Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт об’єкту благоустрою – замощення тротуарною плиткою прилеглої території та улаштування посадкового майданчику на зупинці громадського транспорту №111 «просп. Михайла Лушпи» в м. Суми.
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-10-13-004253-a ● ba80b785fed14f70bbb9abc289deb2bd
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2020 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: поточний ремонт об’єкту благоустрою – замощення тротуарною плиткою прилеглої території та улаштування посадкового майданчику на зупинці громадського транспорту №111 «просп. Михайла Лушпи» в м. Суми.
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (орган місцевого самоврядування), (ЄДРПОУ 24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21.
2. Назва предмету закупівлі: поточний ремонт об’єкту благоустрою – замощення тротуарною плиткою прилеглої території та улаштування посадкового майданчику на зупинці громадського транспорту №111 «просп. Михайла Лушпи» в м. Суми.
3. Код за Єдиним закупівельним словником: 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: прилегла територія та посадковий майданчик на зупинці громадського транспорту №111 «просп. Михайла Лушпи» в м. Суми.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 25.11.2020 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 29.10.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
8. Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік.
Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг.
Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг по ф. № КБ-2в, та довідки про вартість виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця ( при необхідності ) та до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги.
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 000,00 грн. (1%).
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: поточний ремонт об’єкту благоустрою – замощення тротуарною плиткою прилеглої території та улаштування посадкового майданчику на зупинці громадського транспорту №111 «просп. Михайла Лушпи» в м. Суми.
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (орган місцевого самоврядування), (ЄДРПОУ 24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21.
2. Назва предмету закупівлі: поточний ремонт об’єкту благоустрою – замощення тротуарною плиткою прилеглої території та улаштування посадкового майданчику на зупинці громадського транспорту №111 «просп. Михайла Лушпи» в м. Суми.
3. Код за Єдиним закупівельним словником: 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: прилегла територія та посадковий майданчик на зупинці громадського транспорту №111 «просп. Михайла Лушпи» в м. Суми.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 25.11.2020 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 29.10.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
8. Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік.
Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг.
Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг по ф. № КБ-2в, та довідки про вартість виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця ( при необхідності ) та до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги.
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 000,00 грн. (1%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт об’єкту благоустрою – замощення тротуарною плиткою прилеглої території та улаштування посадкового майданчику на зупинці громадського транспорту №111 «просп. Михайла Лушпи» в м. Суми.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2020 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2020 14:46 |
Оголошення.docx | |
13 жовтня 2020 14:46 |
Додаток 6.docx | |
13 жовтня 2020 14:46 |
Додаток 5.docx | |
13 жовтня 2020 14:46 |
Додаток №4 Проект договору.docx | |
13 жовтня 2020 14:46 |
Додаток 3.doc | |
13 жовтня 2020 14:45 |
Додаток 2.docx | |
13 жовтня 2020 14:45 |
Додаток 1.docx | |
13 жовтня 2020 14:45 |
Тендерна документація.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Профільне монтажне будівництво" |
275 169,64
UAH з ПДВ
|
275 169,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
29 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій