Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби: дезінфікуючий засіб типу Соліклор у таблетках по 1 кг, типу Соліклор у гранулах по 1 кг, типу Новохлор екстра 1л. для закладів освіти)
Очікувана вартість
93 000,00 UAH
UA-2020-10-13-002401-c b4d7ae24e997444fbf5a21687b99c3ac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Болотіна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04653220
Вебсайт: http://osvita-yu.mk.ua
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16
Контактна особа: Олеся Болотіна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 12:39
Очікувана вартість: 93 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 465,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Мова підготовки пропозиції українська. Подання пропозиції з дотриманням умов ст.12 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16.
Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Джерела фінансування: Місцевий бюджет, загальний фонд, додаткові кошти на утримання закладів освіти, рішення сесії Южноукраїнської міської ради від 17.09.2020 №2001
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185 штуки
Дезінфікуючий засіб типу Соліклор у таблетках по 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
20 штуки
Дезінфікуючий засіб типу Соліклор у гранулах по 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
240 штуки
Дезінфікуючий засіб типу Новохлор екстра 1л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату отриманого рахунку протягом 30 (тридцяти) днів після отримання рахунку за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься на протязі 2 (двох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 19 жовтня 2020 19:14
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 09:05
Чи розглядатимите аналоги?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Уповноважена особа управління освіти Южноукраїнської міської ради ім.Б.Грінченка, розглянувши Ваше питання повідомляє наступне.
Додаток №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить абзаци наступного змісту: «Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Для цього учасник готує порівняльну таблицю запропонованого товару за показниками, вказаними у вимогах до засобів.
* У разі наявності в даній документації та в інших документах спрощеної закупівлі посилань на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".
Крім того, назва закупівлі має застереження «типу Соліклор у таблетках по 1 кг, типу Соліклор у гранулах по 1 кг, типу Новохлор екстра»
Тобто, управлінням освіти Южноукраїнської міської ради буде розглядатися пропозиції аналогів з дотриманням встановлених вимог спрощеної закупівлі




Заступник начальника управління-уповноважена особа
(з питань проведення спрощених закупівель)
управління освіти
Южноукраїнської міської ради ім.Б.Грінченка О.М. Болотіна

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-13-002401-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "САНКОН", Код ЄДРПОУ:43347440
Дата подання: 02 листопада 2020 17:00
ОСКАРЖЕННЯ рішення тендерного комітету згідно протоколу №3 від 30.10.2020 року про визначення переможця за результатами спрощеної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-13-002401-с)
Тендерним комітетом Управління освіти Южноукраїнської міської ради оприлюднено Протокол №3 від 30.10.2020 р. про визначення переможця і намір укласти договір за результатами застосування системи спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-13-002401-с), згідно якого переможцем визнано учасника закупівлі ФОП Картвелішвілі Ірину Леонідівну.
Пропозиція цього учасника була визнана автоматично системою електронних закупівель найбільш економічно вигідною, проте у подальшому тендерним комітетом були порушені вимоги Закону України Про публічні закупівлі (надалі – Закон) і Оголошення про проведення спрощеноi закупiвлi (надалі – Оголошення).
Згідно Закону (стаття 14 частина 11) замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Згідно статті 14 частина 13 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно Оголошення замовник вiдхиляє пропозицiю yчacника, у разi iї невiдповiдностi вимогам замовника викладеним в Оголошеннi та додатках до нього.
Проте саме ці вимоги Закону і Оголошення щодо оцінки відповідності пропозиції ФОП Картвелішвілі І.Л. вимогам замовника тендерний комітет не виконав! Тендерна пропозиція учасника ФОП Картвелішвілі І.Л. не була оцінена тендерним комітетом (або не належним чином оцінена без залучення відповідних фахівців) на відповідність «Технічних, якісних та кількісних характеристик до предмету закупівлі» згідно Додатку 1 до Оголошення. В протоколі тендерного комітету не вказано, за якими саме критеріями пропозиція ФОП Картвелішвілі І.Л. була визнана переможною.
Згідно пункту 2 Специфікації закупівлі і Додатку 1 до Оголошення передбачалась закупівля Дезінфікуючого засобу типу Соліклор у гранулах по 1 кг.
Згідно «Технічних, якісних та кількісних характеристик до предмету закупівлі» засіб «Соліклор» це дезінфекційний засіб у формі гранул, що містить в якості діючої речовини натрієву сіль дихлорізоціанурової кислоти - 80-85% (не менше 30% за активним хлором), а також допоміжні компоненти, в т.ч. мийний компонент – поверхнево активна речовина (не карбонат натрію і не гідрокарбонат натрію), регулятори рН, антикорозійний компонент, наповнювач; водневий показник (рН) 1,0% (за препаратом) водного розчину засобу – 9,0–11,0.
Слід відзначити, що згідно Специфікації закупівлі і Додатку 1 по пунктам 1 і 2 заявлено до закупівлі різні за властивостями дезінфекційні засоби.
Натомість Цінова пропозиція ФОП Картвелішвілі І.Л. за пунктами 1 і 2 містить один і той самий препарат «Дезмарк 300» у формі таблеток, який не відповідає за своїми властивостями вимогам «Технічних, якісних та кількісних характеристик до предмету закупівлі» по пункту 2!
Таким чином, ФОП Картвелішвілі І.Л. не виконано вимоги Оголошення щодо властивостей запропонованого дезінфекційного засобу!
Прийняте тендерним комітетом рішення є недотриманням вимог власного Оголошення і поставило учасників закупівлі у нерівні умови, коли один учасник закупівлі намагався виконати вимоги замовника і запропоновувати товар, який відповідає вимогам замовника, а інший учасник запропонував інший товар, що не відповідає вимогам замовника і не зважаючи на це така пропозиція була акцептована!
Викладені факти свідчать про неналежне оцінювання тендерним комітетом відповідності тендерної пропозиції ФОП Картвелішвілі І.Л. вимогам Оголошення.
У зв’язку з викладеним наполягаємо на скасуванні рішення тендерного комітету згідно протоколу №3 від 30.10.2020 року про визначення переможця за результатами застосування спрощеної системи закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-13-002401-с) і повторному ретельному розгляді пропозицій учасників торгів і повному виконанні положень Закону і Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 листопада 2020 11:14
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

02 листопада 2020 17:00
Оскарження.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна 59 175,00
UAH з ПДВ
59 175,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНКОН" 92 950,00
UAH з ПДВ
92 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:28
інструкція Оксін Хлор.pdf
26 жовтня 2020 14:28
інструкція Дезмарк300.pdf
26 жовтня 2020 14:28
тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2020 14:28
договір ЦПМСД3.pdf
26 жовтня 2020 14:28
паспорт+прописка.pdf
26 жовтня 2020 14:28
висновок Оксін Хлор.pdf
26 жовтня 2020 14:28
паспорт Дезмарк300.pdf
26 жовтня 2020 14:28
ВІДГУК ЦПМСД 3.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 09:08
Електронний підпис
23 жовтня 2020 09:07
Інструкція Соліклор.pdf
23 жовтня 2020 09:07
Гіг.висновок Соліклор.pdf
23 жовтня 2020 09:07
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна

ТОВ "САНКОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна
#3094809769
Рішення скасоване 59 175,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 11:14
ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна
#3094809769
Відхилено 59 175,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 13:42
ТОВ "САНКОН"
#43347440
Переможець 92 950,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 10:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНКОН"
#43347440
92 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:42
протокол №6 від 27.11.2020 виконання договору 740.pdf укладений
27 листопада 2020 15:41
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 10:10
Договір №740 від 12.11.2020 Дезінфекційні засоби.pdf укладений
12 листопада 2020 09:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 92 950,00
UAH