Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт по заміні вікон та утепленню фасаду в Чугуївському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №5 Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: м. Чугуїв, площа Уланська, 1-А», код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Очікувана вартість
179 900,00 UAH
UA-2020-10-13-001569-b 191863a5899c4f39a8500d80dd276a27
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Челнокова

+380661352229 echelnokova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чугуївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22682750
Вебсайт: http://www.chuguev-osvita.org.ua/
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Старонікольська, 20
Контактна особа: Катерина Челнокова
+380661352229
echelnokova@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 08:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 10:09
Початок аукціону: 02 листопада 2020 13:07
Очікувана вартість: 179 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 899,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт по заміні вікон та утепленню фасаду в Чугуївському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №5 Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: м. Чугуїв, площа Уланська, 1-А», код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, місто Чугуїв, площа Уланська, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 10:11
Оголошення (нова редакціяя від 21.10.2020р.).doc
21 жовтня 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2020 08:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 10:11
Оголошення (нова редакціяя від 21.10.2020р.).doc
18 жовтня 2020 08:15
Оголошення (нова редакціяя від 18.10.2020р.).doc
13 жовтня 2020 16:05
Оголошення .doc
13 жовтня 2020 09:54
Оголошення .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань
Дата подання: 16 жовтня 2020 11:45
Дата відповіді: 18 жовтня 2020 08:05
Доброго дня! Поясніть, будь ласка, навіщо потрібен сертифікат інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань, якщо в Завданні на проектування вказано, що виконання інженерно-геологічних та топографо-геодезичних робіт не потребується
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, до відповідного додатку будуть внесені зміни.
Кваліфікаційні вимоги до учасників
Дата подання: 21 жовтня 2020 00:38
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 10:08
Доброго дня. У додатку 3 до оголошення (кваліфікаційні вимоги до учасників) вказано, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмету закупівлі, визначеним умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та щодо відповідності вимогам до предмету закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників Учасника та/або оригінали чи копії документів/оригінали чи копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з Учасником (стосується усіх працівників, інформація про яких наведена Учасником згідно з підпунктом 2 цього пункту Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Вважаємо, що дана вимога є такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства, оскільки Учасник може мати відносини з працівниками не лише на підставі трудового законодавства, а й на підставі цивільного законодавства. Тобто правовідносини з цими особами можуть бути оформлені у вигляді цивільно-правових договорів (договори цивільно-правового характеру). Просимо або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі у цій частині, або надати роз'яснення, що подання документів у якості підтвердження взаємовідносин Учасника з працівниками на підставі цивільного законодавства не буде вважатися помилкою Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,до додатку 3 Оголошення будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-13-001569-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Лепетило Іван Олександрович, Код ЄДРПОУ:2904413016
Дата подання: 03 листопада 2020 12:02
Довідка платника єдиного податку
Доброго дня! Звертаємо вашу увагу, що в складі нашої документації є Довідка, видана Державною податковою інспекцією, в якій чітко зазначено, що з 01.07.2014 р. Фізична особа-підприємець Лепетило Іван Олександрович знаходиться на спрощеній системі оподаткування, обрана ставка єдиного податку 5 %, діяльність здійснює на 3 групі. Тому ми не згодні з рішенням про відхилення нашої тендерної пропозиції. Просимо ще раз переглянути нашу пропозицію або надати роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2020 15:08
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне, п 6.Додатка 3 вимагає надання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги
Номер вимоги: UA-2020-10-13-001569-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович, Код ЄДРПОУ:2524701158
Дата подання: 05 листопада 2020 17:55
Щодо ЕЦП або КЕП на пропозицію ФОП Мінка С.О.
Шановний Замовнику, повідомляємо, що ФОП Мінка С.О. отримав КЕП у АЦСК Приватбанк згідно з вимогами чинного законодавства України та користується ним за потреби у своїй підприємницькій діяльності. Файл КЕП був отриманий один і використовується як підпис. Інформації щодо складової файлу КЕП та що там зашифровано (підпис чи печатку) ми не маємо. ФОП Мінка С.О. має позитивний досвід участі в закупівлях та не мав зауважень від інших Замовників стосовно КЕП накладеного на пропозицію, зокрема, що файл КЕП - печатка, а не підпис. Чому система Прозоро сприйняла файл як печатку, а не як підпис - не зрозуміло. Просимо вважати дану ситуацію системним збоєм, який стався не через нашу вину. Зі свого боку, ФОП Мінка С.О. виконав всі умови тендерної документації, зокрема підписав пропозицію файлом КЕП та готовий виконати дану роботу за нижчою ціною ніж у наступних учасників, що дозволить зекономити бюджетні кошти.
Зважаючи на вищезазначене, просимо повернути ФОП Мінка С.О. на кваліфікацію по даній закупівлі, так як Учасник виконав всі вимоги документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2020 14:50
Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу, у Замовника відсутні підстави для її задоволення.
Номер вимоги: UA-2020-10-13-001569-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКЛІМ", Код ЄДРПОУ:39551360
Дата подання: 04 листопада 2020 14:04
Про перегляд рішення про визначення Переможця
Шановний Замовнику. Звертаємо Вашу увагу, що Вами було опубліковано в електронній системі протокол розгляду пропозицій №273 від 03.11.2020 року, яким було визначено переможцем спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-13-001569-b): Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт по заміні вікон та утепленню фасаду в Чугуївському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №5 Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: м. Чугуїв, площа Уланська, 1-А», код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування – Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕСТА ЕНЕРГОРЕСУРС» (далі – Переможець).
