Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вивіз деревини та опалого листя, код - 90510000 – 5- Утилізація сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
1 164 955,00 UAH
UA-2020-10-13-003425-b ● a709332562fe4136b3e884c8651a690b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2020 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 11:34 |
Очікувана вартість: | 1 164 955,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 824,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
торги проводяться повторно
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Вивіз деревини та опалого листя, код - 90510000 – 5- Утилізація сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником 100% післяоплата шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Актів приймання виконаних робіт, які складаються Виконавцем в двох примірниках, відстрочка платежу за надані послуги становить 30 (тридцять) календарних днів з моменту надання послуг Замовнику. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська згідно документації. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2020 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2020 10:33 |
ДОДАТОК 2 (НОВА РЕДАКЦІЯ) .docx | |
24 жовтня 2020 10:33 |
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ) .docx | |
24 жовтня 2020 10:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН .docx | |
13 жовтня 2020 11:15 |
ДОДАТОК 3.docx | |
13 жовтня 2020 11:15 |
ДОДАТОК 1.docx |
24 жовтня 2020 10:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 жовтня 2020 10:33 |
ДОДАТОК 2 (НОВА РЕДАКЦІЯ) .docx
|
|||
24 жовтня 2020 10:33 |
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ) .docx
|
|||
24 жовтня 2020 10:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН .docx
|
|||
13 жовтня 2020 11:15 |
ДОДАТОК 3.docx
|
|||
13 жовтня 2020 11:15 |
ДОДАТОК 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 16 жовтня 2020 14:35
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:17
У п. 4 додатку 2 тендерної документації Замовником визначена вимога про те, що:
«4. Учасник для підтвердження якості надання послуг надає Сертифікат на систему управління якістю».
Відповідно до п. 6.1. СОУ ЖКГ 08.09-020:2012 «НАДАННЯ ПОСЛУГ З ВИВЕЗЕННЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ (ОПЕРАЦІЇ ПОВОДЖЕННЯ З ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ – ЗБИРАННЯ, ЗБЕРІГАННЯ, ПЕРЕВЕЗЕННЯ). КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ» Оцінку якості надання послуг здійснюють наступними методами:
- проведенням аналізу роботи суб’єкта господарювання, що надає послуги з вивезення побутових відходів;
- опитуванням споживачів про якість надання послуг.
Чинним законодавством України не передбачено для суб’єктів господарювання обов’язок отримувати будь-які сертифікати на системи управління якістю. Крім того, п. 4 додатку 2 тендерної документації не встановлено чітких вимог до сертифікату, його форми, а також органу з сертифікації, який його повинен видати.
Відповідно до п.3 ч. 2 ст.22 Законом України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
А ч.4 ст. 5 Закону передбачає, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що п. 4 додатку 2 тендерної документації Замовника, а саме – надання в обов’язковому порядку Учасником «Сертифікату на систему управління якістю» дискримінаційним, таким, що навмисно та штучно обмежую конкуренцію серед Учасників торгів.
Виходячи з наведеного просимо внести зміни до тендерної документаці, а саме: виключити пункт 4 додатку 2 до тендерної документації «4. Учасник для підтвердження якості надання послуг надає Сертифікат на систему управління якістю».
У разі незадоволення законних вимог щодо усунення дискримінаційних положень тендерної документації, будемо вимушені звернутися за захистом до Органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваші питання повідомляємо.
Надання Учасниками Сертифікату відповідності системи управління якістю
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. №3302-06/3812-06 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації.
Зазначена вимога щодо надання Сертифікату - обумовлена тим, що для забезпечення якісного надання Учасником послуг з вивезення деревини та опалого листя з території навчальних закладів Голосіївського району міста Києва, їх якості та відповідності вимогам Замовника, Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає національному стандарту.
Акцентуємо увагу на тому, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» який був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001).
На підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 203.
Система управління якістю (стандарт ISO серії 9001:2015) є загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість у сфері постачання продукції та надання послуг на всіх етапах виробничого циклу.
Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації. Тому вимога Замовника щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, слід зазначити, що вищевказаний сертифікат, може отримати кожен учасник, який зацікавлений в участі у зазначеній процедурі закупівлі.
Надання Учасниками Сертифікату відповідності системи управління якістю
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. №3302-06/3812-06 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації.
Зазначена вимога щодо надання Сертифікату - обумовлена тим, що для забезпечення якісного надання Учасником послуг з вивезення деревини та опалого листя з території навчальних закладів Голосіївського району міста Києва, їх якості та відповідності вимогам Замовника, Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає національному стандарту.
Акцентуємо увагу на тому, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» який був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001).
На підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 203.
