Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізори та мультимедійні комплекси
Очікувана вартість
769 211,00 UAH
UA-2020-10-13-004988-b 06b0e6c314f34de7b59e5b2eb85e1ca9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прокопишин Богдан

+380354121895 04058485@MAIL.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Борщівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04058485
Вебсайт: http://borschivrada.gov.ua
Місцезнаходження: 48702, Україна , Тернопільська обл., Борщів, вул. Грушевського, 2
Контактна особа: Прокопишин Богдан
+380354121895
04058485@MAIL.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 14:06
Очікувана вартість: 769 211,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 692,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
телевізор Smart TV для Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, Шевченка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт.
комплект мультимедійного обладнання . Тип 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, Шевченка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт.
комплект мультимедійного обладнання . Тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, Шевченка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт.
телевізор Smart TV для Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, Л. Курбаса, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт.
телевізор Smart TV для Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
5 шт.
комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, проектор, персональний комп’ютер форм – фактора ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, Грушевського 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт.
телевізор Smart TV для Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48734, Україна, Тернопільська область, Стрілківці, Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт.
телевізор Smart TV для гри в шахи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, Я. Кондри, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання рахунку та видаткової накладної на поставку Товару, за наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 14:48
Перелік змін до тендерної документації.PDF
19 жовтня 2020 14:48
Додаток 5 до тендерної документації.docx
13 жовтня 2020 12:33
Додаток 5 до тендерної документації.docx
19 жовтня 2020 14:48
Додаток 4 до тендерної документації.docx
13 жовтня 2020 12:33
Додаток 4 до тендерної документації.docx
19 жовтня 2020 14:47
Додаток 3 до тендерної документації.docx
13 жовтня 2020 12:33
Додаток 3 до тендерної документації.docx
19 жовтня 2020 14:47
Додаток 2 до тендерної документації.docx
13 жовтня 2020 12:33
Додаток 2 до тендерної документації.docx
19 жовтня 2020 14:47
Додаток 1 до тендерної документації.docx
13 жовтня 2020 12:33
Додаток 1 до тендерної документації.docx
19 жовтня 2020 14:47
Тендерна документація (телевізори та мультимедійні комплекси із змінами).docx
13 жовтня 2020 12:33
Тендерна документація (телевізори та мультимедійні комплекси).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 14 жовтня 2020 17:25
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 08:49
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до тендерної документації: в ціну товару за рахунок постачальника входить доставка, розвантаження та встановлення відповідно до дислокації до кожного навчального закладу (згідно з Додатком № 3 до тендерної документації та складає його в узгоджений час з керівником закладу). Товар повинен передаватися Покупцю шляхом інсталяції на території Покупця та перевірки працездатності разом із спеціалістами Постачальника.
технічні характеристики
Дата подання: 16 жовтня 2020 10:24
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 08:53
Доброго дня! Чи обовязкова наявність S2?
Відповідь: Доброго дня! Товар повинен відповідати технічним характеристикам, встановленим в тендерній документації, діапазон цифрового тюнера:
• DVB-C
• DVB-S2
• DVB-T2
• Яскравість не менше 200 кд/м²

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-13-004988-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 15 жовтня 2020 18:25
Умови
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу:« Умови поставки – протягом 1 календарного дня з дня подання заявки від Покупця..». Звертаємо увагу, що необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого Постачальника. Дана вимога унеможливлює вчасну поставку (протягом 1 дня) товару тими учасниками, що знаходяться у віддалених областях, таким чином позбавляє цих учасників можливості брати участь у даній закупівлі. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.5 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та збільшити строк доставки з моменту отримання заявки. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 жовтня 2020 08:56
Доброго дня! Ваші пропозиції прийнято, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-10-13-004988-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ГЛАДЕНЬКИЙ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3196422791
Дата подання: 02 листопада 2020 18:32
Оскарження неправомірного рішення Замовника
Шановний замовнику, вимагаємо сасувати рішення про визнання переможцем «
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА» , так як у даного учасника відсутні документи, що вимагались Додатком 3, пунктом 1 підтверджуючих документів ТД : «На підтвердження спроможності учасника здійснити поставку товару та з метою недопущення придбання неофіційного товару надати авторизаційний лист від виробника або його представника, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів.»
Відсутні:
1. авторизаційні листи на ноутбук
2. авторизаційни лист на проектор.
Що суперечить вимогам тендерної документації.
У разі не задоволення даної вимоги, ми будем змушені звернутись до контролюючих органів та Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2020 12:00
Підстави для відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Яременко Інни Анатоліївни згідно положень статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні з огляду на наступне.

