Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Холодний асфальт
Очікувана вартість
326 400,00 UAH
UA-2020-10-13-005915-c ● 06ef1a4d61034f1cb0a3edd634970509
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03335445 |
Місцезнаходження: | 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Ярослава Мудрого, 5 |
Контактна особа: |
Кітнік Олександр Миколайович +380382641875 asfalt-bred@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2020 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 326 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 264,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резедентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 шт
Холодний асфальт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29009, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Ярослава Мудрого, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44113620-7 — Асфальт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2020 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2020 15:30 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
13 жовтня 2020 15:30 |
Додаток 3.docx | |
13 жовтня 2020 15:30 |
Додаток 2.docx | |
13 жовтня 2020 15:30 |
Додаток 1.1.docx | |
13 жовтня 2020 15:30 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx | |
13 жовтня 2020 15:30 |
тд 2020 (Холодний асфальт).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-13-005915-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:39376931
Дата подання: 15 жовтня 2020 11:55
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Добрий день. Являючись потенційним учасником у закупівлі UA-2020-10-13-005915-c, Ми уважно ознайомилися з тендерною документацією. Та виявили, що в ТД наявні дискримінаційні вимоги, які дуже сильно звужують коло учасників, та протидіють здоровій конкуренції.
Шановний Замовнику! Відповідно Оголошення на закупівлю та Додатку 3 Тендерної документації Технічна частина має характеристики, які вказують на конкретного виробника товару . Вважаємо, що наявність в Технічній частині характеристик:
1. «Вироблено згідно ТУ У 23.9-39902525-00:2015» є дискримінаційними та такими, що потребують виключення з ТД, так як це посилання на конкретного виробника. Вказане Вами ТУ У не є єдиним.
2. Сертифікат відповідності повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ).
Вимога Замовника щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України та з відповідним ТУ У, є дискримінаційними та протиправними, такими, що обмежує підприємства сертифіковані іншими органами сертифікації та ТУУ.
Частиною 2 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Посилаючись на необхідність мати Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, Замовником обмежується вільна конкуренція і порушується принцип недискримінації учасників, оскільки на цей час не всі підприємства мають можливість отримати сертифікат, не говорячи вже про отримання його від якогось специфічного (спеціалізованого) конкретного органу сертифікації.
На сьогоднішній день, видача Сертифікату відповідності можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації.
Нагадуємо Вам ще раз про те, що встановлені у тендерній документації вимоги порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Таким чином, вимагаємо шляхом виключення посилань на конкретне ТУ У та будь-який орган, установу, організацію або підприємство, яке видає сертифікат відповідності в Додатку №3 до тендерної документації, привести дану вимогу у відповідність з нормами чинного законодавства і залишити обов’язок учасника надати Сертифікат відповідності (без посилань на орган акредитації) та конкретне ТУУ.
У випадку відмови у задоволенні даної вимоги, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ і у разі потреби до суду, для вирішення нашої вимоги.
Рішення АМКУ на подібні дисримінаційні вимоги №14495 від 27.07.2020р. (додається до вимоги для ознайомлення)
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику! Відповідно Оголошення на закупівлю та Додатку 3 Тендерної документації Технічна частина має характеристики, які вказують на конкретного виробника товару . Вважаємо, що наявність в Технічній частині характеристик:
1. «Вироблено згідно ТУ У 23.9-39902525-00:2015» є дискримінаційними та такими, що потребують виключення з ТД, так як це посилання на конкретного виробника. Вказане Вами ТУ У не є єдиним.
2. Сертифікат відповідності повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ).
Вимога Замовника щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України та з відповідним ТУ У, є дискримінаційними та протиправними, такими, що обмежує підприємства сертифіковані іншими органами сертифікації та ТУУ.
Частиною 2 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Посилаючись на необхідність мати Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, Замовником обмежується вільна конкуренція і порушується принцип недискримінації учасників, оскільки на цей час не всі підприємства мають можливість отримати сертифікат, не говорячи вже про отримання його від якогось специфічного (спеціалізованого) конкретного органу сертифікації.
На сьогоднішній день, видача Сертифікату відповідності можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації.
