Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення державної інвентаризації земель у Волинській області
Очікувана вартість
3 255 000,00 UAH
UA-2020-10-13-003015-b 617ff111e46142819b8e026ea5ad14dd
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павелко Катерина Миколаївна

+380332720471 buchgalter415@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 39767861
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Винниченка, 67
Контактна особа: Павелко Катерина Миколаївна
+380332720471
buchgalter415@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 13:51
Очікувана вартість: 3 255 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19000 Га
Проведення державної інвентаризації земель у Волинській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська область, м. Луцьк, м.Луцьк вул. Винниченка,67(Безпосереднє місце надання послуг-адміністративні межі Волинської області)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 жовтня 2020  —  21 грудня 2020
ДК 021:2015: 79991000-7 — Послуги з інвентаризації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця). У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 10:58
додаток 3.docx
13 жовтня 2020 10:58
додаток2.docx
13 жовтня 2020 10:58
додаток 1.docx
13 жовтня 2020 10:58
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-19-000023 ● 175acc1680764c28b2bf1e92045ae3da
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2021 11:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.05.2021 № 328
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.05.2021 №328
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-13-003015-b від 13.10.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-20 15:15:06

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі Головним управління Держгеокадастру у Волинській області послуг з проведення державної інвентаризації земель у Волинській області за процедурою відкритих торгів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-10-13-003015-b), виникла необхідність в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).

1) Яким чином Головним управлінням Держгеокадастру у Волинській області виконане рішення Антимонопольного комітету України№ 552-р/пк-пз від 14.01.2021?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-05-24 13:15:13

Пояснення з власної ініціативи

Згідно ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва від 01.03.2021 відкрито провадження у справі № 640/4220/21 за позовом Головного управління Держгеокадастру у Волинській області до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення. У вказаній справі Головним управлінням оскаржується Рішення № 552/пк/пз від 14.01.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ч. 22-23 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Таким чином, Рішення № 552/пк/пз від 14.01.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Головним управлінням Держгеокадастру у Волинській області оскаржується в судовому порядку і на даний час рішення суду не винесене.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

В зв»язку із неможливістю усунення виявлених порушень - відсутністю рішення суду щодо оскарження Головним управлінням Держгеокадастру у Волинській області рішення № 552р/пк/пз від 14.01.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва від 01.03.2021 відкрито провадження у справі № 640/4220/21 за позовом Головного управління Держгеокадастру у Волинській області до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення. У вказаній справі Головним управлінням оскаржується Рішення № 552р/пк/пз від 14.01.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч. 22-23 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Разом з тим в Головному управлінні Держгеокадастру у Волинській області не передбачені кошти для проведення державної інвентаризації земель у Волинській області, а саме: відсутній кошторис, план асигнувань та паспорт бюджетної програми на проведення державної інвентаризації земель у Волинській області. Лімітною довідкою про бюджетні асигнування на 2021 рік передбачені кошти лише за програмою 2803010 «Керівництво та управління у сфері геодезії, картографії та кадастру». Укладення договору за відсутності кошторису та плану асигнувань призведе до порушення вимог ст. 48 Бюджетного кодексу України, що теж унеможливлює виконання вимог, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Таким чином, Рішення № 552р/пк/пз від 14.01.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Головним управлінням Держгеокадастру у Волинській області оскаржується в судовому порядку і на даний час рішення суду не винесене.

2021-06-04 11:51:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

RISK-1-16

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ терразем 2 500 000,00
UAH з ПДВ
2 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЗИМУТ ПЛЮС 2 950 000,00
UAH з ПДВ
2 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру 3 211 000,00
UAH з ПДВ
2 883 725,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство 3 092 250,00
UAH з ПДВ
3 092 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 15:13
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:10
документи переможця
29 жовтня 2020 00:09
Електронний підпис
29 жовтня 2020 00:08
2. ОБЛАДНАННЯ.PDF
29 жовтня 2020 00:08
4. ПРАЦІВНИКИ.PDF
29 жовтня 2020 00:08
5. ДОСВІД.PDF
29 жовтня 2020 00:08
6. СТ.17.PDF
29 жовтня 2020 00:08
7. ПОГОДЖЕННЯ З ТЕО.PDF
29 жовтня 2020 00:08
8. ДОВІДКА СУБПІДРЯД.PDF
29 жовтня 2020 00:08
10. ПОВНОВАЖЕННЯ.PDF
29 жовтня 2020 00:08
11. ІНШЕ.PDF
29 жовтня 2020 00:08
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

27 жовтня 2020 16:07
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:29
Трудові книжки 1.rar
27 жовтня 2020 15:29
Трудові книжки 2.rar
27 жовтня 2020 15:29
Відгук.pdf
27 жовтня 2020 15:29
Аналогічний договір.pdf
27 жовтня 2020 15:29
Повірка приладів.pdf
27 жовтня 2020 15:29
Витяг ПДВ.pdf
27 жовтня 2020 15:29
Опис статут.pdf
27 жовтня 2020 15:28
Довідка щодо статуту.pdf
27 жовтня 2020 15:28
Лист-гарантія санкції.pdf
27 жовтня 2020 15:28
Технічне завдання.pdf
27 жовтня 2020 15:28
Тендерна пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 15:28
Проект договору.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 19:10
Електронний підпис
28 жовтня 2020 19:09
Тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 19:09
Статут УкрДАГП 13_12_2019.pdf
28 жовтня 2020 19:09
Регистрация GNSS Leica.pdf
28 жовтня 2020 19:09
Довідка довкілля.pdf
28 жовтня 2020 19:09
Довідка Укрсиббанк.pdf
28 жовтня 2020 19:09
Довідка автомобілі.pdf
28 жовтня 2020 19:09
Довідка ст 17.pdf
28 жовтня 2020 19:09
Довідка працівники.pdf
28 жовтня 2020 19:09
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ терразем

ТОВ АЗИМУТ ПЛЮС

ДП Центр державного земельного кадастру

ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ терразем
#41414813
Переможець 2 480 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 11:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ терразем
#41414813
2 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Період оскарження
Дата оприлюднення: 22 грудня 2020 12:15
Кінець періоду оскарження: 02 січня 2021 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відміна тендеру на підставі п.1.ч.1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі" за відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Документи:
22 грудня 2020 12:06
Електронний підпис
22 грудня 2020 11:50
протокол
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-10-13-003015-b.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ терразем, Код ЄДРПОУ:41414813
Дата подання: 29 грудня 2020 15:04
скарга на дії замовника
- Прийняти скаргу до розгляду; - Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну процедури відкритих торгів за предметом закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 грудня 2020 18:45
рішення від 30.12.2020 № 24098 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 грудня 2020 18:45
рішення від 14.01.2021 № 552.pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 19:42

Документи подані скаржником

29 грудня 2020 14:05
скарга

Документи подані замовником

04 січня 2021 15:16
протокол
04 січня 2021 15:16
додаток до протоколу
04 січня 2021 15:16
додаток до протоколу
04 січня 2021 15:16
додаток до протоколу
04 січня 2021 15:16
додаток до протоколу
04 січня 2021 15:16
додаток до протоколу
04 січня 2021 15:16
додаток до протоколу
04 січня 2021 15:16
додаток до протоколу
04 січня 2021 15:16
додаток до протоколу
04 січня 2021 15:16
додаток до протоколу
04 січня 2021 15:16
протокол
26 січня 2021 11:18
протокол