Система управління якістю (стандарт ISO серії 9001:2015) є загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість у сфері постачання продукції та надання послуг на всіх етапах виробничого циклу.
Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації. Тому вимога Замовника щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, слід зазначити, що вищевказаний сертифікат, може отримати кожен учасник, який зацікавлений в участі у зазначеній процедурі закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-13-003425-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО", Код ЄДРПОУ:40263782
Дата подання: 16 жовтня 2020 15:23
Вимога до Замовника
У п. 4 додатку 2 тендерної документації Замовником визначена вимога про те, що:
«4. Учасник для підтвердження якості надання послуг надає Сертифікат на систему управління якістю».
Відповідно до п. 6.1. СОУ ЖКГ 08.09-020:2012 «НАДАННЯ ПОСЛУГ З ВИВЕЗЕННЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ (ОПЕРАЦІЇ ПОВОДЖЕННЯ З ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ – ЗБИРАННЯ, ЗБЕРІГАННЯ, ПЕРЕВЕЗЕННЯ). КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ» Оцінку якості надання послуг здійснюють наступними методами:
- проведенням аналізу роботи суб’єкта господарювання, що надає послуги з вивезення побутових відходів;
- опитуванням споживачів про якість надання послуг.
Чинним законодавством України не передбачено для суб’єктів господарювання обов’язок отримувати будь-які сертифікати на системи управління якістю. Крім того, п. 4 додатку 2 тендерної документації не встановлено чітких вимог до сертифікату, його форми, а також органу з сертифікації, який його повинен видати.
Відповідно до п.3 ч. 2 ст.22 Законом України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
А ч.4 ст. 5 Закону передбачає, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що п. 4 додатку 2 тендерної документації Замовника, а саме – надання в обов’язковому порядку Учасником «Сертифікату на систему управління якістю» дискримінаційним, таким, що навмисно та штучно обмежую конкуренцію серед Учасників торгів.
Виходячи з наведеного просимо внести зміни до тендерної документаці, а саме: виключити пункт 4 додатку 2 до тендерної документації «4. Учасник для підтвердження якості надання послуг надає Сертифікат на систему управління якістю».
У разі незадоволення законних вимог щодо усунення дискримінаційних положень тендерної документації, будемо вимушені звернутися за захистом до Органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
«4. Учасник для підтвердження якості надання послуг надає Сертифікат на систему управління якістю».
Відповідно до п. 6.1. СОУ ЖКГ 08.09-020:2012 «НАДАННЯ ПОСЛУГ З ВИВЕЗЕННЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ (ОПЕРАЦІЇ ПОВОДЖЕННЯ З ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ – ЗБИРАННЯ, ЗБЕРІГАННЯ, ПЕРЕВЕЗЕННЯ). КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ» Оцінку якості надання послуг здійснюють наступними методами:
- проведенням аналізу роботи суб’єкта господарювання, що надає послуги з вивезення побутових відходів;
- опитуванням споживачів про якість надання послуг.
Чинним законодавством України не передбачено для суб’єктів господарювання обов’язок отримувати будь-які сертифікати на системи управління якістю. Крім того, п. 4 додатку 2 тендерної документації не встановлено чітких вимог до сертифікату, його форми, а також органу з сертифікації, який його повинен видати.
Відповідно до п.3 ч. 2 ст.22 Законом України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
А ч.4 ст. 5 Закону передбачає, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що п. 4 додатку 2 тендерної документації Замовника, а саме – надання в обов’язковому порядку Учасником «Сертифікату на систему управління якістю» дискримінаційним, таким, що навмисно та штучно обмежую конкуренцію серед Учасників торгів.
Виходячи з наведеного просимо внести зміни до тендерної документаці, а саме: виключити пункт 4 додатку 2 до тендерної документації «4. Учасник для підтвердження якості надання послуг надає Сертифікат на систему управління якістю».
У разі незадоволення законних вимог щодо усунення дискримінаційних положень тендерної документації, будемо вимушені звернутися за захистом до Органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2020 11:30
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Доброго дня, шановний, Учасник! Відповідно пункту 31 частини 1 статті Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація це - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частиною третьою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. №3302-06/3812-06 зазначено що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога Замовника щодо надання Сертефікату на систему управління якістю обумовлена тим, що для забезпечення якісного надання Учасником послуг з вивезення деревини та опалого листя з території навчальних закладів Голосіївського району міста Києва, їх якості та відповідності вимогам Замовника, Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає національному стандарту.
Відповідно до Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221, міжнародний стандарт ISO 9001 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001).
Система управління якістю (стандарт ISO серії 9001:2015) є загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість у сфері постачання продукції та надання послуг на всіх етапах виробничого циклу.
Тому, наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації.