Нагадуємо Вам ще раз про те, що встановлені у тендерній документації вимоги порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Таким чином, вимагаємо шляхом виключення посилань на конкретне ТУ У та будь-який орган, установу, організацію або підприємство, яке видає сертифікат відповідності в Додатку №3 до тендерної документації, привести дану вимогу у відповідність з нормами чинного законодавства і залишити обов’язок учасника надати Сертифікат відповідності (без посилань на орган акредитації) та конкретне ТУУ.
У випадку відмови у задоволенні даної вимоги, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ і у разі потреби до суду, для вирішення нашої вимоги.
Рішення АМКУ на подібні дисримінаційні вимоги №14495 від 27.07.2020р. (додається до вимоги для ознайомлення)
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2020 14:23
1. Стосовного того, що положення ТД «Вироблено згідно ТУ У 23.9-39902525-00:2015» є дискримінаційними та такими, що потребують виключення з ТД, так як це посилання на конкретного виробника. Вказане Вами ТУ У не є єдиним.
Відповідно до частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у п. 3.6. розділу ІІІ ТД зазначено, що «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент».»
Також, у технічних вимогах до предмету закупівлі, які наведено п. 1.12 Додатку 3 до ТД, зазначено «Вироблено згідно ТУ У 23.9-39902525-00:2015 або аналогічн.»
Таким чином, Замовником не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не дискриміновано потенційних учасників процедури закупівлі.
2. Стосовного того, що Вимога Замовника щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України та з відповідним ТУ У, є дискримінаційними та протиправними, такими, що обмежує підприємства сертифіковані іншими органами сертифікації та ТУУ.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Керуючись вищезазначеними положеннями законодавства Замовником у ТД і прописано вимогу щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого органом з оцінки відповідності продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, щоб бути переконанним у дійсності перевірки продукції і попередити можливі наслідки у разі її невідповідності після заключення договору.
Заявник у наданій вимозі стверджує, що «на сьогоднішній день, видача Сертифікату відповідності можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації», що беспосередньо Замовник і вимагає.
Замовник дотримується положень, де присутня добросовісна конкуренція серед учасників і намагається визначити пропозицію, яка дає максимальну економію і ефективність витрачених коштів без їх втрати, згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Отже, Замовником не порушено положень Закону України «Про публічні закупівлі» та не дискриміновано потенційних учасників процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.
Відповідно до частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у п. 3.6. розділу ІІІ ТД зазначено, що «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент».»
Також, у технічних вимогах до предмету закупівлі, які наведено п. 1.12 Додатку 3 до ТД, зазначено «Вироблено згідно ТУ У 23.9-39902525-00:2015 або аналогічн.»
Таким чином, Замовником не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не дискриміновано потенційних учасників процедури закупівлі.
2. Стосовного того, що Вимога Замовника щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України та з відповідним ТУ У, є дискримінаційними та протиправними, такими, що обмежує підприємства сертифіковані іншими органами сертифікації та ТУУ.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Керуючись вищезазначеними положеннями законодавства Замовником у ТД і прописано вимогу щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого органом з оцінки відповідності продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, щоб бути переконанним у дійсності перевірки продукції і попередити можливі наслідки у разі її невідповідності після заключення договору.
Заявник у наданій вимозі стверджує, що «на сьогоднішній день, видача Сертифікату відповідності можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації», що беспосередньо Замовник і вимагає.
Замовник дотримується положень, де присутня добросовісна конкуренція серед учасників і намагається визначити пропозицію, яка дає максимальну економію і ефективність витрачених коштів без їх втрати, згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Отже, Замовником не порушено положень Закону України «Про публічні закупівлі» та не дискриміновано потенційних учасників процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-13-005915-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:39376931
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:04
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:04
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 жовтня 2020 19:48
рішення від 22.10.2020 № 19678+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 19:47
Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.11.2020 №17401.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2020 11:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2020 №20644 .pdf
Дата публікації: 09 листопада 2020 21:23
рішення від 06.11.2020№20644.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2020 23:41
Інформація про відміну
Дата відміни
29 жовтня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій