Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету фізики у складі: портативний комп'ютер вчителя (ноутбук), мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом, інтерактивна дошка, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір). Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету географії у складі: портативний комп'ютер вчителя (ноутбук), мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом, інтерактивна дошка, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір)
Очікувана вартість
158 252,00 UAH
UA-2020-10-13-004285-a 22e3ba9413f74b08bcd23008bb7cb957
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балакшина Людмила Михайлівна

05762 3 14 37 BALAKSHYNAL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ САХНОВЩИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146185
Вебсайт: http://sakhnov-ruo.edu.kh.ua/
Місцезнаходження: 64501, Україна , Харківська обл., смт. Сахновщина, вул. Тарасів шлях, будинок 69
Контактна особа: Балакшина Людмила Михайлівна
05762 3 14 37
BALAKSHYNAL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 20:00
Очікувана вартість: 158 252,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 791,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комп.
Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету фізики у складі: портативний комп'ютер вчителя (ноутбук), мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом, інтерактивна дошка, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір). Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету географії у складі: портативний комп'ютер вчителя (ноутбук), мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом, інтерактивна дошка, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64501, Україна, Харківська область, смт. Сахновщина, Полтавська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 20:27
Технічне завдання.docx
15 жовтня 2020 20:27
Цінова пропозиція.docx
15 жовтня 2020 20:27
Оголошення.docx
13 жовтня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 14:47
Вимоги до учасників спрощ.закупівлі.docx
13 жовтня 2020 14:47
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
15 жовтня 2020 20:27
Технічне завдання.docx
13 жовтня 2020 14:47
Технічне завдання.docx
15 жовтня 2020 20:27
Цінова пропозиція.docx
13 жовтня 2020 14:47
Цінова пропозиція.docx
15 жовтня 2020 20:27
Оголошення.docx
13 жовтня 2020 14:47
Оголошення.docx
13 жовтня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 14:47
Вимоги до учасників спрощ.закупівлі.docx
13 жовтня 2020 14:47
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 14 жовтня 2020 19:35
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 18:37
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Вартість пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, розвантаження, монтаж, встановлення, підключення, запуск, навчання, введення в експлуатацію обладнання, страхування та інші витрати. Як підтвердження цього учасник повинен надати гарантійний лист згідно п. 9 (Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) Додатку №4 до Оголошення.
Дякуємо за запитання.
Тендер
Дата подання: 19 жовтня 2020 15:17
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 10:45
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що налаштування мультимедійного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника! Це забезпечить безпечність та якість встановлення мультимедійного обладнання. Вимагаємо додати до документації Вимогу про надання: Допуску до електробезпеки осіб, що будуть здійснювати монтаж та налаштування інтерактивних комплексів (для підтвердження наявності спеціаліста в штаті — надати штатний розпис підприємства).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику. Замовник не бачить об’єктивних причин на додавання запропонованої вимоги у закупівлю.
вимоги
Дата подання: 19 жовтня 2020 18:43
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 10:47
Шановний Замовнику! Рекумендуємо додати вимогу щодо обовʼязкового надання «Гарантійного листа від виробника і програмного забезпечення про проведення виробником майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов’язковим наданням сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання, виданого органами Міністерства освіти і науки України. А також надати сертифікат спікера, виданого розробникам програмного забезпечення.” Це дає Вам можливість отримати змістовний майстер-клас для Ваших вчителів по користуванню інтерактивним обладнання. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику. Повідомляємо, що в запропонованому «Гарантійного листа від виробника» немає потреби. Замовник не вважає потрібним встановлення запропонованої вимоги.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-13-004285-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 19 жовтня 2020 15:16
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! У Додатку 2 тендерної документації ,вимога надати :
- свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам;
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 жовтня 2020 11:02
Шановний Учаснику.
Повідомляємо вас, та інших учасників, що не надання «- свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам» не буде підставою для дискваліфікації Учасників на періоді кваліфікації.
Номер вимоги: UA-2020-10-13-004285-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 19 жовтня 2020 19:20
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! У складі ТД вимагається  надання :
Додаток 2 п.5.3. Для підтвердження легального походження запропонованого товару (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним обєктивом, портативний комп’ютер вчителя (ноутбук), цифрове вимірювальне обладнання, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір), Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора, наданий Учаснику. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.

