Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – зупинки громадського транспорту №29 - «Мануфактура» по вул. Харківська м. Суми
Очікувана вартість
1 375 645,00 UAH
UA-2020-10-13-004468-a ● b9ca8e6936c144e1a925e3c399e0c937
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2020 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 375 645,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 756,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
2. Назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – зупинки громадського транспорту №29 - «Мануфактура» по вул. Харківська м. Суми.
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: зупинка громадського транспорту №29 - «Мануфактура» по вул. Харківська м. Суми.
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 р.
Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на відповідний рік.
Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
Виконання робіт Підрядником проводиться без авансування.
6. Очікувана вартість предмету закупівлі: 1 375 645,00 грн. (в т.ч. ПДВ) (ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 рік 296 544,00 грн. (в т.ч. ПДВ)).
7. Період уточненя інформації про закупівлю: по 20.10.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
8. Кінцевий строк подання пропозицій: 23.10.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом
10. Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
10. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
11. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
12. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 13 756,45 грн. (1%).
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Додаток №3 - Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.
Розгорнути
Згорнути
про проведення спрощеної закупівлі.
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
2. Назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – зупинки громадського транспорту №29 - «Мануфактура» по вул. Харківська м. Суми.
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: зупинка громадського транспорту №29 - «Мануфактура» по вул. Харківська м. Суми.
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 р.
Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на відповідний рік.
Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
Виконання робіт Підрядником проводиться без авансування.
6. Очікувана вартість предмету закупівлі: 1 375 645,00 грн. (в т.ч. ПДВ) (ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 рік 296 544,00 грн. (в т.ч. ПДВ)).
7. Період уточненя інформації про закупівлю: по 20.10.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
8. Кінцевий строк подання пропозицій: 23.10.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом
10. Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
10. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
11. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
12. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 13 756,45 грн. (1%).
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Додаток №3 - Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – зупинки громадського транспорту №29 - «Мануфактура» по вул. Харківська м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2020 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2020 15:02 |
Оголошення.doc | |
13 жовтня 2020 15:02 |
Додаток №1 Проект договору.docx | |
13 жовтня 2020 15:02 |
Додаток №2.docx | |
13 жовтня 2020 15:02 |
Додаток №3.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТІРАДА" #40446713 |
Переможець |
1 311 187,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:29
|
Додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 17:21
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
10 листопада 2020 17:20
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
10 листопада 2020 17:20
|
Додаток №3_0001.pdf | укладений |
10 листопада 2020 17:20
|
Додаток №4_0001.pdf | укладений |
10 листопада 2020 17:20
|
Договір №822-б_0001.pdf | укладений |
10 листопада 2020 17:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни договору №822-б на 1 050 054 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 822-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |