Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (маска медична одноразова з петлями)
Очікувана вартість
104 000,00 UAH
UA-2020-10-13-001523-a 4ffacc4894414f7f9a292a8a24478a1e
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савіна Інна Володимирівна

+380542682103 dwordon25051988@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 23824057
Місцезнаходження: 42317, Україна , Сумська обл., село Юнаківка, вул. Новоселівська, 57
Контактна особа: Савіна Інна Володимирівна
+380542682103
dwordon25051988@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Інформація для виконання пунктів 8 і 9 розділу І Закону України від 17 березня 2020 р. № 530-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)”, та інформація відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, з якою замовник уклав договір про закупівлю: Фізична особа-підприємець Мельник Геннадій Юрійович є одноосібним власником свого підприємства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 шт
Маска медична одноразова з петлями (НК 024:2019 18094 Лицева маска для захисту дихальних шляхів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Привокзальна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах на підставі рахунка на оплату та видаткової накладної. Оплата здійснюється Замовником з відстрочкою платежу до 10 банківських днів, у разі відсутності фінансування – по мірі надходження фінансування. Грошові зобов’язання Замовника перед Постачальником вважаються виконаними в момент зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 жовтня 2020 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ГЕННАДІЙ ЮРІЙОВИЧ
#2649814994
Переможець 104 000,00
UAH
13 жовтня 2020 11:03

Документи

13 жовтня 2020 11:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 14:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 18:47
Додаткова угода 1 до договору 1919 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:45
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 11:12
Договір укладений
13 жовтня 2020 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка постав5ки товару що пов'язано зі світовими карантинними обмеженнями
Номер договору про закупівлю: 1919-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 104 000,00
UAH