Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланк посвідчення працівника АТ «Укрзалізниця» (22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту)
Employee ID card form of Ukrzaliznytsia JSC (22450000-9 Printed products with security features)
Employee ID card form of Ukrzaliznytsia JSC (22450000-9 Printed products with security features)
Очікувана вартість
11 970 000,00 UAH
UA-2020-10-13-005288-c ● 92998ee9366e4edab3e1f5342bbc01b7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Шевченко Віра Леонідівна +380639022020 V.SHEVCHENKO@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public jointstock company«Ukrainian railway» ( JSC Ukrzaliznytsia) |
National ID: | 40150237 |
Contact point: |
Shevchenko Vira +380639022020 V.SHEVCHENKO@UZ.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2020 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2021 12:13 |
Очікувана вартість: | 11 970 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 359000 UAH |
Publication date: | 13 жовтня 2020 15:08 |
Enquiries until: | 06 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 листопада 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 11 970 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 59 850 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Scope of the procurement
Мова якою повинна готуватися тендерні пропозиції: Українська
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 16.11.2020 ;10-00
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 16.11.2020 ;10-00
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 16.11.2020 ;10-00
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 16.11.2020 ;10-00
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
332500 шт.
Бланк посвідчення працівника АТ «Укрзалізниця» (22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
Employee ID card form of Ukrzaliznytsia JSC (22450000-9 Printed products with security features)
CPV: 22450000-9
Період постачання:
по 30 квітня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2020 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2020 15:06 |
497 - ТД Бланки посвідчення.docx | |
13 жовтня 2020 15:06 |
Додаток № 9.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Постачання
Дата подання: 16 жовтня 2020 10:55
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 10:38
Доброго дня! постачання партіями чи одноразово?
Відповідь: Повідомляємо Вам, Поставки згідно з розподілом. Вимоги зазначені в технічному завданні до тендерної документації.
Вкладиші із зазначенням назви регіональної філії друкуються у кількості, зазначеній у розподілі, наданому замовником.
Доставка виготовлених бланків посвідчень із вкладкою згідно з розподілом буде здійснюватися частинами накладу за рахунок Виконавця за адресою: м.Київ, вул. Ґедройця, 5.
Вкладиші із зазначенням назви регіональної філії друкуються у кількості, зазначеній у розподілі, наданому замовником.
Доставка виготовлених бланків посвідчень із вкладкою згідно з розподілом буде здійснюватися частинами накладу за рахунок Виконавця за адресою: м.Київ, вул. Ґедройця, 5.
Місце поставки
Дата подання: 29 жовтня 2020 10:30
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 15:18
Додатком 9 ТД визначено:
Адреса поставки Товару: 03038 м. Київ, вул. Федорова 32 а (склад)
Додатком 4, 4.1 ТД визначено:
Передача Замовнику Товару здійснюється за рахунок Постачальника на склад Замовника за його місцем перебування: 03038, Україна, м. Київ, вул. Федорова, 32А, на умовах DDP (згідно Інкотермс 2010).
У вашій відповіді на попередне запитання зазначено:
Доставка виготовлених бланків посвідчень із вкладкою згідно з розподілом буде здійснюватися частинами накладу за рахунок Виконавця за адресою: м.Київ, вул. Ґедройця, 5.
Просимо підтвердити інформацію визначену в Додатках 4, 4.1, 9 ТД або внести відповідни зміни до згадуваних додатків згідно інформації зазначеної у вашій відповіді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно Додатку №4 тендерної документації доставка виготовлених бланків посвідчень із вкладкою згідно з розподілом буде здійснюватися частинами накладу за рахунок Виконавця за адресою: м.Київ, вул.Федорова, 32 а.
Технічні характеристики
Дата подання: 29 жовтня 2020 10:47
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 15:19
Відповідно додатку №1 ТД на вклейку наноситься - "Голографічний елемент розміром 20*9 мм.". Просимо повідомити спосіб його нанесення (горячого тиснення, самоклеючий і тд.).
Відповідь: Повідомляємо Вам, спосіб нанесення горяче тисненням.
