Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вантажопідіймальний кран (ДК 021:2015 -34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби)
Hoisting crane (DK 021: 2015 -34140000-0 Heavy goods vehicles)
Очікувана вартість
7 537 000,00 UAH
UA-2020-10-13-003776-a 51616f8342094accb39979c24a75ac4f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpriyemstvo elektromerezh zovnishnogo osvitlennya m. Kiyeva «Kiyivmisksvitlo»
National ID: 03360905
Contact point: Zaichenko Maryna
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 12:42
Очікувана вартість: 7 537 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38000 UAH
Publication date: 13 жовтня 2020 14:07
Enquiries until: 14 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 20 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 листопада 2020 12:00

Information

Estimated total value: 7 537 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,53 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared:Documents that are part of the tender proposal and prepared directly by the Bidder must be presented in Ukrainian. Tender proposals prepared by the Bidders may be presented in another language, and must have a certified translation into Ukrainian by the translation agency and / or with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator, unless otherwise provided by this tender documentation. The text in Ukrainian is decisive. Documents prepared by the Bidder in previous periods or provided by third parties, organizations or institutions, including, but not limited to: appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, letters, technical specifications, certificates, quality passports, etc. Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to the goods, works or services purchased, provided by existing international or national standards, norms and rules, may be set out in the language of their common application (English, Russian, German, etc.) Type of tender security: must be provided in the form of an electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor in accordance with the requirements of applicable law. Terms of providing tender offers:The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers. Conditions for return and non-return of the tender offer security in accordance with Article 25 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in paragraphs 2 and 3 of Section III of the tender documentation. Type of procurement: procurement procedure - for customers specified in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 200 thousand hryvnias, and works - 1.5 million hryvnias : open bidding. Applied evaluation criteria: The only criterion for evaluating proposals for this purchase is the price - 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Вантажопідіймальний кран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Машинобудівна,40
ДК 021:2015: 34142000-4 — Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди

Hoisting crane
CPV: 34142000-4
Період постачання: по 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни. Аванс 10 Робочі 30
Поставка товару Замовник проводить остаточний розрахунок по оплаті поставленого Товару здійснюється після прийняття Покупцем Товару, що має бути підтверджено відповідною видатковою накладною та Актами прийняття-передачі транспортних засобів. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору про закупівлю (Розділ 4), що є Додатком 5 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 14:23
Тендерна документація зі змінами від 16.11.2020.doc
16 листопада 2020 14:23
Повідомлення учасникам про внесення змін від 16.11.2020.pdf
09 листопада 2020 13:53
Повідомлення учасникам про внесення змін від 09.11.2020.pdf
09 листопада 2020 13:52
Тендерна документація зі змінами від 09.11.2020.doc
28 жовтня 2020 16:34
Повідомлення про внесення змін.pdf (2).p7s
28 жовтня 2020 16:34
Повідомлення про внесення змін.pdf
28 жовтня 2020 16:34
Тендерна документація зі змінами від 28.10.2020.doc
13 жовтня 2020 14:07
Додаток 5 (проєкт договору).docx
13 жовтня 2020 14:07
Тендерна документація.doc
13 жовтня 2020 14:07
Оголошення (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог
Дата подання: 30 жовтня 2020 15:05
Дата відповіді: 03 листопада 2020 11:13
Доброго дня! Проаналізувавши технічні вимоги і якісні характеристики, викладені в Додатку 4, ми, як потенційний Учасник, вважаємо, що технічні характеристики автомобільного шасі в частині об’єму двигуна (не менше 12 800 см3) потужністю не менше 410 к.с. і агрегатованим механічною коробкою перемикання передач, виписані читко під одного виробника шасі – IVECO Trakker AD380T41, який має саме такий об’єм двигуна. За вказаними Замовником технічними вимогами (параметрами) двигуна, його потужності і КПП, не один з європейських виробників автомобільних шасі, таких як VOLVO, MAN, Mercedes, Renault, не має можливості запропонувати шасі. Отже з цього слід зазначити, що Замовник навмисно лобіює інтереси одного виробника шасі, а саме IVECO, тим самим дискримінуючи та звужуючи коло потенційних Учасників. У зв’язку з вищевикладеним просимо Вас привести вимоги тендерної документації до відповідності, задля розширення кола учасників та чесної конкуренції, та вказати в технічному завданні – «Об’єм двигуна не менше 10 000 см3». Це значно розширить лінійку можливих потенційних Учасників тендерних торгів. Переконливо просимо внести зміни в технічне завдання, для недопущення дискримінації по відношенню до інших Учасників, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до АМКУ задля проведення чесних та прозорих тендерних торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, проаналізувавши Ваше запитання, повідомляємо Вам наступне:
Двигуни автомобілів таких торгових марок як MERSEDES (Mersedes-Benz Arocs або Actros з двигуном ОМ471), IVECO (Trakker AD380T41), MAN (TGS з двигуном D38), DAF (CF 410) відповідають вказаним в тендерній документації параметрам для шасі в частині об’єму двигуна (не менше 12800 см3) потужністю (не менше 410 к.с.) і агрегатованою механічною коробкою перемикання передач. При цьому даний перелік не є вичерпним, так як замовник не здійснював аналіз абсолютно всіх світових виробників транспортних засобів, а виключно тих, що експлуатуються та поставляються в Україну та є загально відомими.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація в частині технічних параметрів не містить дискримінаційних вимог до учасників торгів, так як вказаним технічним вимогам відповідають шасі двох і більше виробників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-13-003776-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42601903
Дата подання: 05 листопада 2020 16:57
Щодо розширення технічних вимог замовника
03.11.2020 року Замовником було надано відповідь на запитання, щодо розширення кола потенційних учасників шляхом внесення невеликих змін в об’єм двигуна. За результатами розгляду запитання, Замовник відхилив прохання потенційного Учасника, щодо внесення змін в параметри двигуна.
Ми, як потенційний Учасник тендерних торгів, провели аналіз технічних параметрів автомобільних шасі різних європейських виробників великовантажних автомобілів. За результатами аналізу ми не згодні з наданою відповіддю Замовника, стосовно того, що велика кількість автомобільних шасі різних виробників відповідає вказаним вимогам в технічній частині тендерної документації.
До нашої вимоги надаються листи (відповіді на наші запити) від офіційних імпортерів на території України автомобільних шасі виробництва MAN, VOLVO та RENAULT, де імпортери чітко зазначають, що шасі не у якому разі не відповідають заявленим технічним вимогам Замовника, а саме: якщо залишити без змін всі технічні вимоги до двигуна, то вимагаємо внести зміни до КПП та вказати «КПП – механічна або автоматизована механічна», «Кількість передач вперед – не менше 12», «Кількість передач назад – 2»; якщо Замовник не бажає вносити зміни до КПП, то вимагаємо внести зміни до двигуна та вказати «Об’єм двигуна не менше 10 000 см3».
Також хочемо зазначити, що даними технічними параметрами відповідає тільки шасі IVECO Trakker AD380T41, заздалегідь про це Вас інформуємо. У разі ігнорування Вами даної інформації, це листування являється публічним, що буде привидом для службового вивчення.
Ув’язку з вищевикладеним вимагаємо привести Додаток 4 тендерної документації до відповідності, задля усунення дискримінаційних ознак та лобіювання інтересів одного учасника, а також задля розширення кола потенційних учасників та чесної конкуренції. Це значно розширить лінійку можливих потенційних Учасників тендерних торгів. У випадку не дотримання наших вимог, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ задля проведення чесних та прозорих тендерних торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 листопада 2020 13:51
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. На виконання вимог ч.1 ст. 24 Закону, щодо дискримінуючих вимог до предмету закупівлі, повідомляємо наступне:
Проаналізувавши Вашу вимогу та додані Вами листи від виробників, Замовником було прийнято рішення внести зміни в технічну специфікацію тендерної документації.

Документи подані скаржником

05 листопада 2020 16:57
Лист від МАN.pdf
05 листопада 2020 16:57
Лист від VOLVO.pdf

Документи

09 листопада 2020 13:49
відповідь на вимогу.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 листопада 2020
UA-2020-10-13-003776-a51616f8342094accb39979c24a75ac4f
Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Учасник Документи Рішення
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Спецтехніка+" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 листопада 2020 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2020 11:42
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:40
Технична спецификация.pdf
16 листопада 2020 14:14
Технічна специфікація.pdf
16 листопада 2020 14:14
Стаття 17.pdf
16 листопада 2020 14:14
Проект договору.pdf
16 листопада 2020 14:14
Повноваження.pdf
16 листопада 2020 14:14
Кваліфікація.pdf
16 листопада 2020 14:14
Інші документи.pdf

Документи

24 листопада 2020 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:42
справка для клиента.pdf
23 листопада 2020 11:42
Протокол Н1.7Z
23 листопада 2020 11:42
Наказ Фролова Ю.1.7Z
23 листопада 2020 11:42
Лист для клієнті1.7z
23 листопада 2020 11:42
Гарантія 10390-20.7z
23 листопада 2020 11:42
выписка для клиента.pdf
23 листопада 2020 11:42
Витяг із Статут1.7z
23 листопада 2020 11:42
Банківська ліцензі1.7z
23 листопада 2020 11:42
2) Антикорупційна програма.pdf
23 листопада 2020 11:42
5) Технічна частина.pdf
23 листопада 2020 11:42
4) Проект договору.pdf
23 листопада 2020 11:42
1) Кваліфікаційна частина.pdf

Документи

24 листопада 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 грудня 2020 18:23
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:23
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:23
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:20
Документи переможця.pdf
01 грудня 2020 18:20
Дозвіл учасника.pdf
01 грудня 2020 18:20
public_doc (8).pdf
01 грудня 2020 18:20
Dovidka_20318454960960848140.pdf.p7s
01 грудня 2020 18:20
public_doc (8).p7s
01 грудня 2020 18:20
Dovidka_20318454960960848140.pdf
23 листопада 2020 17:28
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:28
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:27
Проект договору.pdf
23 листопада 2020 17:27
Креслення крану (1).pdf
23 листопада 2020 17:27
ліцензія Банку (1).pdf
23 листопада 2020 17:27
довіреність Мороз (1).pdf
23 листопада 2020 17:27
Лист виробника шасі.pdf
23 листопада 2020 17:27
Накази на призначення.pdf
23 листопада 2020 17:27
Креслення.pdf
23 листопада 2020 17:27
Довідка по статті 17.pdf
23 листопада 2020 17:27
Накладна вишка.pdf
23 листопада 2020 17:27
Протокол 1.pdf
23 листопада 2020 17:27
Лист вироника товару.pdf
23 листопада 2020 17:27
витяг з наказу Мороз (1).pdf
23 листопада 2020 17:27
Довідка по статті 17 повна.pdf
23 листопада 2020 17:27
Довідка про виробника.pdf
23 листопада 2020 17:27
Довідка виробнича база.pdf
23 листопада 2020 17:27
Виписка (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"

ТОВ "Спецтехніка+"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект" 7 527 000,00
UAH з ПДВ
7 527 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спецтехніка+" 7 535 000,00
UAH з ПДВ
7 535 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 18:23
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:23
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:23
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:20
Документи переможця.pdf
01 грудня 2020 18:20
Дозвіл учасника.pdf
01 грудня 2020 18:20
public_doc (8).pdf
01 грудня 2020 18:20
Dovidka_20318454960960848140.pdf.p7s
01 грудня 2020 18:20
public_doc (8).p7s
01 грудня 2020 18:20
Dovidka_20318454960960848140.pdf
23 листопада 2020 17:28
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:28
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:27
Проект договору.pdf
23 листопада 2020 17:27
Креслення крану (1).pdf
23 листопада 2020 17:27
ліцензія Банку (1).pdf
23 листопада 2020 17:27
довіреність Мороз (1).pdf
23 листопада 2020 17:27
Лист виробника шасі.pdf
23 листопада 2020 17:27
Накази на призначення.pdf
23 листопада 2020 17:27
Креслення.pdf
23 листопада 2020 17:27
Довідка по статті 17.pdf
23 листопада 2020 17:27
Накладна вишка.pdf
23 листопада 2020 17:27
Протокол 1.pdf
23 листопада 2020 17:27
Лист вироника товару.pdf
23 листопада 2020 17:27
витяг з наказу Мороз (1).pdf
23 листопада 2020 17:27
Довідка по статті 17 повна.pdf
23 листопада 2020 17:27
Довідка про виробника.pdf
23 листопада 2020 17:27
Довідка виробнича база.pdf
23 листопада 2020 17:27
Виписка (2).pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:42
справка для клиента.pdf
23 листопада 2020 11:42
Протокол Н1.7Z
23 листопада 2020 11:42
Наказ Фролова Ю.1.7Z
23 листопада 2020 11:42
Лист для клієнті1.7z
23 листопада 2020 11:42
Гарантія 10390-20.7z
23 листопада 2020 11:42
выписка для клиента.pdf
23 листопада 2020 11:42
Витяг із Статут1.7z
23 листопада 2020 11:42
Банківська ліцензі1.7z
23 листопада 2020 11:42
2) Антикорупційна програма.pdf
23 листопада 2020 11:42
5) Технічна частина.pdf
23 листопада 2020 11:42
4) Проект договору.pdf
23 листопада 2020 11:42
1) Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект"

ТОВ "Спецтехніка+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект"
#34558382
Переможець 7 527 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект"
#34558382
7 527 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 грудня 2020 15:27
Кінець періоду оскарження: 01 січня 2021 00:00
Дата відміни: 01 січня 2021 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: відмінені відповідно до ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: станом на 21.12.2020 року Замовник не має можливості заключити договір так як відповідно до умов закупівлі, тендерної документації Замовника та тендерної пропозиції Учасника поставка товару повинна здійснюватися до 20.12.2020 року.
Документи:
21 грудня 2020 15:26
Електронний підпис
21 грудня 2020 15:25
повідомлення про відміну.pdf