Наголошуємо на тому, що ринкові пропозиції на цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс в Україні представлені ЛИШЕ однієї ТМ - Vernier. На території України є єдиний офіційний дистриб'ютор  - компанія B-Рro (https://www.vernier.com/dealers/). Тому складається враження, що Тендер повністю прописаний під B-Рro.
Вказана вимога тендерної документації унеможливлює подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання на ринку, предсталеного ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне – А) Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання та вимоги до підтверджуючих документів, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями (у ДАНОМУ випадку компанія B-Рro). Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ.
Водночас Б) Замовник в тендерній документації вимагає подання в складі пропозиції документів, які підтверджують статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій, виключно від виробників (їх офіційних представництв на території України) або авторизованих дистриб’юторів на території України), що фактично ставить під вплив можливість апріорі участі у Закупівлі, адже відсутність ЗГОДИ хоча б одного з виробників/авторизованих дистриб’юторів видати документ-згоду саме для даної закупівлі учаснику означає автоматичне відхилення тендерної пропозиції під час проведення прекваліфікації поданих тендерних пропозицій.
Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси.
Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Беручи до уваги все вищезазначене, Замовником складена тендерна документація таким чином, що під технічний опис обладнання та опис документального підтвердження, підпадає обладнання лише ОДНОГО виробника та ОДНОГО АВТОРИЗОВАНОГО ДИСТРИБЮТОРА, тому відсутня можливість запропонувати еквівалент, відсутня можливість конкуренції. Також будь-який потенційний учасник торгів є ЗАЛЕЖНИМ від прийнятих рішень про надання йому підтримки від виробників чи дистриб’юторів обладнання саме в цій закупівлі – авторизаційних листів. Тобто Замовник витрачає державні кошти і фактично віддає право розподіляти ці кошти виробникам обладнання, які приймуть рішення кому надати авторизаційного листа для цієї закупівлі.
На підставі вищевикладеного наполягаємо умову щодо надання листа від виробників, їх офіційних представництв на території України або авторизованих дистриб’юторів на території України на цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс ВИКЛЮЧИТИ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2020 11:17
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою. Пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами тендерної документації передбачено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Виходячи з вищезазначеного, вами, як потенційним учасником, може бути запропонований еквівалент товару, проте всі характеристики, що вимагаються мають бути не гіршими або кращими. Проте встановлена вимого про надання листа-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора, не може бути підставою для дискримінації потенційних учасників у Закупівлі. Оскільки Учасники можуть надати у складі своєї пропозиції або лист-авторизацію від виробника запропонованого товару або лист-авторизацію від офіційного дистриб’ютора, дана вимога є обов’язковою на виконання серед Учасників закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 156 246,00
UAH з ПДВ
156 246,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 10:46
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:35
Штатний розпис.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Фінансова звітність.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Сертифікати дошка.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Сертифікати HP.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Сертифікати GlobiSens.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Сертифікати Acer TMP.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Паспорт Цифрова.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Паспорт ноутбук.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Паспорт Миша.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Паспорт дошка Yesvision.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Паспорт БФП.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Паспорт Epson EB-530.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Наказ (директор).pdf
27 жовтня 2020 10:35
Інформаційний лист Acer.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Витяг розширений (ЄДР).pdf
27 жовтня 2020 10:35
Витяг (ПДВ).pdf
27 жовтня 2020 10:35
Виписка з ЄДР.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Авторизація Leatcom.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Авторизація HP.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Авторизація Epson.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Авторизація AV-PRO.pdf
27 жовтня 2020 10:35
Авторизація Acer.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 156 246,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 16:06

Документи

03 листопада 2020 16:06
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:04
Протокол №83.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
156 246,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 16:06
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:04
Протокол №83.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 09:06
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2020 09:06
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 08:57
Договір 123.pdf укладений
27 листопада 2020 09:48

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2020 10:42
156 246,00 UAH UA738201720344271002175007061
ВОКМС Сахновщинської РДА
UA383510050000026002591160100
ТзОВ "Подiлля Фiнанс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування Сторони дійшли згоди подовжити дію Договору до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 156 246,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 041,00 UAH)