Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (для навчальних кабінетів початкової школи)
Очікувана вартість
13 100,00 UAH
UA-2020-10-13-002098-a 224040fcad39426eb31a4918b3401148
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войченко Інна Михайлівна

380474432460 ekonomistosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147121
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Костельна, 12
Контактна особа: Войченко Інна Михайлівна
380474432460
ekonomistosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 11:00
Очікувана вартість: 13 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штуки
ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (для навчальних кабінетів початкової школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, заклади відділу освіта
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі – кошти державного та місцевого бюджетів. Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 11:40
оголош стільці НУШ.pdf
13 жовтня 2020 11:39
Договір стільці (НУШ).doc
13 жовтня 2020 11:38
Тех. характеристики меблі стілець (НУШ).docx
13 жовтня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 11:40
оголош стільці НУШ.pdf
13 жовтня 2020 11:39
Договір стільці (НУШ).doc
13 жовтня 2020 11:38
Тех. характеристики меблі стілець (НУШ).docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій