Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Медичні матеріали (рукавички оглядові латексні н/с припудрені М,L, катетер аспіраційний з вакуумним контролем, р.10,р.6, фільтр дихальний з тепло-вологообмінником одноразового використання дорослий, педіатричний)
Очікувана вартість
522 653,60 UAH
UA-2020-10-13-002082-b f4252b1fc7b54caabdd6a2c191b35811
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савіна Інна Володимирівна

+380542682103 dwordon25051988@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 23824057
Місцезнаходження: 42317, Україна , Сумська обл., село Юнаківка, вул. Новоселівська, 57
Контактна особа: Савіна Інна Володимирівна
+380542682103
dwordon25051988@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Інформація на виконання пунктів 8 і 9 розділу І Закону України від 17 березня 2020 р. № 530-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)”, та інформація відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, з якою замовник уклав договір про закупівлю: Фізична особа-підприємець Мельник Геннадій Юрійович є одноосібним власником свого підприємства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37000 пар
Рукавички оглядові латексні н/с припудрені М (НК 024:2019 47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Привокзальна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
47000 пар
Рукавички оглядові латексні н/с припудрені, L (НК 024:2019 47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Привокзальна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
30 шт
Катетер аспіраційний з вакуумним контролем, р.10 (НК 024:2019 10749 Аспіраційний трахеальний катетер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Привокзальна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 шт
Катетер аспіраційний з вакуумним контролем, р.6 (НК 024:2019 10749 Аспіраційний трахеальний катетер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Привокзальна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 шт
Фільтр дихальний з тепло-вологообмінником одноразового використання (дорослий) (НК 024:2019 46816 Нестерильний тепло /вологообмінний / бактерійний фільтр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Привокзальна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 шт
Фільтр дихальний з тепло-вологообмінником одноразового використання (педіатричний) (НК 024:2019 46816 Нестерильний тепло /вологообмінний / бактерійний фільтр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Привокзальна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах на підставі рахунка на оплату та видаткової накладної.Оплата здійснюється Замовником з відстрочкою платежу до 10 банківських днів, у разі відсутності фінансування – по мірі надходження фінансування. Грошові зобов’язання Замовника перед Постачальником вважаються виконаними в момент зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

13 жовтня 2020 10:19
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ГЕННАДІЙ ЮРІЙОВИЧ
#2649814994
Переможець 522 653,00
UAH
13 жовтня 2020 10:26

Документи

13 жовтня 2020 10:26
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 жовтня 2020 10:45
Договір укладений
13 жовтня 2020 10:42
sign.p7s зміни до договору
13 жовтня 2020 16:26
Додаткова угода 1 до Договору 1919-5 від 12.10.2020 катетер зміна ціни ФОП МЕЛЬНИК.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною кон’юнктури ринку, зменшення ціни на деякі категорії товарів, керуючись пунктом 3.3. розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» та пунктом 11.1. розділу XI «ІНШІ УМОВИ» Договору Замовник та Постачальник прийшли до взаємної згоди внести зміни у Специфікацію до Договору, виклавши позицію 3 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1919-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку