Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція підвісного мосту через р. Західний Буг в м. Червонограді Львівської області» (Коригування)
Очікувана вартість
5 108 116,80 UAH
UA-2020-10-13-005625-b 33eccf31dc0140179b63de9f221a7316
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюк Петро Степанович

+380979647685 38894262viddilkbi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган місцевоного самоврядування "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 38894262
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., Червоноград, пр.Шевченка,19
Контактна особа: Павлюк Петро Степанович
+380979647685
38894262viddilkbi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 23:55
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 15:10
Очікувана вартість: 5 108 116,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 541,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Джерело фінансування-Обласний та місцевий бюджети. Вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція підвісного мосту через р. Західний Буг в м. Червонограді Львівської області» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м.Червоноград, пр.Шевченка,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів не більше 30 % вартості річного обсягу робіт, при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом трьох місяців з дня перерахування коштів. По закінченні тримісячного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Подальші розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів та кошти державного бюджету тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 14:30
Проект договору.docx
13 жовтня 2020 14:30
Технічна специфікація Міст Коригування.doc
13 жовтня 2020 14:30
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий"" 4 982 107,93
UAH з ПДВ
4 982 107,93
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ 5 061 028,79
UAH з ПДВ
5 061 028,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 11:28
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:27
Dovidka_20304368550930217872.pdf
11 листопада 2020 11:27
Довідка ДПС.PDF
11 листопада 2020 11:27
Ст.17 Довідка переможця.pdf
06 листопада 2020 15:06
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:06
ТЧ Кошторис ПДФ (1).zip
06 листопада 2020 15:06
ТЧ Договірна ціна (1).PDF
28 жовтня 2020 15:34
Електронний підпис
28 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:36
Ст.17.pdf
28 жовтня 2020 13:36
Реєстр.pdf
28 жовтня 2020 13:36
ТЧ ГРАФІК.PDF
28 жовтня 2020 13:36
Тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 13:36
ТЧ Договірна ціна.PDF
28 жовтня 2020 13:36
Сертифікат«КК».pdf
28 жовтня 2020 13:36
ТЧ Кошторис ПДФ.zip
28 жовтня 2020 13:36
Форма 1ДФ«КК».pdf
28 жовтня 2020 13:36
КК Витяг.pdf
28 жовтня 2020 13:36
ККДовідка_про_Досвід.PDF
28 жовтня 2020 13:36
КК.Баланс 2019р (1).pdf
28 жовтня 2020 13:36
Ліцензія«КК».pdf
28 жовтня 2020 13:36
Проект договору.pdf
28 жовтня 2020 13:36
Витяг ПДВ«КК».PDF
28 жовтня 2020 13:36
КК довідка Банк 2.pdf
28 жовтня 2020 13:36
52,0 мм 7669 1770 ОЦ.pdf
28 жовтня 2020 13:36
ККЗвіт з праці.pdf
28 жовтня 2020 13:36
КК1 ДФ за 2 квартал 2020р.pdf
28 жовтня 2020 13:36
КК Довідка Банк 1.pdf
28 жовтня 2020 13:36
Акти (1).zip
28 жовтня 2020 13:36
«КК» декларація 1.pdf
28 жовтня 2020 13:36
Акти.zip
28 жовтня 2020 13:36
ІД Статут.pdf
28 жовтня 2020 13:36
КК лист відгук.pdf
28 жовтня 2020 13:36
«КК» декларація 2.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис
28 жовтня 2020 18:16
Проект договору.PDF
28 жовтня 2020 18:16
ІД.pdf
28 жовтня 2020 18:16
ВПВ 17.pdf
28 жовтня 2020 18:16
КК 1.pdf
28 жовтня 2020 18:16
ТЧ.pdf
28 жовтня 2020 18:16
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Агрошляхбудсервіс-Стрий"

ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий""
#04542844
Переможець 4 982 107,93
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий""
#04542844
4 982 107,93
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2023 13:26
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 16:27
Дод угода 5 термін дії_0001.pdf зміни до договору
04 січня 2023 16:26
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:02
Дод угода 4 термін дії_0001.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:02
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 14:06
Дод угода 3 ліміт коштів 1 318 665 грн_0001.pdf зміни до договору
08 липня 2021 14:00
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 12:22
Дод угода 2 ліміт коштів 2 080 000 грн _0001.pdf зміни до договору
17 березня 2021 12:19
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:14
Дод угода 1 до договору Міст_0001.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 13:36
Підписаний договір з додатками укладений
20 листопада 2020 13:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення ліміту коштів на 2020рік
Номер договору про закупівлю: №20/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення ліміту коштів на 2021р
Номер договору про закупівлю: №20/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення ліміту коштів на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: №20/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 31.12.2022р.в зв"язку з об"єктивними обставинами
Номер договору про закупівлю: №20/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору в зв"язку з об"єктивними обставинами
Номер договору про закупівлю: №20/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 1 293 976,04
UAH (в тому числі ПДВ 215 662,67 UAH)