Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А-4
Очікувана вартість
142 905,00 UAH
UA-2020-10-13-001964-a ● 9a87ed435fef4a24b828e628cbb2cd24
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Полтавській області (філія ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611865 |
Місцезнаходження: | 38751, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, с. Розсошенці, вул. Кременчуцька, 2В |
Контактна особа: |
Ясинська Мирослава 380532590407 rschsc16@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2020 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2020 14:08 |
Очікувана вартість: | 142 905,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 714,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Інформація відповідно до вимог ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська мова.
Умова надання забезпечення тендерної пропозиції – забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська мова.
Умова надання забезпечення тендерної пропозиції – забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 пачок
Папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38751, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Розсошенці, вул. Кременчуцька, 2В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється безготівковим розрахунком протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту фактичної передачі Товару у власність Покупцеві, що підтверджується підписанням Сторонами накладної на Товар. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2020 11:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2020 11:34 |
Інформація відповідно до вимог ч.2 ст.21 ЗУ.docx | |
13 жовтня 2020 11:34 |
Додаток 11.docx | |
13 жовтня 2020 11:34 |
додаток 10.docx | |
13 жовтня 2020 11:34 |
додаток 9.docx | |
13 жовтня 2020 11:32 |
додаток 8 проект договору.docx | |
13 жовтня 2020 11:31 |
додаток 7.docx | |
13 жовтня 2020 11:31 |
Додаток 6 згода.docx | |
13 жовтня 2020 11:31 |
додаток 5.docx | |
13 жовтня 2020 11:31 |
додаток 4 переможцю.docx | |
13 жовтня 2020 11:30 |
додаток 3 учаснику.docx | |
13 жовтня 2020 11:30 |
додаток 2.docx | |
13 жовтня 2020 11:29 |
додаток 1.docx | |
13 жовтня 2020 11:29 |
Тендерна документація (папір).docx |
13 жовтня 2020 11:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2020 11:34 |
Інформація відповідно до вимог ч.2 ст.21 ЗУ.docx
|
|||
13 жовтня 2020 11:34 |
Додаток 11.docx
|
|||
13 жовтня 2020 11:34 |
додаток 10.docx
|
|||
13 жовтня 2020 11:34 |
додаток 9.docx
|
|||
13 жовтня 2020 11:32 |
додаток 8 проект договору.docx
|
|||
13 жовтня 2020 11:31 |
додаток 7.docx
|
|||
13 жовтня 2020 11:31 |
Додаток 6 згода.docx
|
|||
13 жовтня 2020 11:31 |
додаток 5.docx
|
|||
13 жовтня 2020 11:31 |
додаток 4 переможцю.docx
|
|||
13 жовтня 2020 11:30 |
додаток 3 учаснику.docx
|
|||
13 жовтня 2020 11:30 |
додаток 2.docx
|
|||
13 жовтня 2020 11:29 |
додаток 1.docx
|
|||
13 жовтня 2020 11:29 |
Тендерна документація (папір).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-13-001964-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 жовтня 2020 13:34
Сертифікат на сировину
Оскільки в Україні не існує повного циклу виробництва паперу офісного, а саме виробництва сировини для офісного паперу, а виробники, що є, виробляють свою продукцію шляхом порізки офсетного паперу іноземного походження просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання: копій сертифікатів якості на сировину, виданого виробником сировини для паперу українського виробництва.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2020 18:05
Доброго дня!
У відповідь на вашу вимогу принагідно інформуємо, що Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Тендерна документація щодо закупівлі за предметом «Папір А-4» за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (UA-2020-10-13-001964-a) була розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених в статтями 22 та 23 Закону .
Зокрема, відповідно до частини 4 статті 23 Закону тендерна документація до закупівлі не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Разом з тим, у розділі ІІІ тендерної документації та додатку № 5 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим замовником вимогам Учасник повинен надати: сертифікати (паспорти тощо) якості на папір, який пропонуватиметься ним до постачання, а також висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію (за наявності), які повинні бути завантажені у cкладі тендерної пропозиції та відповідати державним стандартам України.
Зазначена Вами вимога щодо надання копій сертифікатів якості на сировину, виданого виробником сировини для паперу українського виробництва не є такою інформацією, наявність якої передбачено законодавством. Окрім того, замовник не вважає за необхідне включити зазначену вимогу до тендерної документації через наявні ознаки дискримінаційної вимоги, а отже у подальшому дана вимога може бути визнана такою, що обмежує конкуренцію серед учасників закупівлі.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимога щодо внесення змін до тендерної документації відкритих торгів на закупівлю «Папір А-4» за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (UA-2020-10-13-001964-a) щодо надання копій сертифікатів якості на сировину, виданого виробником сировини для паперу українського виробництва, не підлягає задоволенню.
У відповідь на вашу вимогу принагідно інформуємо, що Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Тендерна документація щодо закупівлі за предметом «Папір А-4» за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (UA-2020-10-13-001964-a) була розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених в статтями 22 та 23 Закону .
Зокрема, відповідно до частини 4 статті 23 Закону тендерна документація до закупівлі не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Разом з тим, у розділі ІІІ тендерної документації та додатку № 5 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим замовником вимогам Учасник повинен надати: сертифікати (паспорти тощо) якості на папір, який пропонуватиметься ним до постачання, а також висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію (за наявності), які повинні бути завантажені у cкладі тендерної пропозиції та відповідати державним стандартам України.
Зазначена Вами вимога щодо надання копій сертифікатів якості на сировину, виданого виробником сировини для паперу українського виробництва не є такою інформацією, наявність якої передбачено законодавством. Окрім того, замовник не вважає за необхідне включити зазначену вимогу до тендерної документації через наявні ознаки дискримінаційної вимоги, а отже у подальшому дана вимога може бути визнана такою, що обмежує конкуренцію серед учасників закупівлі.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимога щодо внесення змін до тендерної документації відкритих торгів на закупівлю «Папір А-4» за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (UA-2020-10-13-001964-a) щодо надання копій сертифікатів якості на сировину, виданого виробником сировини для паперу українського виробництва, не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
105 750,00
UAH з ПДВ
|
105 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
111 600,00
UAH з ПДВ
|
111 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017" |
112 500,00
UAH з ПДВ
|
112 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
116 190,00
UAH з ПДВ
|
112 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
105 750,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 13:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 11:49
|
85-20.pdf | укладений |
17 листопада 2020 11:47
|