Згідно п. 4.1 статті 4 розділу І тендерної документації предметом закупівлі є «ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (телевізори та мультимедійні комплекси)». Згідно Додатку 3 до тендерної документації замовником деталізовано складові елементи мультимедійних комплексів, що закуповуються, а саме визначено необхідний комплект обладнання, з якого складається мультимедійний комплекс. А також встановлена вимога «На підтвердження спроможності учасника здійснити поставку товару та з метою недопущення придбання неофіційного товару надати авторизаційний лист від виробника або його представника, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів».

Предметом закупівлі цих торгів є телевізори та мультимедійні комплекси. Мультимедійні комплекси складаються з відповідного комплекту обладнання. Фізичною особою-підприємцем Яременко Інною Анатоліївною у складі тендерної пропозиції надані відповідні авторизаційні листи на телевізори та мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання. В авторизаціному листі від виробника мультимедійних комплексів (файл «Яременко Авторизаційний лист мультимедійний комплекс.pdf») виробник ТОВ «ІНТО» зазначає, серед іншого, що являється «виробником в Україні інтерактивних комплексів (комплектів мультимедійного обладнання)» та підтверджує спроможність учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі.

Жодних вимог надання у складі тендерної пропозиції авторизаційних листів від виробників ноутбуку та проектора замовником не встановлено. Ноутбук та проектор є складовими елементи мультимедійних комплексів (комплектів мультимедійного обладнання), що закуповуються. Виробником мультимедійних комплексів (комплектів мультимедійного обладнання) наданий відповідний авторизаційний лист Фізичній особі-підприємцю Яременко Інні Анатоліївні.

Вимога скасувати рішення про визнання переможцем Фізичної особи-підприємця Яременко Інни Анатоліївни не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА 688 000,00
UAH з ПДВ
680 307,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець САЛАМАХА АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ 733 208,00
UAH з ПДВ
687 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГЛАДЕНЬКИЙ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ 761 662,16
UAH з ПДВ
761 662,16
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВАСЬКІВ ТАРАС ОЛЕГОВИЧ 767 370,00
UAH з ПДВ
767 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 22:11
inna dfs 5.11.pdf
05 листопада 2020 22:11
inna dfs 5.11.p7s
05 листопада 2020 00:30
Ч. 2 ст. 17.pdf
05 листопада 2020 00:30
Dovidka_20288807530380073192.pdf.p7s
05 листопада 2020 00:30
Dovidka_20288807530380073192.pdf
28 жовтня 2020 23:56
Електронний підпис
28 жовтня 2020 23:55
Тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 23:55
card – копія.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Сертифікати.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Сертифікати завірені.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Проект договору.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Порівняльна таблиця.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Лист санкції.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Лист платник єдин под.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Згода з додатком 3.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Довідка с.17 заг.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Довідка працівники.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Довідка правомочність.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Довідка оподаткування.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Довідка довкілля.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Відгук_на поставку ТВ.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Витяг Інна Яременко.pdf
28 жовтня 2020 23:55
Виписка Інна Яременко.pdf
28 жовтня 2020 23:55
4ОПП – копія.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 18:56
Електронний підпис
28 жовтня 2020 18:23
TCL 50EP640.rar
28 жовтня 2020 18:22
ERGO 55DU6510.rar
28 жовтня 2020 18:22
ePresenter EP-84T,Viewsonic ps501x.pdf
28 жовтня 2020 18:22
Acer TravelMate P2 TMP215-52.rar
28 жовтня 2020 18:21
ідентифікаційний код.pdf
28 жовтня 2020 18:18
Книга1.xlsx
28 жовтня 2020 18:17
Книга1.xlsx
28 жовтня 2020 18:12
Книга1ggg.xlsx
28 жовтня 2020 18:11
виписка.pdf
28 жовтня 2020 18:11
довідка стаття 17.pdf
28 жовтня 2020 18:11
Довіреність.pdf
28 жовтня 2020 18:11
ідентифікаційний код.pdf
28 жовтня 2020 18:11
Інформаційна довідка.pdf
28 жовтня 2020 18:11
паспорт.pdf
28 жовтня 2020 18:01
Електронний підпис

Публічні документи

27 жовтня 2020 18:02
Електронний підпис
27 жовтня 2020 18:00
Проект дог 4.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Аналогічний договір 2.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Технічні 6.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Паспорт 7.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0070.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Виписка 2.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0055.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Аналогічний договір 1.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Згода.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Паспорт 6.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Паспорт 5.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Довідка 5.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Проект дог 9.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0058.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Проект дог 1.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Технічні 4.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0066.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Витяг 1.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Витяг 3.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Аналогічний договір 5.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0050.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0051.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0060.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Кредобанк 1.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0054.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Видаткова накладна.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0061.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Лист авторизації.pdf
27 жовтня 2020 18:00
Згода 1.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0063.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Технічні 7.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Технічні 1.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Аналогічний договір 4.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0057.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Проект дог 3.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Лист.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Паспорт 1.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Дотримання.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0052.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Технічні 3.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Паспорт 3.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Паспорт 4 + код ІПН.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0067.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0002.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Довідка 3.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0056.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0069.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Відгук.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Проект дог 7.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Погодження.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Проект дог 8.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Відомості про.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0062.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0064.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Виписка 1.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0068.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0065.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Тендерна пропозиція 1.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0049.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Довідка ст 17 1.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0053.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0071.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Довідка 2.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Проект дог 5.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Технічні 8.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Довідка 1.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Паспорт 8.jpg
27 жовтня 2020 18:00
313_К _Гладенький _ автор.pdf
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0059.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Витяг 2.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Довідка ст 17 2.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Проект дог 2.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Проект дог 6.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0001.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Untitled.FR12 - 0048.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Паспорт 2.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Довідка 4.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Кредобанк 2.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Аналогічний договір 3.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Тендерна пропозиція 2.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Технічні 9.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Паспорт 9.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Технічні 5.jpg
27 жовтня 2020 18:00
Технічні 2.jpg

Публічні документи

25 жовтня 2020 14:23
Електронний підпис
25 жовтня 2020 14:21
Паспорт2.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0007.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0009.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Виписка1.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0002.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0014.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0001.jpg
25 жовтня 2020 14:21
1 - 0012.jpg
25 жовтня 2020 14:21
1 - 0013.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0008.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0006.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0007.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0009.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0017.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Паспорт4.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Виписка2.jpg
25 жовтня 2020 14:21
1 - 0017.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0004.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0004.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0018.pdf
25 жовтня 2020 14:21
1 - 0018.jpg
25 жовтня 2020 14:21
1 - 0016.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Витяг.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0016.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0013.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0008.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0005.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0002.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0012.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0005.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0003.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0010.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Паспорт1.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Паспорт3.jpg
25 жовтня 2020 14:21
1 - 0014.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0003.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0011.pdf
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0006.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0001.pdf
25 жовтня 2020 14:21
1 - 0015.jpg
25 жовтня 2020 14:21
Untitled.FR12 - 0015.pdf
25 жовтня 2020 14:21
1 - 0011.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА

ФОП САЛАМАХА АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ

ФОП ГЛАДЕНЬКИЙ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП ВАСЬКІВ ТАРАС ОЛЕГОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА
#2672712965
Переможець 680 307,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА
#2672712965
680 307,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:30
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:55
Додаткова угода 3 (телевізори) (1).PDF зміни до договору
22 грудня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 15:40
Додаткова угода 2 (ФОП Яременко І.А.) (1).PDF зміни до договору
08 грудня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 15:33
Додаткова угода 1 (ФОП Яременко І.А.) (1).PDF зміни до договору
08 грудня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 16:25
Договір 443-2020.PDF укладений
16 листопада 2020 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійши згоди про продовження строку поставки товару, у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин (несвоєчасне виконання зобов'язань перед продавцем зі сторони контрагентів, що також обумовлено введеним Кабінетом Міністрів України карантинних заходів через епідемію коронавірусу, що спричилило таке продовження, в зв'язку з чим вирішили викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: "5.1. Строк поставки товару - до 20 грудня 2020 року (згідно з заявкою покупця)".
Номер договору про закупівлю: 443-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про зменшення ціни в Договорі, в зв'язку з чим вирішили: викласти ипункт 3.1 Договору в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 580307.00 (п'ятсот вісімдесят тисяч триста сім грн. 00 коп.) без ПДВ"
Номер договору про закупівлю: 443-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійши згоди про продовження строку поставки товару, у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин (несвоєчасне виконання зобов'язань перед продавцем зі сторони контрагентів, що також обумовлено введеним Кабінетом Міністрів України карантинних заходів через епідемію коронавірусу, що спричилило таке продовження, в зв'язку з чим вирішили викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: "5.1. Строк поставки товару - до 25 грудня 2020 року (згідно з заявкою покупця)".
Номер договору про закупівлю: 443-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 433 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 72 166,67 UAH)