Підтвердження кваліфікації
Дата подання: 29 жовтня 2020 10:57
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 15:19
Пунктоп 5 Розділу 3 ТД визначено:
"Крім того, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази;
2) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю."
Просимо зазначити перелік документів, які має надати учасник для підтвердження відповідності вимогам Учасника наведеним вище.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, для підтвердження відповідності вимогам Учасника необхідно надати довідку в довільній формі.
Опис бланка
Дата подання: 30 жовтня 2020 15:15
Дата відповіді: 04 листопада 2020 14:25
Пунктом 2 Додатку 1 ТД передбачено: "Нумерацію, що складається з шести цифр, виконано способом високого друку захисною фарбою чорного кольору, що набуває червоного свічення під дією джерела ультрафіолетового випромінювання." Тоді як Зразок вкладки містить 7 (сім) знаків (цифр), тобто семи-значна номерація.
Враховуючи вищевикладене просимо внести необхідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що Додаток № 1 ТД «Перелік та кількість товару» містить інформацію про технічні характеристики товару необхідного до закупівлі.
Крім того повідомляємо, що нумерація складається з шести цифр відповідно до потреби у кількості 332 600 шт.
Крім того повідомляємо, що нумерація складається з шести цифр відповідно до потреби у кількості 332 600 шт.
Щодо обсягу закупівлі
Дата подання: 04 листопада 2020 15:16
Дата відповіді: 06 листопада 2020 09:41
Вітаємо з професійним святом "День залізничника"!!!
Відповідно до оголошення про закупівлю та вимог тендерної документації зазначено потребу у 332500 штук посвідчень, тоді як у ВІДПОВІДІ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 04.11.2020, 14:25) вказано 332600 штук посвідчень.
З огляду на викладене просимо уточнити кількість посвідчень, яку необхідно виготовити і поставити, а в разі необхідності внести відповідні зміни.
Заздалегідь дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що Додаток № 1 до ТД «Перелік та кількість товару» відповідно до потреби у кількості 332 500 шт.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-13-005288-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Август Трейд, Код ЄДРПОУ:31056949
Дата подання: 02 грудня 2020 15:03
Дата подання: 02 грудня 2020 15:03
Скарга про визання незаконним рішення тендерного комітету Замовника
Просимо:
прийняти скаргу Товариство з обмеженою відповідальністю «Август Трейд» код ЄДРПОУ 31056949 до розгляду;
Визнати незаконним рішення Замовника, щодо відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Август Трейд» (код ЄДРПОУ 31056949);
Зобов’язати Замовника - Філія «Центр сервісного забезпечення» АТ «Укрзалізниця» (код ЄДРПОУ 40150237) усунути виявлені Учасником порушення вимог законодавства з питань публічних закупівель та зобов’язати провести повторний розгляд та оцінку пропоцизії Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Август Трейд» (код ЄДРПОУ 31056949).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 грудня 2020 21:26
рішення від 04.12.2020 № 22464+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 21:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.12.2020 №23184 .pdf
Дата публікації: 16 грудня 2020 15:38
рішення від 15.12.2020 №23184 .pdf
Дата публікації: 18 грудня 2020 21:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Виконати рішення Колегії від 15.12.2020 № № 23184-р/пк-пз - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВГУСТ ТРЕЙД" та допустити його пропозицію до аукціону за процедурою закупівлі Бланків посвідчення працівника АТ «Укрзалізниця» (22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-10-13-005288-c).
Дата виконання рішення замовником: 13 січня 2021 16:47
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 січня 2021
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНД ПРІНТ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Август Трейд | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ Август Трейд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" |
11 950 050,00
UAH з ПДВ
|
11 351 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Август Трейд |
11 371 500,00
UAH з ПДВ
|
11 371 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Поліграфічний комбінат Зоря |
11 970 000,00
UAH з ПДВ
|
11 670 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" #37356541 |
Переможець |
11 351 550,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 11:03
|
Ф_ЦН-Т-6_21.pdf | укладений |
04 березня 2021 11:02
|