Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Меблі для реалізації проекту громадського бюджету «Центр Активної Молоді»)
Очікувана вартість
42 390,00 UAH
UA-2020-10-13-002724-b 527b5c2c30764ea08a168b1123dc6f1c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Миколайович Анцупов

+380505593800
+380645223322
+380645223081
tender36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області.
Код ЄДРПОУ: 02141973
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10
Контактна особа: Володимир Миколайович Анцупов
+380505593800,+380645223322,+380645223081
tender36@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 13:43
Очікувана вартість: 42 390,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 211,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


мова, наякій подаються тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Стіл МГ-102 (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Маяковського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
4 штуки
Стіл кутовий закруглений ST-14 або аналог (Приставний елемент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Маяковського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штуки
Стіл письмовий ОН-59 або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Маяковського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штуки
Шафа офісна ОН – 23 або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Маяковського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штуки
Шафа офісна ОН - 5 або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Маяковського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штуки
Трибуна з вузькою основою з гербом України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Маяковського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 10:44
Договір меблі гб.doc
13 жовтня 2020 10:44
Тендерна документації меблі (громадський бюджет).docx
13 жовтня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 10:44
Договір меблі гб.doc
13 жовтня 2020 10:44
Тендерна документації меблі (громадський бюджет).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Производственная фирма "Юнона"" 37 000,00
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Сало Олександр Олександрович 42 390,00
UAH з ПДВ
41 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 11:39
Лист відгук.pdf
03 листопада 2020 11:36
Копія договору.pdf
03 листопада 2020 11:36
Копія аналог договору.pdf
03 листопада 2020 11:36
Копія договору.pdf
03 листопада 2020 11:34
Додаток 2.pdf
29 жовтня 2020 17:41
Цінова пропозиція..pdf
29 жовтня 2020 15:51
статут.pdf
29 жовтня 2020 15:51
Довідка про корупцію.doc
29 жовтня 2020 15:51
Відгук.pdf
29 жовтня 2020 15:51
довідка ЄДРПОУ.pdf
29 жовтня 2020 15:51
Document_USR_1006276930.rtf

Публічні документи

29 жовтня 2020 16:54
Висновок сес.PDF
29 жовтня 2020 16:54
Відомості про уч..pdf
29 жовтня 2020 16:53
Сертефікат.PDF
29 жовтня 2020 16:53
Тех.паспорт 1.pdf
29 жовтня 2020 16:53
ліцензування.pdf
29 жовтня 2020 16:53
Наявн. матер-тех.бази.pdf
29 жовтня 2020 16:53
Довідка відкр. рахунку.pdf
29 жовтня 2020 16:53
Тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 16:53
Витяг єд.налог.pdf
29 жовтня 2020 16:53
Проект договору.pdf
29 жовтня 2020 16:53
Довідка санкції.pdf
29 жовтня 2020 16:53
тех.паспорт 2.pdf
29 жовтня 2020 16:53
Застос. санкц.pdf
29 жовтня 2020 16:53
Відсут. судимості.pdf
29 жовтня 2020 16:53
Сертифікат крайка.PDF
29 жовтня 2020 16:53
Витяг зЄДР.pdf
29 жовтня 2020 16:53
Висновок сєс ЛДСП.PDF
29 жовтня 2020 16:53
Спеціфікація №2.pdf
29 жовтня 2020 16:53
Персон.данні обробка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Производственная фирма "Юнона""

ФОП Сало Олександр Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Производственная фирма "Юнона""
#30754241
Переможець 37 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 09:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 08:40

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлені не відповідності в інформаціїщо підтверджують відповідністьучасника проуедури закупівлі кваліфікаційним критеріямвідповідності до ст.16 Закону. Додаток №2 п.1 Довідка про начвність матеріально технічної бази виконана не за формою Замовника. Додатком №2 п.2 тендерної документації передбачено: До аналогічного (аналогічних) договору (договорів), обов’язково додаються копії специфікацій або накладних, а також оригінали позитивних листів-відгуків покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації, зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчений відповідним чином, із зазначенням обсягів виконання даних договорів). Вами в пропозиції не надані аналогічні договори з копіями спеціфікацій або накладних. Також в листі відгуку не зазначені обсяги виконання договору. Відповідно ст29 п16 Вам необхідно усунути невідповідності в документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Производственная фирма "Юнона""
#30754241
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 14:42
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 11:42
Договор № 439 Столи,серванти, письмові столи та книжкові шафи.PDF укладений
18 листопада 2020 11:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 166,67 UAH)