Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сходовий підйомник для інвалідного візка 11С (або еквівалент з більш високими технічними характеристиками) згідно ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (ДК 021:2015 – 42416300-8 Підіймачі)
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2020-10-13-001081-b 23044c626e6a498484236b498b6a2d8b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Добришева

+380689221821 buh_priyut@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКОПОЛЬСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01987244
Місцезнаходження: 53210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Раїси Кириченко, буд. 20
Контактна особа: Альона Добришева
+380689221821
buh_priyut@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 14:00
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


згідно ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (ДК 021:2015 – 42416300-8 Підіймачі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Сходовий підйомник для інвалідного візка 11С (або еквівалент з більш високими технічними характеристиками) згідно ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (ДК 021:2015 – 42416300-8 Підіймачі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53210, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул. Раїси Кириченко, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 14 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок, але продукція поставляється Замовнику безперебійно та без пені. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 09:30
Оголошення.doc
13 жовтня 2020 09:30
Додаток 6 Лист-згода.docx
13 жовтня 2020 09:30
Додаток 5 проект договору.doc
13 жовтня 2020 09:30
Додаток 4 Форма пропозиції.doc
13 жовтня 2020 09:30
Додаток 3 вимоги до учасників.doc
13 жовтня 2020 09:30
Додаток 2 Технічні вимоги до товару.doc
13 жовтня 2020 09:30
Додаток 1 Специфікація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ганєєва Любов Володимирівна 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ганєєва Любов Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ганєєва Любов Володимирівна
#2067106727
Переможець 48 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 09:56

Документи

26 жовтня 2020 09:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ганєєва Любов Володимирівна
#2067106727
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2020 09:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 12:19
Додаткова угода 1 до Договору 101.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 12:18
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 12:05
Договір 101 підйомник.pdf укладений
09 листопада 2020 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі проведених переговорів, сторони домовились внести зміни до Договору та викласти п 5.1. розділу 5 «Умови постачання» в новій редакції: «5.1. Строк поставки товару: до 10 листопада 2020 року».
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML