Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Ремонт дорожнього покриття асфальтобетонними сумішами (Маневицький район).
Очікувана вартість
4 144 033,00 UAH
UA-2020-10-13-005587-c ae42492ccaae44c5a73f77c77dbe2075
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Мавродій

+380669095110 olexandra.mavrodii@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Контактна особа: Олександра Мавродій
+380669095110
olexandra.mavrodii@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 13:47
Очікувана вартість: 4 144 033,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 440,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: а/д Маневицького району Волинської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Ремонт дорожнього покриття асфальтобетонними сумішами (Маневицький район).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 17:35
ЗМІНИ.docx
28 жовтня 2020 17:35
ТД_др Маневицький район зі змінами від 28.10.2020.doc
27 жовтня 2020 15:20
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії (ЗМІНИ).doc
27 жовтня 2020 15:20
зміни.docx
27 жовтня 2020 15:19
ТД_др Маневицький район зі змінами від 27.10.2020.doc
13 жовтня 2020 15:17
ТД_др Маневицький район.doc
13 жовтня 2020 15:17
Додаток 3_дрібн.docx
13 жовтня 2020 15:17
Додаток 2_ТЗ.docx
13 жовтня 2020 15:16
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
28 жовтня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 17:35
ЗМІНИ.docx
28 жовтня 2020 17:35
ТД_др Маневицький район зі змінами від 28.10.2020.doc
27 жовтня 2020 15:20
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії (ЗМІНИ).doc
27 жовтня 2020 15:20
зміни.docx
27 жовтня 2020 15:19
ТД_др Маневицький район зі змінами від 27.10.2020.doc
13 жовтня 2020 15:17
ТД_др Маневицький район.doc
13 жовтня 2020 15:17
Додаток 3_дрібн.docx
13 жовтня 2020 15:17
Додаток 2_ТЗ.docx
13 жовтня 2020 15:16
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 3 190 406,02
UAH з ПДВ
3 190 406,02
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд» 3 239 775,46
UAH з ПДВ
3 239 775,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 3 460 000,00
UAH з ПДВ
3 418 559,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" 3 843 855,67
UAH з ПДВ
3 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 17:04
Електронний підпис
19 листопада 2020 08:59
Електронний підпис
19 листопада 2020 08:55
Маневицький р-н Переможець.zip
12 листопада 2020 14:14
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:06
Акти 2 Договір 6-РТ.zip
12 листопада 2020 14:06
Акти 6-РТ.18.zip
12 листопада 2020 14:06
Догговір 6-РТ.zip
12 листопада 2020 14:06
Рожище Носачівка.zip
12 листопада 2020 14:06
Богушівка.zip
12 листопада 2020 14:06
Маневичі р-н виправлення.zip
05 листопада 2020 13:48
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:41
5 Фінансова звітність.zip
05 листопада 2020 13:41
ДЦ Маневицький район.zip
05 листопада 2020 13:41
4.4 Богушівка.zip
05 листопада 2020 13:41
4.3 Рожище - Носачевичі.zip
05 листопада 2020 13:41
4.2.1 Договір 6-РТ.rar
05 листопада 2020 13:41
4.2 аналог договір 6 рт.rar
05 листопада 2020 13:41
3.1 Працівники.zip
05 листопада 2020 13:41
3.1 Працівники трудові.zip

Публічні документи

05 листопада 2020 16:36
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:35
Договора.zip
05 листопада 2020 16:35
Кошторис.pdf
05 листопада 2020 16:35
5 Аналогічні договори.pdf
05 листопада 2020 16:35
1 Кваліфікаційні документи.pdf
05 листопада 2020 16:35
8 Трудові+ЦПУ.pdf
05 листопада 2020 16:35
2 АБЗ1.pdf
05 листопада 2020 16:35
4 Дозвіл викиди.pdf
05 листопада 2020 16:35
10 Дипломи.pdf
05 листопада 2020 16:35
9 Баланс 2019р..pdf
05 листопада 2020 16:35
3 Витяг.pdf
05 листопада 2020 16:35
7 наказ про уповноважену.pdf
05 листопада 2020 16:35
довідки.pdf
05 листопада 2020 16:35
договір.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 18:15
Електронний підпис

