Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-03 Луцьк - Радомишль - Демидівка - Дубно на ділянці км 3+650 – км 4+170 (з підходами до мосту км 3+301 - км 3+315, км 3+351 - км 3+367) (45233142-6 Ремонт доріг)
Очікувана вартість
2 065 770,00 UAH
UA-2020-10-13-000445-a dafe302ead3e439eb045dcf01b9f5db3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 09:20
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 08:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 14:47
Очікувана вартість: 2 065 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 657,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30986.55 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-03 Луцьк - Радомишль - Демидівка - Дубно на ділянці км 3+650 – км 4+170 (з підходами до мосту км 3+301 - км 3+315, км 3+351 - км 3+367) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних підрядних робіт (ф. № КБ-2в), Довідка про вартість наданих підрядних послуг (ф.№ КБ-3). Попередня оплата може здійснюватись у межах 30 % від вартості річного обсягу послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 терміном на 1 (один) календарний місяць відповідно до належним чином оформленого дозволу розпорядника лише щодо послуг виконання i надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 09:17
ТД ПДР 3+650-4+170 з підходами.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 1 944 009,62
UAH з ПДВ
1 944 009,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК" 2 064 656,96
UAH з ПДВ
2 064 656,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 10:29
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:27
Радомишль Перемога Довідки.zip
06 листопада 2020 11:15
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:12
Радомишль виправлення.zip
28 жовтня 2020 22:15
Електронний підпис
28 жовтня 2020 22:12
ДЦ Радомишль 3+650 Новий.zip
28 жовтня 2020 22:12
6.10 Транспортна схема .pdf
28 жовтня 2020 22:12
6.8 Дозвіл на викиди.PDF
28 жовтня 2020 22:12
6.4.1 73-20 від 04.03.2020.pdf
28 жовтня 2020 22:12
6.4 АВ ВА 031.pdf
28 жовтня 2020 22:12
6.3 ОЗ-6.PDF
28 жовтня 2020 22:12
6.1 Договір поставки.pdf
28 жовтня 2020 22:12
6 Довідка АБЗ .pdf
28 жовтня 2020 22:12
5.5 Угринів.zip
28 жовтня 2020 22:12
5.4 Рожище - Носачевичі.zip
28 жовтня 2020 22:12
5.2.1 Договір 6-РТ.rar
28 жовтня 2020 22:12
5.2 аналог договір 6 рт.rar
28 жовтня 2020 22:12
5.1 аналог дог городище.rar
28 жовтня 2020 22:12
4.2 Працівники.zip
28 жовтня 2020 22:12
4.1 Працівники трудові.zip

Публічні документи

28 жовтня 2020 23:00
уповноважена особа.pdf
28 жовтня 2020 23:00
Статут.pdf
28 жовтня 2020 23:00
проект договір.pdf
28 жовтня 2020 23:00
Ліцензія.pdf
28 жовтня 2020 23:00
довідки ст.17.pdf
28 жовтня 2020 23:00
гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2020 23:00
баланс, звіт,ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Переможець 1 944 009,62
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 10:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 12:24

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. файл «6.Довідка.АБЗ.pdf», зокрема, документ від 20.10.2020 року №5710 надано з порушенням вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації; 1.2. файл «6.1.Договір поставки.pdf», зокрема, документ від 01.08.2020 року № 01/08/20 надано з порушенням вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації; 1.3. відсутній гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС відповідно до вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації; 1.4. листи-відгуки від замовників по аналогічним договорам надано з порушенням вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації; 1.5. файл «2.Довідка транспорт.pdf», зокрема, документ від 20.10.2020 року №5701 надано з порушенням вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації учасник для підтвердження кваліфікаційним критеріям повинен надати довідку згідно форми Таблиці 5.5 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг); 2.2. Відповідно до пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/ відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); 2.3. Відповідно до пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі); 2.4. Відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі; 2.5. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, встановленої форми щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Довідка щодо наявності техніки учасника має бути подано згідно форми наведеної в Таблиці 5.1. (Додаток №5). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати довідку згідно форми Таблиці 5.5 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначити інформацію щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/ відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС). 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). 3.4. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати гарантійні листи від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). 3.5. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази згідно форми наведеної в Таблиці 5.1. (Додаток №5).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2020 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
1 944 009,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 10:20
Додаткова угода №250-20 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 11:16
Додаткова угода №227-20 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 12:59
Додаткова угода №226-20 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 09:47
Договір №01.3-62-20.pdf укладений
27 листопада 2020 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/62/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 226/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у розділ 13 договору "Місцезнаходження та банківські реквізити".
Номер договору про закупівлю: 01.3/62/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 227/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/62/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 250/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 901 587,00
UAH (в тому числі ПДВ 316 931,17 UAH)