Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт контейнерних майданчиків для твердих побутових відходів по Олександрівському району м. Запоріжжя
Очікувана вартість
446 815,00 UAH
UA-2020-10-13-005833-b a665e01511b1496798919808c95a25a9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 23:59
Очікувана вартість: 446 815,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 936,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт контейнерних майданчиків для твердих побутових відходів по Олександрівському району м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, згідно технічної специфікації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами та доповненнями), на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕНЬКОВИЧ 410 299,00
UAH з ПДВ
410 299,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:18
лист згода з умовами.pdf
22 жовтня 2020 14:16
лист згода з умовами.pdf
21 жовтня 2020 16:10
Електронний підпис
21 жовтня 2020 16:08
общие документы_Часть9.pdf
21 жовтня 2020 16:08
банк гарантОР 21.10.pdf
21 жовтня 2020 16:08
лист згода з умовами.jpg
21 жовтня 2020 16:08
общие документы_Часть8.pdf
21 жовтня 2020 16:08
общие документы_Часть3.pdf
21 жовтня 2020 16:08
общие документы_Часть4.pdf
21 жовтня 2020 16:08
общие документы_Часть5.pdf
21 жовтня 2020 16:08
банк.гарант.ОР 21.10.1.pdf
21 жовтня 2020 16:08
общие документы_Часть6.pdf
21 жовтня 2020 16:08
общие документы_Часть1.pdf
21 жовтня 2020 16:08
общие документы_Часть7.pdf
21 жовтня 2020 16:08
общие документы_Часть2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕНЬКОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕНЬКОВИЧ
#42305918
Переможець 410 299,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 10:49

Документи

28 жовтня 2020 10:48
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:46
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕНЬКОВИЧ
#42305918
410 299,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2020 10:48
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:46
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 09:27
Акт приймання виконаних будівельних робіт укладений
07 квітня 2021 09:26
ОР.ДПМ ДУ 4.pdf зміни до договору
22 березня 2021 13:08
ДУ3_ОР.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 14:38
ДУ2_ОР.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:34
ДУ1_ОР.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 09:47
Договір укладений
16 листопада 2020 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ОР/ДПМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: ОР/ДПМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ОР/ДПМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ОР/ДПМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 383 151,49
UAH