Публічні документи

05 листопада 2020 13:13
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:10
Лабораторія договір.pdf
05 листопада 2020 13:10
12.2. Ліцензія та додаток.pdf
05 листопада 2020 13:10
Договір АБЗ з додатками.pdf
05 листопада 2020 13:10
Довідка АБЗ.pdf
05 листопада 2020 13:10
Довідка АБЗ наявність.pdf
05 листопада 2020 13:10
1.1.2.5. ИСО постачальник АБЗ.pdf
05 листопада 2020 13:10
2.4. ЛР щодо вжиття заходів.pdf
05 листопада 2020 13:10
2.3. ЛР резидент.pdf
05 листопада 2020 13:10
2.2. ЛР ст. 17 не надає.pdf
05 листопада 2020 13:10
2.1. Довідка ст. 17.pdf
05 листопада 2020 13:10
Довідка мтб.pdf
05 листопада 2020 13:10
Довідка анал_дог.pdf
05 листопада 2020 13:10
Витяг ПДВ АКАДЕМБУДСЕРВІС .pdf
05 листопада 2020 13:10
13.1.Статут.pdf
05 листопада 2020 13:10
12.3. Дозвід ДЕРЖПРАЦІ.pdf
05 листопада 2020 13:10
12.1. Д про ліцензію, дозвіл.pdf
05 листопада 2020 13:10
11. Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2020 13:10
10.2. Проект договору.pdf
05 листопада 2020 13:10
10.1. ГЛ проект договору.pdf
05 листопада 2020 13:10
7. ЛР забезпечення ТП.pdf
05 листопада 2020 13:10
6.5. Рішення участь в тендері.pdf
05 листопада 2020 13:10
6.3. ЛР не надає довіреність.pdf
05 листопада 2020 13:10
5.6. ГЛ дорожній рух.pdf
05 листопада 2020 13:10
5.5. ГЛ захист довкілля.pdf
05 листопада 2020 13:10
Підтвердження мат. тех бази.pdf
05 листопада 2020 13:10
Опис до стат.pdf
05 листопада 2020 13:10
Наказ Керівник.pdf
05 листопада 2020 13:10
Лист -розяснення_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд»

ТОВ Данко

ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Переможець 3 190 406,02
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 17:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 18:26

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасника свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують інформацію, надану в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасника від 01.11.2020 р. № 6178. 1.2. Учасник подав скан-копію з копії договору від 25.05.2018 р. № 6- PT/18 з копії, замість скан-копії з оригіналу договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету № 188 від 12.10.2020 року, зі змінами, затвердженими протоколами тендерного комітету № 196 від 27.10.2020 та № 199 від 28.10.2020 для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається оригінал документу, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо), також свідоцтва про реєстрацію залучених транспортних засобів. 2.2. Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету № 188 від 12.10.2020 року, зі змінами, затвердженими протоколами тендерного комітету № 196 від 27.10.2020 та № 199 від 28.10.2020 на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 скан-копії з оригіналу договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів) –як власних транспортних засобів, так і залучених на підставі договору оренди, лізингу, надання послуг техніки, та інших машин і механізмів, документи яких не було надано. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати скан-копії договорів з відповідних оригіналів, що зазначені у довідці про досвід виконання аналогічного договору учасника у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
3 190 406,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 13:01
ДУ №05 від 29.10.2021р. до дог. від 01.12.2020 №106-пд_20.PDF укладений
03 листопада 2021 13:01
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 09:54
ДУ №04 від 04.08.2021р. до дог. від 01.12.2020 №106-пд_20.PDF зміни до договору
05 серпня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 08:47
ДУ №03 від 27.05.2021р. до дог. від 01.12.2020 №106-пд_20.PDF зміни до договору
27 травня 2021 08:47
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 14:40
ДУ №02 від 05.05.2021р. до дог. від 01.12.2020 №106-пд_20.PDF зміни до договору
05 травня 2021 13:00
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:13
Додаткова угода № 01 до Договору від 01.12.2020 № 106-пд 20.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 17:11
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 12:40
договір № 106-пд 20.PDF укладений
02 грудня 2020 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку 2 "Орієнтовний план фінансування" та Додатку № 3 "Календарний графік надання послуг
Номер договору про закупівлю: 106-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення Договору Додатком №4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік".
Номер договору про закупівлю: 106-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Додатку №1 до Договору, без зміни загальної вартості Договору, обсягів та якості робіт.
Номер договору про закупівлю: 106-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Додатку №1 без зміни загальної вартості Договору, обсягів та якості робіт, Розділу 12 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 106-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 29 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 3 190 406,02
UAH (в тому числі ПДВ 531 734,33 UAH)