Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – зупинки громадського транспорту №29 - «Мануфактура» по вул. Харківська м. Суми
Очікувана вартість
1 375 645,00 UAH
UA-2020-10-13-004468-a b9ca8e6936c144e1a925e3c399e0c937
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 375 645,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 756,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
2. Назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – зупинки громадського транспорту №29 - «Мануфактура» по вул. Харківська м. Суми.
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: зупинка громадського транспорту №29 - «Мануфактура» по вул. Харківська м. Суми.
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 р.
Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на відповідний рік.
Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
Виконання робіт Підрядником проводиться без авансування.
6. Очікувана вартість предмету закупівлі: 1 375 645,00 грн. (в т.ч. ПДВ) (ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 рік 296 544,00 грн. (в т.ч. ПДВ)).
7. Період уточненя інформації про закупівлю: по 20.10.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
8. Кінцевий строк подання пропозицій: 23.10.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом
10. Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
10. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
11. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
12. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 13 756,45 грн. (1%).

Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Додаток №3 - Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – зупинки громадського транспорту №29 - «Мануфактура» по вул. Харківська м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 15:02
Оголошення.doc
13 жовтня 2020 15:02
Додаток №1 Проект договору.docx
13 жовтня 2020 15:02
Додаток №2.docx
13 жовтня 2020 15:02
Додаток №3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТІРАДА" 1 311 187,00
UAH з ПДВ
1 311 187,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 17:58
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:14
Лист-відгук.pdf
22 жовтня 2020 15:14
Диплом Постний.pdf
22 жовтня 2020 15:14
Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 15:14
Пояснювальна записка.pdf
22 жовтня 2020 15:14
Об'єктний кошторс 2-1.pdf
22 жовтня 2020 15:14
Кошторисний прибуток.pdf
22 жовтня 2020 15:14
Договірна ціна.pdf
22 жовтня 2020 15:14
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТІРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТІРАДА"
#40446713
Переможець 1 311 187,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 11:37

Документи

23 жовтня 2020 11:37
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:36
Протокол №591_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТІРАДА"
#40446713
1 311 187,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2020 11:37
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:36
Протокол №591_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:29
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 17:21
Додаток №1_0001.pdf укладений
10 листопада 2020 17:20
Додаток №2_0001.pdf укладений
10 листопада 2020 17:20
Додаток №3_0001.pdf укладений
10 листопада 2020 17:20
Додаток №4_0001.pdf укладений
10 листопада 2020 17:20
Договір №822-б_0001.pdf укладений
10 листопада 2020 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору №822-б на 1 050 054 грн.
Номер договору про закупівлю: 822-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 261 133,00
UAH