Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту секцій механізованого кріплення 2М-87УМН
Очікувана вартість
2 051 040,00 UAH
UA-2020-10-13-003919-a 95b241af627a41aeba2049c2892d3b90
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моденко Андрій Анатолійович

380325723239 Lvug_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Львіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 32323256
Вебсайт: http://www.lvug.com.ua
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
Контактна особа: Моденко Андрій Анатолійович
380325723239
Lvug_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 12:44
Очікувана вартість: 2 051 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 255,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Усі документи тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Послуги з ремонту секцій механізованого кріплення 2М-87УМН для потреб ВП "Шахта"Лісова" ДП "Львіввугілля".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80086, Україна, Львівська область, с. Сілець, присілок Паранька, 210а, ВП «Шахта «Лісова», ДП «Львіввугілля»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з ремонту секцій механізованого кріплення 2М-87УМН для потреб ВП "Шахта"Лісова" ДП "Львіввугілля". Умови оплати – оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту підписання акту прийому-передачі відремонтованого обладнання. Джерело фінансування - Кошти підприємства. Усі документи тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 14:22
Т.д. Ремонт секцій 2М-87 УМН ш.Лісова.docx
13 жовтня 2020 14:22
Додаток 8 Перелік документів переможця процедури закупівлі, що надаються через електронну систему закупівель для підтвердження відсутності підстав визначених ст. 17 Закону.docx
13 жовтня 2020 14:22
Додаток 7 Планова калькуляція.docx
13 жовтня 2020 14:22
Додаток 6 Проект договору.docx
13 жовтня 2020 14:21
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
13 жовтня 2020 14:21
ТЗ ремонт секцій 16шт..pdf
13 жовтня 2020 14:21
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
13 жовтня 2020 14:21
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
13 жовтня 2020 14:21
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
13 жовтня 2020 14:21
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП фірма "Спецреммаш" 2 048 160,00
UAH з ПДВ
2 048 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Дніпросервіс" 2 051 040,00
UAH з ПДВ
2 051 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 08:40
Електронний підпис
04 листопада 2020 08:32
Цінова пропозиція аукціон
04 листопада 2020 08:32
Калькуляція аукціон
04 листопада 2020 08:32
Довідка ст 17 ч 2
04 листопада 2020 08:32
Довідка ст 17 пп 12
04 листопада 2020 08:32
Довідка ст 17 п. 2,3, 8
04 листопада 2020 08:32
Довідка з податкової
04 листопада 2020 08:32
Довідка про несудимість
22 жовтня 2020 13:02
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:43
Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 11:43
ТЗ.pdf
22 жовтня 2020 11:43
Проект договору і лист.pdf
22 жовтня 2020 11:43
Накази та рішення.pdf
22 жовтня 2020 11:43
Лист щодо санкцій.pdf
22 жовтня 2020 11:43
Лист ст 17.pdf
22 жовтня 2020 11:43
Лист персональні дані.pdf
22 жовтня 2020 11:43
Лист довкілля.pdf
22 жовтня 2020 11:43
Калькуляція.pdf
22 жовтня 2020 11:43
Дозволи.pdf
22 жовтня 2020 11:43
Довідка працівники.pdf
22 жовтня 2020 11:43
Довідка МТБ.pdf
22 жовтня 2020 11:43
Витяг ПДВ.pdf
22 жовтня 2020 11:43
Аналогічний договір 174.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 13:45
Статут(повний).pdf
27 жовтня 2020 13:45
Свид.плат.НДС.pdf
27 жовтня 2020 13:45
Приказ на директора.pdf
27 жовтня 2020 13:45
Лист-гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП фірма "Спецреммаш"

ПП "Дніпросервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП фірма "Спецреммаш"
#43227878
Переможець 2 048 160,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП фірма "Спецреммаш"
#43227878
2 048 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 17:45
Ду № 1 до договору № 255 від 11.11.2020 року.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:44
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 13:19
Договір 255 від 11 11 2020.pdf укладений
11 листопада 2020 13:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору у відповідності до ч. 4, п. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. зі змінами від 19.09.2019р. № 114-IX (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 255
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1 до договору № 255
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 048 160,00
UAH (в тому числі ПДВ 341 360,00 UAH)