Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штатив для внутрішньовенних вливань (КОД НКМВ:2019 - 36069 Стійка для внутрішньовенних вливань)
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2020-10-13-003705-b cdf87adc09404a3e943a5f1324493d6b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Триль

+380509045624 yulia.tril@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984174
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541
Контактна особа: Юлія Триль
+380509045624
yulia.tril@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 13:02
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


- На виконання вимог п. 14 Наказу від 11.06.2020 року № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі " зазначається інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: КОД ДК 021:2015 33194100-7 Прилади та інструменти для вливань розчинів ; - Стаття 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" регламентує, що Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити зокрема, інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції (ч. 2 п. 8 ст. 21 Закону). У зв'язку з відсутністю у Оголошенні закупівлі за процедурою: відкриті торги окремого поля "Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції" дана інформація зазначається у даних Примітках: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Штатив для внутрішньовенних вливань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 36069 — Стійка для внутрішньовенних вливань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості кожної партії поставленого (відпущеного) товару здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки (відпущення) товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 11:25
Тендерна документація.docx
13 жовтня 2020 11:25
Оголошення.docx
13 жовтня 2020 11:25
Дод 7 Пояснювальна записка.docx
13 жовтня 2020 11:25
Дод 6 лист згода.docx
13 жовтня 2020 11:25
Дод 5 Лист-гарантія.docx
13 жовтня 2020 11:25
Дод 4 Проект договору.docx
13 жовтня 2020 11:25
Дод 3 Кваліфікаційні умови.docx
13 жовтня 2020 11:25
Дод 2 Характеристики.docx
13 жовтня 2020 11:25
Дод 1 Тенд пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ 4 880,00
UAH з ПДВ
3 499,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕД ТРЕЙД СЕРВIC 4 900,00
UAH з ПДВ
3 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 11:05
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:04
Pobed.rar
02 листопада 2020 14:48
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:48
Накладні.pdf
29 жовтня 2020 00:39
Електронний підпис
29 жовтня 2020 00:32
Аналогічні договори ).pdf
29 жовтня 2020 00:32
p.pdf
29 жовтня 2020 00:13
Дод 4 Проект договору.pdf
29 жовтня 2020 00:13
Дод 2 Характеристики.pdf
29 жовтня 2020 00:04
Дод 1 Тенд пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 23:57
ШВД-У.pdf
28 жовтня 2020 23:46
SPV.pdf
28 жовтня 2020 23:46
ProFOP.pdf
28 жовтня 2020 23:46
Довідки_17_Закон.pdf
28 жовтня 2020 23:46
МТБ__.pdf
28 жовтня 2020 23:46
Санкції.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 20:46
Електронний підпис
13 жовтня 2020 20:46
Сертифiкат фахiвця.pdf
13 жовтня 2020 20:46
Финрезультат.pdf
13 жовтня 2020 20:46
Довiдка ДФС.pdf
13 жовтня 2020 20:46
Цiнова пропозицiя.pdf
13 жовтня 2020 20:46
Документи юр особи.pdf
13 жовтня 2020 20:46
Договiр.pdf
13 жовтня 2020 20:46
Витяг ПДВ.pdf
13 жовтня 2020 20:46
Досвiд та вiдгуки.pdf
13 жовтня 2020 20:46
Штатив ШДВе (Омега) укр.pdf
13 жовтня 2020 20:46
Авторизация от завода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ

ТОВ МЕД ТРЕЙД СЕРВIC

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ
#2577705653
Переможець 3 499,90
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 14:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 11:48

Вимога про усунення невідповідностей

Уповноваженою особою КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» ПМР розглянута тендерна пропозиція ФОП Шиян П.В на відповідність кваліфікаційному критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору та встановлено наступне: В Тендерній документації Замовника Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (ч.5 п5.1 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону.) та дод.3 до Тендерної документації визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та копії видаткових накладних, або актів приймання – передачі товару або інших документів, які підтверджують виконання аналогічного договору з постачання медичного обладнання. ФОП Шиян П.В у складі тендерної пропозиції наданно в завантажених додатках учасника файл «Договір з ФОП Шиян П.В. на мед.обладн.PDF» та «Аналогічні договори ).pdf», але відсутні видоткові накладні або акти прийома-передачі товару або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору. Оскільки в тендерній документації Замовником встановлена Вимога щодо надання копії аналогічного договору та копії видаткової накладної або актів приймання – передачі товару або інших документів, які підтверджують виконання аналогічного договору з постачання медичного обладнання., то в такому випадку ФОП Шиян П.В для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору повинен завантажити на веб-порталі Уповноваженого органу на свій розсуд один з нижче перерахованих документів: 1. Копію видаткової накладної або актів приймання – передачі товару або інших документів, які підтверджують виконання аналогічного договору з постачання медичного обладнання до договору №51 від 06.07.2017 2. Копію видаткової накладної або актів приймання – передачі товару або інших документів, які підтверджують виконання аналогічного договору з постачання медичного обладнання до договору №48 від 24.05. 2017

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ
#2577705653
3 499,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 16:22
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 13:25
272.pdf укладений
16 листопада 2020 13:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 499,90
UAH