Доброго дня, шановний, Учасник! Відповідно пункту 31 частини 1 статті Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація це - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частиною третьою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. №3302-06/3812-06 зазначено що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога Замовника щодо надання Сертефікату на систему управління якістю обумовлена тим, що для забезпечення якісного надання Учасником послуг з вивезення деревини та опалого листя з території навчальних закладів Голосіївського району міста Києва, їх якості та відповідності вимогам Замовника, Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає національному стандарту.
Відповідно до Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221, міжнародний стандарт ISO 9001 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001).
Система управління якістю (стандарт ISO серії 9001:2015) є загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість у сфері постачання продукції та надання послуг на всіх етапах виробничого циклу.
Тому, наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-13-003425-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Екосервіс Груп", Код ЄДРПОУ:32379428
Дата подання: 12 листопада 2020 15:37
Дата подання: 12 листопада 2020 15:37
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2020 11:13
рішення від 16.11.2020 № 21194+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 11:13
Інформація про перенесення розгляду скарги від 25.11.2020 № 18591.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 19:54
інформація про резулятивну частину рішення від 08.12.2020 №22699.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 15:11
рішення від 08.12.2020 №22699.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 22:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення замовником усунені та зазначені в протоколі.
Дата виконання рішення замовником: 17 грудня 2020 09:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Екосервіс Груп" |
1 013 325,00
UAH з ПДВ
|
999 873,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО" |
1 097 400,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРАМАР ЕКО" |
1 164 925,50
UAH з ПДВ
|
1 164 925,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО" #40263782 |
Рішення скасоване |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 09:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 10:35
|
ТОВ "Екосервіс Груп" #32379428 |
Рішення скасоване |
999 873,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 09:03
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО" #40263782 |
Рішення скасоване |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 09:03
|
|
ТОВ "Екосервіс Груп" #32379428 |
Переможець |
999 873,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 09:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2022 15:18
|
ЗпВД (Вивіз листя).pdf | укладений |
25 травня 2022 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 15:40
|
ПЗД №3 (вивіз листя та деревени).pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 15:37
|
ПЗД №3 (тверді відходи).pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 15:35
|
Додаткова угода №3 (вивіз листя).pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:48
|
Дод.угода № 2 (Вивіз листя).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:47
|
ПЗД № 2 (Вивіз листя).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:46
|
Дод.угода № 1 (Вивіз листя).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:45
|
ПЗД № № 1 (Вивіз листя).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 14:40
|
Протокол.pdf | укладений |
18 лютого 2021 14:39
|
Договір № 18 (Вивіз деревини та опалого листя).pdf | укладений |
18 лютого 2021 14:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сума Договору зменшується на 166 080,60 (сто шістдесят шість тисяч вісімдесят) грн. 60 коп. в зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі. Викласти пункт 3.3. Договору в наступній редакції: «3.3. Ціна даного Договору становить: 833 792,40 (вісімсот тридцять три тисячі сімсот дев’яносто дві) грн. 40 коп. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 18 від 18.02.2021 р та викласти в наступній редакції: «п.9.2. Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.03.2022 року, а в частині оплати - до повного виконання зобов’язань.». 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені в період з 04.01.2022 року по 31.03.2022 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису). 3. Конкретний обсяг послуг, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису). |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Постачальник зобов’язується виконати послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 18 від 18.02.2021р. в період з 04.01.2022 по 31.03.2022 року. 2. Загальна сума вартості Договору №18 від 18.02.2021 р. на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 1033767,00 (один мільйон тридцять три тисячі сімсот шістдесят сім) грн. 00 коп. (з ПДВ). Відповідно до затверджених видатків на 2022 рік 20 відсотків від загальної суми договору складає 199974,60 (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят чотири) грн. 60 коп. (з ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2020 10:55 |
Кінець періоду оскарження: | 08 січня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 17 лютого 2021 09:29 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | В ході проведення процедури щодо Закупівлі був зазначений термін надання послуг до 31.12.2020р. Дану процедуру торгів було оскаржено. Договір з Переможцем торгів може бути укладений лише з 28.12.2020р., що неуможливлює його виконання. |
Документи:
28 грудня 2020 10:55
|
Електронний підпис |
28 грудня 2020 10:54
|
ПРОТОКОЛ № 405.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-10-13-003425-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Екосервіс Груп", Код ЄДРПОУ:32379428
Дата подання: 06 січня 2021 13:32
Дата подання: 06 січня 2021 13:32
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 січня 2021 20:05
рішення від 11.01.2021 № 269+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 11 січня 2021 20:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.01.2020 № 1020.pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 17:37
рішення від 20.01.2021 № 1020.pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 22:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення замовником усунені, протокол додається.
Дата виконання рішення замовником: 17 лютого 2021 09:34