Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для догляду за малюками(підгузки для дорослих та дітей)
Очікувана вартість
131 320,00 UAH
UA-2020-10-13-001561-b f2ca96f65e0d494b82bdfbcd8d48524d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарова Олена Леонідівна

0990409403 USK_OK_LIS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛИСИЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2"
Код ЄДРПОУ: 01985305
Вебсайт: https://knpcpmsd2lis.wixsite.com/lisichansk
Місцезнаходження: 93118, Україна , Луганська обл., Лисичанськ, КВАРТАЛ 40 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, будинок 12 А
Контактна особа: Гончарова Олена Леонідівна
0990409403
USK_OK_LIS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 09:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 09:05
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 15:19
Очікувана вартість: 131 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 313,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1512 шт.
Підгузки для дітей №3, 5-9кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
3132 шт.
Підгузки для дітей №5, 12-16кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
4860 шт.
Підгузки для дітей №6, 16+кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
790 шт.
Підгузки для дорослих XS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
810 шт.
Підгузки для дорослих S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
4050 шт.
Підгузки для дорослих M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
1440 шт.
Підгузки для дорослих L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
720 шт.
підгузки для дорослих XL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 09:54
3. Проект договору.doc
13 жовтня 2020 09:54
2. Технічні характеристики.doc
13 жовтня 2020 09:54
Оголошення.docx
13 жовтня 2020 09:54
1 Пропозицiя учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розмір підгузків
Дата подання: 19 жовтня 2020 15:34
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, значення в технічних вимогах "обхват талії приблизно"? Можемо ми пропонувати розмір дитячого підгузка Junior 5 (11-25 kg)? адже такий розмір має більшість виробників. Можемо ми пропонувати розмір дорослого підгузка L (115-155см)? це буде відповідати, як приблизно? Дякуємо.
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-13-001561-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3245402573
Дата подання: 28 жовтня 2020 12:20
Неправомірне рішення Замовника
Замовнику, підкажіть будь ласка, якими принципами Ви керуєтєсь, відхиляючи пропозицію учасника переможця, який надав УСІ необхідні документи для підтвердження кваліфікаційних умов до Закупівлі?
Згідно Ваших вимог, для Закупівлі потрібні саме дихаючі підгузники для дорослих, нами надано УСІ необхідні документи, для підтвердження саме цієї вимоги. А саме:
- Висновок СЄС на підгузники Сені Стандарт Еір, Сені Стандарт Плюс Еір. в данному Документі не міститься інформація що це підгузник Сені Стандарт (т.я. цей підгузник вже не виробляється) згідно якого у Вас виникли сумніви.
- Декларація про відповідність технічному регламенту, в якії тех вказані підгузники Сені Стандарт Еір
- Свідоцтво про Державну реєстрацію на підгузники Сені Стандарт ЕІР
- і головне - Карту технічних данних ВИРОБНИКА завірену підписом і печаткою учасника, в якій вказані УСІ характеристики вироба, розмір, поглинальна здатність і інші ...
- підписаний мною ( і завірений печаткою) документ - Додаток 2 тех вимоги, в якому прописане те що підгузник дихаючий і прописана поглинальна здатність до кожного найменування (на підтвердження того що це саме ті підгузники які зазначені в Документі Карта технічних данних)
Підсумовуючи усе написане - Ви просто вирішили що "це не те що нам потрібно" і без будь яких доказів вирішили просто відхилити мою пропозицію, і додати до бюджету Закупівлі (те що можна було з"економити) - суму 10767 гривень.
Нагалошую ще раз, мною запропоновані саме підгузники Сені Стандарт Еір, (через технічну помилку, слово ЕІР не додано у цінову пропозицію) на підтвердження цьому надані ВСІ необхідні документи.
Згідно Вашого протоколу відхилення Сені стандарт мають інші технічні показники, не будемо це заперечувати, але вони: 1. Не виробляються на даний момент. 2. Не пропонуються мною у даній Закуівлі.
Тому надані правильні документи у складі моєї пропозиції!!!
І останне, якщо у Вас є сумніви із-за 1 слова (ЕІР), Ви можете його (слово) прописати у проекті Договору, і це буде гарантією того що отримаєте потрібний Вам товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 жовтня 2020 14:56
Згідно Цінової пропозиції вами запропонована продукція Підгузники для дорослих S, M,L,XL Seni Standard. Надані документи у складі пропозиції: Декларація відповідності, в якій в загальному переліку наявні підгузники Seni Standard; висновок державної СЕС, в якому теж в переліку зазначені підгузники Seni Standard, але для підтвердження технічних вимог, Карта технічних даних на підгузники Seni Standard, вами у складі пропозиції не була надана.
У вимозі Ви вказуєте, що «нагалошую ще раз, мною запропоновані саме підгузники Сені Стандарт Еір», але згідно карти технічних даних Підгузники Seni Standard Air теж мають менші показники поглинання ніж вимагалося замовником, а саме:
Поглинання підгузників Seni Standard Air складає в розмірах S-1600 мл, M-2300 мл, L-2600 мл, XL-2600 мл та у своєму складі містять ізоляційний шар з поліетиленової плівки в центральній частині підгузників.
Тому запропоновані Вами підгузники для дорослих (розмір S,M,L,XL ) не відповідають технічним вимогам, викладеним в оголошенні про закупівлю.

Керуючись ч.13 ст.14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі якщо:

1)пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

28 жовтня 2020 12:20
Сені р-р L.jpg
28 жовтня 2020 12:20
Сені р-р М.jpg

Документи

28 жовтня 2020 14:55
протокол 24.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ 118 007,32
UAH з ПДВ
118 007,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" 130 307,25
UAH з ПДВ
128 774,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ" 130 575,98
UAH з ПДВ
129 216,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 14:44
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:42
Довідка ліцензія.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Згода умови Договору.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Гарантійний санкції.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Довідка директор.pdf
21 жовтня 2020 14:42
ФОП док-ти.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Додаток 2 тех вимоги.pdf
21 жовтня 2020 14:42
ТУ Чіколіно.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Додаток 1 цінова.pdf
21 жовтня 2020 14:42
Висновок СЕС Чіколіно.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 18:15
Електронний підпис
22 жовтня 2020 18:09
Статут ТОВ АСХОР ТРЕЙД.pdf
22 жовтня 2020 18:09
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 19:12
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ

ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#3245402573
Відхилено 118 007,32
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 10:19
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
Переможець 128 774,67
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 10:24

Документи

28 жовтня 2020 10:19
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:17
протокол 22.pdf

Документи

28 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:24
протокол 23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
128 774,67
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:24
протокол 23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 11:14
протокол 26 (1).pdf зміни до договору
11 листопада 2020 11:14
дод.угода№1 до дог.30від09.11.20 (1).pdf зміни до договору
11 листопада 2020 11:14
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 11:13
2_дод.угода№1 до дог.30від09.11.20.pdf укладений
11 листопада 2020 11:06
1_протокол 26.pdf укладений
11 листопада 2020 11:06
договір 30 від 09.11.2020.pdf укладений
09 листопада 2020 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 128 774,67
UAH (в тому числі ПДВ 13 960,47 UAH)