Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (металевий зовнішній пандус з поручнями ДхШхВ 6,6х1,2х0,55 м; металевий зовнішній пандус з поручнями ДхШхВ 6,24х1,2х0,52 м)
Очікувана вартість
76 320,00 UAH
UA-2020-10-13-002075-a c29fc9bc7af54968b757ea1ed9ca7398
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РОМАНЦОВА СВІТЛАНА БОРИСІВНА

+380968007643 ROMANTSOV1968@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ВОВЧАНСЬКОГО РАЙОНУ" ВОВЧАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38565550
Місцезнаходження: 62504, Україна , Харківська обл., Вовчанськ, Вовчанський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 24
Контактна особа: РОМАНЦОВА СВІТЛАНА БОРИСІВНА
+380968007643
ROMANTSOV1968@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 16:00
Очікувана вартість: 76 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 381,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 1 до Оголошення "Технічні вимоги до предмета закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
металевий зовнішній пандус з поручнями ДхШхВ 6,6х1,2х0,55 м; металевий зовнішній пандус з поручнями ДхШхВ 6,24х1,2х0,52 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62504, Україна, Харківська область, Вовчанськ, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 24 (за адресами структурних підрозділів КП "ЦПМСД Вовчанського району", які зазначені у Додатоку №2, що додається до Договору і є його невід’ємною частиною)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати та розрахунків зазначено в проєкті Договору про закупівлю Товару за бюджетні кошти, згідно Додатку 3 до Оголошення "Проєкт Договору про закупівлю Товару за бюджетні кошти". Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 11:35
ДОДАТОК 3 проєкт Договору.doc
13 жовтня 2020 11:35
ДОДАТОК 2 Цінова пропозиція.doc
13 жовтня 2020 11:35
ДОДАТОК 1 Технічні вимоги.doc
13 жовтня 2020 11:35
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне питання
Дата подання: 16 жовтня 2020 11:08
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 14:49
В "Технічних вимогах" Додаток №1 до предмета закупівлі ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (металевий зовнішній пандус з поручнями ДхШхВ 6,6х1,2х0,55 м; металевий зовнішній пандус з поручнями ДхШхВ 6,24х1,2х0,52 м) в частині "Матеріали" Обшивка підйомної частини лист 3,0 мм гладкий . Що мається на увазі?
Відповідь: Доброго дня. Дякую за запитання.
Шановний учаснику.
Обшивка підйомної частини лист 3,0 мм гладкий – це мається на увазі, що підйомна частина, на початку та на кінці обшита сталевим листом 3,0 мм по 150 мм, як зображено на ескізі.
Питання_Монтаж
Дата подання: 17 жовтня 2020 13:47
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 08:41
Доброго дня, шановний Замовник. Чи можливе виготовлення металевого зовнішнього пандусу з поручнями з доставкою, але без монтажних робіт?
Відповідь: Доброго дня.
Шановний учаснику.
Збирання (монтаж) металевих зовнішніх пандусів з поручнями є обов’язковим та повинен здійснюватися за адресами структурних підрозділів КП "ЦПМСД Вовчанського району", які зазначені у Додатку №2, що додається до Договору і є його невід’ємною частиною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МІРОНЦЕВ КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ" 76 320,00
UAH з ПДВ
76 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 14:29
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:28
Виписка стр (2).pdf
20 жовтня 2020 14:28
в иписка стр.1.PDF
20 жовтня 2020 14:28
ідентифікаційний код.PDF
20 жовтня 2020 14:28
копія паспорта.PDF
20 жовтня 2020 14:28
витяг з держ.реєстру.PDF
20 жовтня 2020 14:28
лист пояснення.PDF
20 жовтня 2020 14:28
технічні вимоги ЦПМСД.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІРОНЦЕВ КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МІРОНЦЕВ КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3166105997
Переможець 76 320,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 08:50

Документи

28 жовтня 2020 08:49
Електронний підпис
28 жовтня 2020 08:49
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 08:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІРОНЦЕВ КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3166105997
76 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2020 08:49
Електронний підпис
28 жовтня 2020 08:49
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 13:23
дод.угода 1 до Договору 86 від 05.11.20р. (1).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 13:23
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 12:10
дог.86 від 05.11.20.pdf укладений
05 листопада 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.3 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», «3) покращення якості предмета закупівлі за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеного в договорі про закупівлю», Сторони дійшли згоди внести зміни преамбули ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ ЗА БЮДЖЕТНІ КОШТИ №86 від 5 листопада 2020 року та внести зміни до розділу 14. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЗА БЮДЖЕТНІ КОШТИ №86 від 5 листопада 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 76 320,00
UAH