Уважно ознайомившись з документами пропозиції ТОВ «АВЕСТА ЕНЕРГОРЕСУРС» та керуючись частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» ми як Учасник процедури закупівлі звертаємо Вашу увагу на те, що у обраного Вами переможця є невідповідність умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів й те, що наявні підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
- згідно п.3 Додатку 3 до Оголошення Учасник має надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб), а відповідно до п.14.8. Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі – в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов`язаний складати будь-який із документів зазначених в цьому оголошенні, такий Учасник надає лист-роз`яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Переможцем такого листа-роз’яснення не було надано.
- згідно п.2 Додатку 3 до Оголошення Учасник має надати копію довідки (витягу, відомості) ЄДРПОУ (для юридичних осіб), що видана державною службою статистики України. У свою чергу Переможцем було надано довідку (відомості) ЄДРПОУ, що видана державною службою статистики України, що видана аж 09.04.2015 року, дані якої є застарілими, а саме – види діяльності за КВЕД-2010 у довідці відрізняються від видів діяльності, що передбачені на теперішній час згідно інформації з офіційного джерела – сайту Міністерства юстиції України, де можна перевірити актуальну інформацію про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань).
- згідно підпункту 3 пункту 12 Додатку 3 до Оголошення Учасник має надати оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників Учасника та/або оригінали чи копії документів/оригінали чи копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових та/або цивільно-правових відносин працівників з Учасником (стосується усіх працівників, інформація про яких наведена Учасником згідно з підпунктом 2 цього пункту Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Переможцем було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (Довідка_фахівці.pdf) та документи про призначення на посаду (Накази_працівники.pdf, копія наказ_директор. pdf). У Довідка_фахівці.pdf передбачено 10 осіб з інформацією, що передбачена оголошенням, проте у документах Накази_працівники.pdf та копія наказ_директор.pdf передбачено лише 9 документів, що підтверджують наявність трудових та/або цивільно-правових відносин працівників з Переможцем. Отже, Переможцем не було виконано вимоги Замовника згідно підпункту 3 пункту 12 Додатку 3 до Оголошення.
Вважаємо, що Замовником не було у повному обсязі вивчено документи Переможця з огляду на те, що наші зауваження є суттєвими та такими, що тягнуть за собою дискваліфікацію Переможця у зв’язку з невідповідністю його документів Оголошенню про проведення спрощеної процедури закупівлі. Просимо Замовника переглянути своє рішення у відповідності до норм чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2020 14:44
Замовником розглянуто Вашу вимогу та вважаємо за необхідне повідомити наступне, що у відповідності до вимог частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право звернутися до Замовника у разі його не визначення переможцем спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його пропозиції. Враховуючи, що Замовником не розглядалась Ваша пропозиція у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДИНОКІНВЕСТСТРОЙ ІНЖЕНЕРІНГ" 135 000,00
UAH з ПДВ
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Лепетило Іван Олександрович 123 274,15
UAH з ПДВ
71 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович 136 573,68
UAH з ПДВ
71 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Антипюр2007" 113 684,21
UAH з ПДВ
75 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕСТА ЕНЕРГОРЕСУРС " 120 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКЛІМ" 162 000,00
UAH з ПДВ
111 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕСАЛОВСЬКА ГАЛИНА ВІКТОРІВНА 148 000,00
UAH з ПДВ
148 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:04
Договора.rar
30 жовтня 2020 15:04
Працівникі.rar
30 жовтня 2020 15:04
7. Працівники.pdf
30 жовтня 2020 15:04
6. Про ліцензування.pdf
30 жовтня 2020 15:04
3. Картка ТОВ.pdf
30 жовтня 2020 15:04
2. Витяг з ЄДР.rtf
30 жовтня 2020 15:04
1. Виписка з ЄДРПОУ.rtf
30 жовтня 2020 15:04
Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
28 жовтня 2020 12:58
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 жовтня 2020 12:58
9.Договір Тарановка.pdf
28 жовтня 2020 12:58
9.Договір НТУ ХПІ.pdf
28 жовтня 2020 12:58
9.Договір Богодухів.pdf
28 жовтня 2020 12:58
9.Договір Безлюдівка.pdf
28 жовтня 2020 12:58
7.Кравець Сертифікат.pdf
28 жовтня 2020 12:58
3.Ідентиф. код.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 11:19
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:15
3_Статистика.pdf
30 жовтня 2020 11:15
12_6_Григорьева.pdf
30 жовтня 2020 11:15
8_ ліцензія.pdf
30 жовтня 2020 11:15
5_контактні дані.pdf
30 жовтня 2020 11:15
12_4_Соловей.pdf
30 жовтня 2020 11:15
12_3_ Лисяк.pdf
30 жовтня 2020 11:15
12_3_свидоцтво_Лисяк.pdf
30 жовтня 2020 11:15
12_1_Мінка.pdf
30 жовтня 2020 11:15
4_код.pdf
30 жовтня 2020 11:15
12_5_Карабут.pdf
30 жовтня 2020 11:15
11_працівники.pdf
30 жовтня 2020 11:15
2_виписка.pdf
30 жовтня 2020 11:15
6_повноваження договір.pdf
30 жовтня 2020 11:15
12_2_Давиденко.pdf
30 жовтня 2020 11:15
13_Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 11:15
11_5_Диплом_Карабут.pdf
30 жовтня 2020 11:15
1_пропозиція.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 19:25
Електронний підпис
30 жовтня 2020 19:23
Договір_6039.pdf
30 жовтня 2020 19:23
Призначення директора.pdf
30 жовтня 2020 19:23
Договір_3307.pdf
30 жовтня 2020 19:23
1 - Витяг ТОВ Антипюр2007.pdf
30 жовтня 2020 19:22
Довідка (статистика).pdf
30 жовтня 2020 19:22
Форма пропозиції.pdf
30 жовтня 2020 19:22
Витяг єд. податок.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:15
Довідка_фахівці.pdf
30 жовтня 2020 17:15
Сертифікати фахівців.pdf
30 жовтня 2020 17:15
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 17:15
Накази_працівники.pdf
30 жовтня 2020 17:15
копія наказ_директор.pdf
30 жовтня 2020 17:15
Договір_енергоаудит.pdf
30 жовтня 2020 17:15
Довідка_ліцензія.pdf
30 жовтня 2020 17:15
Довідка.pdf
30 жовтня 2020 17:15
Довідка ГІП.pdf
30 жовтня 2020 17:15
Відомості_ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2020 17:15
Витяг_ПДВ.pdf
30 жовтня 2020 17:15
Виписка_ЄДР.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 20:32
Електронний підпис
30 жовтня 2020 20:30
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 20:30
Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 20:30
Лист-згода з завданням.pdf
30 жовтня 2020 20:30
Копія виписки з ЄДР.pdf
30 жовтня 2020 20:30
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДИНОКІНВЕСТСТРОЙ ІНЖЕНЕРІНГ"

ФОП Лепетило Іван Олександрович

ФОП Мінка Сергій Олексійович

ТОВ "Антипюр2007"

ТОВ "АВЕСТА ЕНЕРГОРЕСУРС "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКЛІМ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕСАЛОВСЬКА ГАЛИНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДИНОКІНВЕСТСТРОЙ ІНЖЕНЕРІНГ"
#43354201
Відхилено 67 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 10:28
Фізична особа-підприємець Лепетило Іван Олександрович
#2904413016
Відхилено 71 700,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 10:52
Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович
#2524701158
Відхилено 71 800,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 11:13
ТОВ "Антипюр2007"
#35407955
Відхилено 75 999,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 11:46
ТОВ "АВЕСТА ЕНЕРГОРЕСУРС "
#39714961
Переможець 100 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 11:52

Документи

03 листопада 2020 10:28
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:25
протокол269.pdf

Документи

03 листопада 2020 10:52
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:51
протокол270.pdf

Документи

03 листопада 2020 11:13
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:12
протокол271.pdf

Документи

03 листопада 2020 11:46
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:45
протокол272.pdf

Документи

03 листопада 2020 11:52
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:50
протокол 273 Розгляду .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕСТА ЕНЕРГОРЕСУРС "
#39714961
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 11:52
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:50
протокол 273 Розгляду .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 08:09
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 09:28
Договор 768.pdf укладений
16 листопада 2020 09:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 99 954,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 659,00 UAH)