ділянками) у Харківській області» заплановано виконання повного комплексу робіт та введення в експлуатацію (100% ремонтно-будівельних робіт по усій ділянці автомобільної дороги) за 1 будівельний сезон, тобто вказані у критеріях основні види робіт повинні бути виконані у повному обсязі.
Тому Замовник потребує підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів по зазначеним критеріям з метою визначення спроможності підрядника виконання у повному обсязі робіт викладених у акті дефектів.
Зазначений об’єкт «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) на ділянці км 472+045 – км 493+400 (окремими ділянками) у Харківській області» заплановано виконання повного комплексу робіт та введення в експлуатацію (100% ремонтно-будівельних робіт по усій ділянці автомобільної дороги) за 1 будівельний сезон, тобто вказані у критеріях основні види робіт повинні бути виконані у повному обсязі.
Тому Замовник потребує підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів по зазначеним критеріям з метою визначення спроможності підрядника виконання у повному обсязі робіт викладених у акті дефектів.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 грудня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ПАРКІНГ+" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 17:38
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 17:42
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
804 267 500,00
UAH з ПДВ
|
791 225 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
851 200 500,00
UAH з ПДВ
|
795 572 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
844 260 500,00
UAH з ПДВ
|
844 260 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
791 225 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:24
|
Т13-КХД472-21 ДУ 21.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 13:52
|
Додаткова угода 19 Т13-КХД472-21.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:05
|
Додаткова угода 14 Т13-КХД472-21.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2021 15:09
|
Додаткова угода 2 Т13-КХД472-21 (1).PDF | зміни до договору |
27 травня 2021 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 13:14
|
Протокол № 19 (1) (1).PDF | зміни до договору |
12 березня 2021 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 07:51
|
Т13-КХД472-21.PDF | укладений |
22 січня 2021 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При формуванні річного плану по закупівлі "ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) на ділянці км 472+045 – км 493+400 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)" було допущено технічну помилку, а саме помилкове зазначення річного плану на 2020р. замість річного плану на 2021р. Процедуру ввіжати закуівпею річного плану 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | Т13-КХД472/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі експертного звіту відповідно п.4.1, п.4.6.4 Договору та п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" – погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг). Сторони дійшли згоди викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: "3.1. Ціна Договору становить 773 732 138,00 грн. (сімсот сімдесят три мільйони сімсот тридцять дві тисячі сто тридцять вісім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ в розмірі 128 955 356,33 грн. (Додаток № 1)." Сторони дійшли згоди п.5.2 Договору викласти в наступній редакції: "5.2. Бюджетні зобов’язання за Договором у 2021 складають 171 264 800,00 грн. (сто сімдесят один мільйон двісті шістдесят чотири тисячі вісімсот грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 28 544 133,33 грн. за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, а саме: - вартість проектно-вишукувальних послуг – 1 381 298,75 грн. (один мільйон триста вісімдесят одна тисяча двісті дев’яносто вісім грн. 75 коп.), у тому числі ПДВ 230 216,46 грн.; - вартість ремонтних послуг – 169 883 501,25 грн. (сто шістдесят дев’ять мільйонів вісімсот вісімнадцять три тисячі п’ятсот одна грн. 25 коп.), у тому числі ПДВ 28 313 916,87 грн." На підставі Наказів Державного агентства автомобільних доріг України від 23.02.2021р. №Н-87/05-02 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2021 році службами автомобільних доріг в областях", від 11.03.2021р. №Н-112/05-02 "Про внесення змін до наказу Укравтодору від 23 лютого 2021 року № 87/05-02 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2021 році службами автомобільних доріг в областях" Сторони дійшли згоди п.5.28 Договору викласти в наступній редакції: "5.28. Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" (зі змінами) та Наказів Державного агентства автомобільних доріг України від 23.02.2021р. № Н-87/05-02 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2021 році службами автомобільних доріг в областях", від 11.03.2021р. № Н-112/05-02 "Про внесення змін до наказу Укравтодору від 23 лютого 2021 року № 87/05-02 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2021 році службами автомобільних доріг в областях"" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3 (трьох) календарних місяців на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення на об’єктах, перелік яких затверджено Постановою № 122, протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки. Сума авансу по Договору у 2021 році складає 49 987 300,00 грн. (сорок дев’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят сім тисяч триста грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 331 216,67 грн. за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику – розпоряднику коштів з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Підряднику послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів." Внести зміни до: -Договірної ціни (Додаток № 1); -Календарного плану фінансування послуг (Додаток № 2). Відповідно п.4.5 Договору Сторони надійшли згоди розділ XVII. "Додатки до Договору" доповнити п.17.5. Протоколом узгодження цін на матеріальні ресурси (Додаток № 5). |
Номер договору про закупівлю: | Т13-КХД472/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника відповідно п.4.6.3, п.15.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Т13-КХД472/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.4.6.3., п.15.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Т13-КХД472/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.4.6.3., п.15.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Т13-КХД472/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |