Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці км 89+526 - км 112+026, Запорізька область (Р-37 Енергодар –Василівка-Бердянськ, км 163+310 – км 185+810), (додаткові роботи)
Очікувана вартість
99 564 142,80 UAH
UA-2020-10-13-001959-b bee411ea534c4039a0aeb03663f08b4d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Катерина Петрівна

+380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна
+380966070662
TENDER@SAD-ZP.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера». Також відповідно до п. 1 ст 40 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів та під час їх проведення вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність його кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону (перелік документів додається). Відповідно до вимог Закону Замовник за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) приймає рішення про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення. Відповідно до листа-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.04.2017 року Вих №3304-06/13652-06 підтвердження відповідності вимогам, встановленим у ст. 17 Закону, не вимагається під час проведення переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 10:17
Оскарження наміру укласти договір: 24 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці км 89+526 - км 112+026, Запорізька область (Р-37 Енергодар –Василівка-Бердянськ, км 163+310 – км 185+810), (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надати Генпідряднику аванс (попередню оплату) на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах, що не перевищують терміни і розміри, визначені ним. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Генпідрядником протягом 30 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

13 жовтня 2020 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000041 ● 50623e77cc0948c6a933a9f7f4e90519
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 12:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-10-13-001959-b 13.10.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-06 11:07:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці км 89+526 - км 112+026, Запорізька область (Р-37 Енергодар –Василівка-Бердянськ, км 163+310 – км 185+810), (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-13-001959-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Також вам необхідно надати пояснення (інформацію та документи) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-12 10:04:05

Відповідь на запит

Переговорну процедуру було застосовано відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера». Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектних рішень та змін у проектно-кошторисній документації предмета закупівлі.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-10 15:49:08

Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі

Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 10.02.2021 року подано Позовну заяву (вих. № 9/316 від 10.02.2021) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-12-31-000041) закупівлі "Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці км 89+526 - км 112+026, Запорізька область (Р-37 Енергодар –Василівка-Бердянськ, км 163+310 – км 185+810), (додаткові роботи)"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-10-13-001959-b).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Щодо прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 26.02.2021 року отримано копію ухвали від 22.02.2021 року про відкриття Запорізьким окружним адміністративним судом загального позовного провадження в адміністративній справі № 280/1269/21 за позовною заявою Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (вих. № 9/316 від 10.02.2021) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-12-31-000041) закупівлі "Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці км 89+526 - км 112+026, Запорізька область (Р-37 Енергодар –Василівка-Бердянськ, км 163+310 – км 185+810), (додаткові роботи)"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-10-13-001959-b).
Дата публікації: 01 березня 2021

Документи:

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 99 564 142,80
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 10:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 10:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
99 564 142,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:29
ДУ 4 410-20 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:28
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 16:30
Протокол про технічну помилку (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2020 16:30
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 16:28
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:30
410-20.pdf укладений
04 листопада 2020 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 13 жовтня 2020 року було допущено технічну помилку при формуванні протоколу про намір укласти договір (Протокол №2 засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області від 13.10.2020 року), а саме вказано невірну підставу для застосування переговорної процедури закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 410-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол про те
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 1228/5-КДВ від 28.12.2020 року внести зміни до п. п. 3.1 п. 3 Договору №410-20 від «02» листопада 2020 року (далі – Договір), та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: без ПДВ 76 619 125, 59грн. (сімдесят шість мільйонів шістсот дев’ятнадцять тисяч сто двадцять п’ять гривень 59 коп.); ПДВ 15 323 825, 12 грн. (п'ятнадцять мільйонів триста двадцять три тисячі вісімсот двадцять п’ять гривень 12 коп.); з ПДВ 91 942 950, 71 грн (дев’яносто один мільйон дев’ятсот сорок дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят гривень 71 коп.). 2. На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 1228/5-КДВ від 28.12.2020 року внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору №410-20 від «02» листопада 2020 року (далі – Договір), та викласти його у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 410-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 88 951 024,89
UAH (в тому числі ПДВ 14 825 170,81 UAH)